Kevään Kuumeilijat 2010

Tänään olis nyt sit 30 päivää ku viime menkat alkoi, et eiköhän kohta pitäis alkaa. Tosin mä en tiedä, miten kierto muuttuu synnytyksen jälkeen...? Miten muilla, onko kierto pysynyt samana vai radikaalisti muuttunut?

Mä taidan hommaa elämäni ekat ovistestit, jos nyt ei tärppi käynyt.
 
Mulla ennen synnytystä oli hyvin epäsäännöllinen kierto n. 2-4 menkat vuodessa. Ja sitte oliki 8kk menkat kokonaa pois kun menin gynelle ja sain clomit.. Synnytyksen jälkeen kierto asettui aika lailla 32-38 päivään. Sit aloitin ehkäisyn... Ja 8/09 alkaen kierrot ovat olleet 24-61 päivää, keskiarvo taitaa olla siinä 36 päivää.. Mutta mulla nyt on vaihdellu diagnoosi pco:sta pco-tyyppisyyden kautta ovulaatiohäiriöön, niin en ole silleen vertailukelpoinen normaalisti toimivan naisen kanssa :LOL:
 
Pikavisiitillä

Tänään ovistesti nega, mutta ihan selkeä viiva kuitenkin oli, ja testi tehty vajaa tunti ruuasta (ja juomista). Sylki testi oli kanssa lähes plussa tuolla samalla aikataululla...

Hitusen oli vuotoa aamupäivästä, tai kerran pyyhkäisin ja oli ruskeeta tuhrua mukana...

Plääh :(
 
Ei ollut apteekin testikään tyylipuhdas nega, mutta ei positiivinenkaan. Ei sitä edes haamuksi voi sanoa. Jotain viivan paikan tapaista siinä hahmottuu ja mielikuvitus hoitaa loput. Yksi halpistesti on jäljellä ja sen käytän varmaankin maanantaina ennen kuin soitan tk:n tätille veritestiin päästäkseni. Koitan päästä myös lääkärin puheille keskustelemaan Metuista ja sokerirasitukseen pääsystä, jotta tilanne edes hieman etenisi ja selkiytyisi. Tätin en usko saapuvan lähipäivinä, kun ei yhtään tunnu siltä.

Kiitos tsemppaajille! :flower: Nolottaa ihan, kun en ole muistanut jokaisessa pinossa kiittää. On tullut niin paljon luettavaa edellisen käyntini jälkeen, että ei meinaa tähän aikaan vuorokaudesta pysyä kaikki muistettava mielessä. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Missah:
Miten muilla, onko kierto pysynyt samana vai radikaalisti muuttunut?
Mulla oli alkuun sama, mutta sitten alkoi pco oireilla ja kierto venähdellä. Viime kuukausina on vaikuttanut kierto vakiintuneen, mutta nyt on taas pitkä meneillään. Huomioitakoon tosin, että nyt ei ole enää ehkäisyä käytössä ja oireitakin on.

Kopion taas yhden kysymykseni toisesta pinosta: Apteekin testissä lukee, ettei se saisi jäätyä. Mitenkäs on noitten netistä tilattavien kanssa, kun niitä pakkasessa kuljetellaan? Kestääkö ne sen? Itse en postin tuloa nää, kun ikkunasta ei nää laatikoille. Viimeksi nuo kerkesivät olla ehkä tunnin tai pari siellä odottamassa ennen kuin ne pääsin hakemaan. (juuri kovien pakkasten aikaan vieläpä) Mietin vaan miten se jäätyminen mahtaa niihin vaikuttaa, jos niitä kuitenkin huoneenlämpöisinä käyttää. Täällä on vain yksi apteekki ja hinnat netissä halvemmat, joten haluaisin mieluummin jatkossakin tilata testini.

Plussatuulia ja tarrasukkia! :wave:
 
SUNNUNTAI 17.01.




macy gray~ kp47/32-34 ~~~ yk2~~~ 29v.~~~ pikkukakkonen

Barbie~~~ kp36/30~~~~~ yk2~~~~ 28v.~~~ esikoinen

Emmabella~ kp23/27~~~~~~~~~~ 27v~~~~ pikkukakkonen

KS09~~~~ kp22/26-29~~~ yk5~~~ 21v.~~~ pikkukakkonen

NoBlood~~ kp22/24-28~~~~~~~~~~~~~~~ esikoinen?

