kevätpäivän iloja..

kohta 3v prinsessa poimi kevään ensimmäisiä leskenlehtiä ja sanoi ,nämä on omalle äidille..tuntui ihanalta!! siitä on jo
kauan kun viimeksi niitä on saanut pieneltä, prinsessan siskot ovat jo 21, 24 ja 28. :flower: :flower:
 
Kiva lukea iloinen viestisi. Täällä on niin ikäviä juttuja ja saa aina "piip" kun viestittelee. Mutta olisi kiva jutella kanssa enemmän. Olen itse 50-v 2.vuotiaan lapsen äiti ja juuri mummoksi tullut. Isä ja pappa on ollut yli 30 vuotta sama mies, eli outoa sekin täällä.

 
pyrstötähti
Ihanaa että täällä on pienten lasten varttuneita äitejä.Harmittaa se,että onkohan-nim. on sellainen käsitys että meillä on "piip" viestejä sinulle mutta olethan kuitenkin huomannut että tämän palstan porukka on naisia jotka vielä haluaisivat saada kokea sen saman ihmeen joka kohdallesi ihan vahingossa koitui,raskauduit varttuneella iällä. Mielestäni meillä ei ole yhtään ikäviä juttuja enemmän kuin muillakaan mutta elämä on heitellyt meitä eri suuntaan.Mainitsit että outoa on se täällä että olet itse ollut onnekas ja kohdannut heti sen oikean, olet onnentyttö kun sinulle näin kävi.Meillä täällä kaikilla ei sama onni kohdannut ja osa meistä löysi sen oikean vasta varttuneemmalla iällä. Miksi siis emme anna kaikkien kukkien kukkia ja ihmisen löytää omaa onneaan kukin omalla tavallaan? Onnea ja tsemppiä sinulle tähän kevääseen pienen iltatähtesi kanssa!
 
Toivottavasti nimim.onkohan ei tarkoittanut mitään erityisempää sillä että sama ukko ollut jo 30 vuotta, monethann ihmettelee sitäki mutta..suurin osa ei ja kyllähän se kumppanin ja kuinka monta kumppania oon elämän aikana on monista asioista kiinni ja niihin ei kyllä oikein itse voi vaikuttaa, sillä kaikkea sattuu ja yhdyn siihen että suodaan onni toisille eikä aleta arvostella oli sitten mies vaijíhtyunu tai ollu sama..eikös niin.
kiva kun kirjoittelit niin löytyi taas yksi varttuneempi äiti ja vahvistus että se on ihan ok..saoi muut mitä tahansa.
 

Yhteistyössä