Ketuttaa toi mies niin maan perkuleesti!!

  • Viestiketjun aloittaja MUR!
  • Ensimmäinen viesti
"hei"
mä tekisin niin että tekisin kotitöistä vaan ne mitkä koskee minua itseäni eli jäis miehen pyykit pesemäti yms. jonkun aikaa saattaa olla törkystä mut jos herättäis, ja jos toinen lupaa tehä ruuan ni tehkööt etkä auta mitenkään, teet ruoan vaan itelles ja toinen kuolaa vieressä sit, oma vikansa kikkeliskokkelis.
 
"joo"
[QUOTE="hei";24297056]mä tekisin niin että tekisin kotitöistä vaan ne mitkä koskee minua itseäni eli jäis miehen pyykit pesemäti yms. jonkun aikaa saattaa olla törkystä mut jos herättäis, ja jos toinen lupaa tehä ruuan ni tehkööt etkä auta mitenkään, teet ruoan vaan itelles ja toinen kuolaa vieressä sit, oma vikansa kikkeliskokkelis.[/QUOTE]

Peesaan. Eli peset vaan omat pyykkisi, tiskaat omat tiskisi, teet vaan itsellesi ruokaa etkä miehelle ollenkaan, vaihdat lakanat vaan omaan peittoosi ja tyynyysi... :)
 
yh
[QUOTE="joo";24297418]Peesaan. Eli peset vaan omat pyykkisi, tiskaat omat tiskisi, teet vaan itsellesi ruokaa etkä miehelle ollenkaan, vaihdat lakanat vaan omaan peittoosi ja tyynyysi... :)[/QUOTE]

ja jos ei auta ni oot ainaki harjotellu yksin elämistä kaikenvaralle :)
 
"huoh"
no kuule. eipä vaan riitä perusteluks että tykkää pelata!!! Kysyhän siltä, että tykkääkö se sinusta ja jos tykkää niin kerroppa sille että kohta voi vain haikailla tykkäävänsä kun sä lähet meneen. Mä en ainakaan kattelis tollasta ukkoa. MUTTA mitä hyvää hänessä on? Kai jotain kun tälläkin hetkellä samas asunnossa oleilet
 
x-siivooja
-Ei koskaan imuroi. Meillä on "jaettu" kotityöt niin, että mies imuroi ja mä teen kaiken muun.
Eli mä tiskaan JOKAPÄIVÄ, peses pyykit 2-3krt/vko, pyyhin pölyt krt/vko, vaihan lakanat krt/kk, siistin yleisesti koko kämppää JOKA PÄIVÄ, siivoan keittiön/vessan JOKAPÄIVÄ. Ja tää herra ei saa edes imuroitua kerran viikossa. Ai, että sapettaa!
Nyt olen kieltäytynyt imuroimasta (taas) ja meillä on ihan helvetin likaista, varsinkin eteisessä, kun kukaan ei ole imuroinut yli kk.
Älä valita, tee sopimuksia. Muuten saatana moppaat kämppää seuraavat 20 vuotta.
 

Yhteistyössä