Ritu82~~~kp20/28-32~~~ yk1~~~~~~~~~~ esikoinen

Sssalla~~~ kp12/28-32~~~~~ yk8

Teffe~~~ kp10/26-33~~~~ yk9?~~~ 27v.~~~ esikoinen

aaliyah~~~ kp9/28-30~~~ yk12?~~ 22v.~~~ esikoinen

butterFly88 kp7/?

luffe~~~~ kp3/26-27?~~~ yk3~~~~~~~~~~ esikoinen

Missah~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 25v.~~~ pikkukakkonen

pokermama~~~~~~~~~~~~~~ yk8~~~ 21v.~~~ esikoinen

janna82~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 27v.~~~pikkukakkonen

Amf yk1

merette


TAUSTALLA:
miimii10

PLUSSANNEET:

Lara- 9.1. ~~~~ kp40/? ~~~~~~ yk1~~~ 21v.~~~ esikoinen

Äiskä8017.1.~ kp42/35-40~~ yk10~~30v.~~ pikkukakkonen


PLUSSATUULIA PUHALLELLEN LARA-
 
Äiskä80 Onnea hirmusti!
-ja mg Toivotaan, että sullekin kunnon plussa vielä pärähtää :)

).( Tänään taas ovtesti plussa. On se jännä, että joka toinen päivä on plussa ja joka toinen nega, iihan sama millasesta näytteestä sen tekee :headwall: Nii, että koitakaahan nyt sitten arvata koska se ovis mulla oikeesti on???
 
Kiitoksia kaikille onnittelioille!
Barbie täällä tissit ollut tosi arat jo jonkin aikaa, nenän tukkoisuutta ja palelua aina iltasella. Nukkuakin vois vaikka koko päivän. Syödä tekisi mieli koko ajan vaikkei ole edes nälkä ja suklaata vois ahmia vaikka kaksin käsin. :LOL:
 
Lara: Olen seurannut näitä keskusteluita ja voi olla muurahaispesän tökkimistä, mutta kannattaako kopioida ketjusta toiseen vain toisten tekstiä, ottaisit omat kommenttisi mukaan myös.

Kyseiset kirjoittajat eivät todellakaan tahdo sinulle mitään pahaa, ja heidän lisäkseen muutama muukin on seurannut tilanteesi kehittymistä tällä palstalla jo pidemmän aikaa. Et voi kiistää, etteikö testiesi tuloksien yhteenveto olisi hiukan ristiriitainen. Tietenkään kukaan täällä ei toivo, että raskautesi on keskeytynyt tms. mutta jos laitat testeistä ja tilanteestasi raporttia tänne, sinun on myös pystyttävä ottamaan vastaan mielipiteet niitä koskien. Ja vaihtoehtojahan on oikeastaan tasan ne kaksi, joko olet edelleen raskaana tai sitten et ole.

Voit toki loukkaantua, jos joku on sitä mieltä, että oireet ja testitulokset viittaavat keskenmenoon, mutta älä ala mustamaalaamaan palstalla ihan asiallisesti kirjoittavia ihmisiä, joilla kuitenkin jonkin verran kokemusta on sekä keskenmenoista että raskauksista!
 
Lara: Komppaan BlondeMonsoonia! On tosi asiatonta mustamaalata muita palstailijoita noin, niin kuin sinä teet... Mielestäni palaute sinun tilannettasi kohtaan on ollut asiallista, eikä kukaan ole toivonut sinulle pahaa, vaan ainoastaan tuonut esille toisen realistisen näkökulman tilanteestasi.
 
Mulle on tullut One Stepiin viivanpaikkoja jos yhtään yli 10min katsoo. Testi kuin kuivuu niin paikka korostuu ja näyttää viivalta. Varmaan 5min on noissa se paras reaktioaika, jonka jälkeen ei pitäsi testiä kurkkia.

Mammaksin herkillä ei tullut viivanpaikkaa vaikka annoin kuivua ja tarkoituksella yritin sitä etsiä.
 

Yhteistyössä