Kevätjuhlissa mekot valloillaan

  • Viestiketjun aloittaja Buumanni
  • Ensimmäinen viesti
Mä katselin eilen lakkiaisissa kolmea parikymppistä miestä ihan järkyttyneenä, kuinka komeita olivat. Yksikin oli kuin kerubi. :eek:
Piti yrittää olla tuijottamatta etten ois vaikuttanu pervolta.

Ja turha saada tuohon tungettua mitään seksuaalista ja pervoa. Mä tykkään katella kauniiden ja komeiden ihmisten kasvoja ja ihailla niitä.
Mutta sitä on vaikea vaivihkaa toteuttaa.
 
vierailija
Mä katselin eilen lakkiaisissa kolmea parikymppistä miestä ihan järkyttyneenä, kuinka komeita olivat. Yksikin oli kuin kerubi. :eek:
Piti yrittää olla tuijottamatta etten ois vaikuttanu pervolta.

Ja turha saada tuohon tungettua mitään seksuaalista ja pervoa. Mä tykkään katella kauniiden ja komeiden ihmisten kasvoja ja ihailla niitä.
Mutta sitä on vaikea vaivihkaa toteuttaa.
Nonni

Nainen saa katsoa mutta mies on pedari jos ihailee upeita nuoria, naisellisia prinsessoja
 
Parikymppinen kaunis nainen/komea mies, vaikka on aavistuksen vielä lapsellinen ja itseään täynnä, on kyl luomakunnan kruunu.

Elämä edessä, terve, jne. Kavereiden kanssa on aikaa seikkailla vaikka missä, kun ei ole vielä perhettä ja vakityötä.
 
Viimeksi muokattu:
Moni ajattelee niin.
Niin, ajat ja tavat valitettavasti muuttuu tässä asiassa ja ihmiset luo ne käytänteet.

Mutta ottaa aivoon -kuten vuosi sitten puhuin Lispetin ketvätjuhla-pieruverkkari -ketjussa, että kohta ei juhlavaa ole kuin Linnan juhlat, ja sinnekin kohta mennään "ah niin rennoissa t-paidassa ja legginsseissä", tai farkuissa.

Juhla on juhla. Se ei ole arki. On h***etin tylsää kun porukka pukeutuu aina arkikamppeisiin.
 
Aqela
Niin, ajat ja tavat valitettavasti muuttuu tässä asiassa ja ihmiset luo ne käytänteet.

Mutta ottaa aivoon -kuten vuosi sitten puhuin Lispetin ketvätjuhla-pieruverkkari -ketjussa, että kohta ei juhlavaa ole kuin Linnan juhlat, ja sinnekin kohta mennään "ah niin rennoissa t-paidassa ja legginsseissä", tai farkuissa.

Juhla on juhla. Se ei ole arki. On h***etin tylsää kun porukka pukeutuu aina arkikamppeisiin.
Mä pukeuduin arkisesti jo 80-luvulla. Niin teki moni muukin. Koulun kevätjuhla ei ole erityinen juhla.
 
Mä oon kyl aqelan kans samaa mieltä, missään ei sanota että pukupakko.
Nimim. Ylä-asteen päättäjäisissä mustat levikset ja huppari:D Ja niin oli kavereillakin, ihan yhdessä sovittiin, ei arvostettu juhlaa kovin korkealle, kaikki halus vaan pois:D

Toki sitten valmistujaisissa oli vähän eri meininki.
Noo, pistä vaan valmistujaisiin huppari ja lenkkarit, mitä enää millään väliä pitämään.
Antaa kaiken mennä päin per*että vaan...o_O
 
No, en jaksa jankata vuoden välein samasta aiheesta.

Mutta tää menee kategoriaan "ei nähdä isompaa kehitystä pitkällä aikavälillä, mutta mennään lyhytnäköisesti asteittain alaspäin, tuloksena pieruverkkarit joka paikassa".

White trash näyttää pahasti olevan pääsuuntaus jo nyt, ja viimeistään muutaman vuoden päästä.

Soronoo.
 
Viimeksi muokattu:
r0s
Ihmisiltä, tai siis osalta ihmisiä, tuntuu puuttuvan kokonaan se "hyvä maku". Ja sit kun nykyään ostetaan netistä niin ei ole sitä myyjääkään sanomassa että ei, et sä voi mennä tuon mekon kanssa juhliin koska se on alushame.

*nimimerkillä se, joka tilaili neljä mekkoa jostain nelly.comista ja lähetti jokaikisen takaisin koska ne kuuluivat läpinäkyvinä, liikaa pintaa nuolevina tai muuten vaan halvan näköisiä jo mainittuun alushame-kastiin*
 
Älkääs nyt mimmit revetkö. Kyllä joku roti pukeutumisen suhteen kevätjuhliin pitää olla. Ei kyllä mitkään hupparit sun muut synkistelykuteet niihin kuulu. Ilolla huomasin miten suuri osa nuorista panosti pukeutumiseensa. Tyylikkäitä nuoria miehiä ja söpöjä neitokaisia. Tietenkin hieman maku nuorilla eri kuin vanhemmilla, mutta jos he itse siitä pitivät, niin hyvä. Pääasia, että nuoret viihtyivät kritisoivista vanhemmista piittaamatta. Huomionarvoista oli myös, miten kauniita vaatteita oli muslimineidoilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä