** Kevätunelmasta 2010 - Haaveilevat **

Tervetuloa HelmiEnkeli, Tuittu ja MarjaVatta!! :)

Elämänilo: Hui kun jännää!! Nyt sitten muutaman päivän päästä jo plussaa! ;)

Kamala kipeä finni ilmestyi melkein samaan kohtaan, missä se oli yli viikko sitten oviksen aikaan.. Ei mulla kai yleensä ennen menkkoja oo ollut noita kipeitä finnejä.. Mun kroppa on taas keksiny uuden tavan huijata mua! :LOL: Tai sitten ovis ei jostain syystä tapahtunutkaan viime viikolla vaan yritti ja yrittää taas uudelleen, emmä tiiä..
 
äippäliini83 ja MarjaVatta, tervetuloa molemmille! :)

Täällä aurinkoinen pakkasaamu. Heräsin vasta yhdentoista maita
ja nyt karjalanpaisti uunissa :)

Aurinkoista päivää kaikille!

Ps. ElämänIlo3 onnittelut haamusta! Lisäänkö sinut haamuilijoihin?
 
minime hih, on sulla melkonen merkki oviksesta! =) Rupes hymyilyttään suuresti. Ja nii vähän jännät oltavat....nii et tuntuu et sydän vähän väliä hakkaa turhan nopeeta ja kaikki hengästyttää =D tai sit ovat jotain oireita raskaudesta.
 
TErvetuloa mukaan uudet!! :wave:

Tikruliini Mulla tuo nännien arkuus iski tosiaan eilen illalla, mutta oli hävinny aamulla. Toivottavasti se lupailis hyvää sulle ja mulle :whistle:

Minime Voithan sää kokeilla soittaa ja kysyä, että mihin asti se aika menis. Ite otin yksityiselle yhteyttä ja aika meni reilun kuukauden päähän. Sillä välin kerkes hyvin punnita asioita. Mutta teet niinkuin parhaaksi näet. :)

Elämänilo3 oi vitsi, onnittelut haamusta!! :heart: :flower: Tuo hengästyminen on ainakin tai siis voi olla merkki raskaudesta :) Eli pakko sun sitä testiä on uskoa ;) Onko sulla jotain muita oireita/tuntemuksia??
 
Heippa! Tässä oon miettinyt, että mihin sitä pitäis pinoutua.. Vaikka tänne! =) Varsinainen yritys ei ole vielä alkanut, mutta vauvakuumetta podetaan... Esikoinen täyttää juuri vuoden ja toinen olisi pikkuhiljaa tervetullut. Haaveissa on siis talviunelma 2009 tai 2010 =)

Mulla menee hetki kun perehdyn tähän ketjuun ja saan kahlattua edellisiä pinoja läpi, mut heipat siis kaikille ja paljon plussia uudelle vuodelle 2009!
 
Sain just kuulla että ystäväni odottaa neljättä rv 12. Testit näyttäneet negaa vaan mut nyt oli menny kovien vatsakipujen vuoksi päivystykseen ja oli ultrattu. Pirteä sikiö siellä polskutteli.
Heillä vaan kurja tilanne, vauvan isä vaatii valitsemaan hänet tai vauvan.
Itselle olis valinta selvä ilman miettimisiä.
Tuossakin tapauksessa lapsia saadaan vaikkei haluta ja itse ei saa vaikka kuinka haluais. :ashamed:

Uuden vuoden lupauksia en tehnyt, kun ei ne koskaan pidä :D
 
Arcatha voit joo lisätä haamuilijoihin, jos jotain sattuu tai plussan teen parin päivän päästä niin....sit ilmoittelen kyllä et tahdon plussanneisiin. =)

Alisa84 juup, muita oireita jatkuva päänsärky, väliin kylmä ja väliin kuuma, mut lämmöt koko ajan yli 37. Sit molemmat rinnat nännien kohdalta todella kipeet, yleensä ennen menkkoi vain oikea rinta yhdestä kohdasta kipeenä..ja janottaa, jonka vuoksi kai pissittääkin sit vähän väliä, sit =) olen tosi itkuherkkänä. Poika kahtoi maa-aikojen alus nii mä itkin ku kuulin mitä siel tapahtui ja karkasin miehen naurulta veskiin nyyhkyttään. :LOL:
 
Heipä teille, pitkästä aikaa! Pääsenkö taas mukaan?

En tiedä, muistaako mua enään kukaan tässä pinossa (tuttuja nimiä on mukana). Meillä on ollut vuosien lapsettomuus takana, jota yritettiin hoitaa miehen hoidoilla. Ei onnistunut ja nyt ollaan maaliskuussa aloittamassa inssit luovutetuilla siittiöillä, eli oikeastaan ekaa kertaa koskaan meillä nyt olis mahdollisuus raskautumiseen tänä keväänä/kesällä. Vaikka ei siin ihan omin neuvoin. Nyt on menossa kierron loppu ja kun uusi kierto alkaa, menen kp 3-5 verikokeisiin (hormonit ja mm. HIV, hepatiitti ja kuppa testataan :LOL: - ovat rutiinitestejä ennen hoitoja). Sitten niiden jälkeen samassa kierrossa on tulossa aukiolotutkimus ja siis helmikuussa päästäisiin inssiin, mutta en mene vielä, kun on varattu lomamatka elokuulle ja tahdon päästä lentokoneeseen ilman ongelmia siinäkin tapauksessa, että heti tärppäisi (vähän epäilen, että ei kerrasta tärppää, mutta tietäähän sen, että kun ei olisi niin väliksi, niin tapahtuu). Kyllä tässä jo 7v jälkeen jaksaa odottaa 1kk lisää ja turvata pojalle matkan.

 
Esikoista Enteilevät


kiharapää..................kp 3/32-35(-45)..........yk 16...........TYKS
Arcatha......................kp 4/29.......................yk 16..........KYS
MarjaVatta.................kp 6/32-35..................yk 2...........TYKS
Sipuli123....................kp 14/30-37................yk 2
HelmiEnkeli................kp 25/31......................yk 1............Kätilöopisto
wippii.........................kp 25/28-34.................yk 5...........KSKS
Alisa84......................kp 30/26.......................yk 3



Toista Toivovat

äippäliini83................kp ??/??...............yk 1..........KOKS
mariq.........................kp 4/28-36...........yk 21........L-PKS
kellopeliappelsiini.......kp 5/28-30...........yk 9
niimar87.....................kp 12/28-33.........yk 2..........TAYS
Hentsu84...................kp 20/30...............yk 6..........TAYS
mussu........................kp 23/29...............yk alk 02...TAYS
minime.......................kp 26/30................yk 10
Vilinäiti.......................kp 92/43................yk ??.........TYKS



Kolmatta Kuumeilevat

Jennyli.......................kp 21/32.................yk 6..........Tays
tikruliini.....................kp 24/??..................yk 1..........TYKS
joikhu........................kp 33/28.................yk ?
Pakanamaan Kartta..kp 37/30.................yk ?



Neljättä Toivovat

Päppä.......................kp 40/25-30............yk 23..........PHKS
wirtsu.......................kp ??/??...................yk 0 (tammikuussa aloitetaan)



Viidennestä Villiintyneet

tuittu79....................kp 11/30....................yk 1
Chira.........................kp 20/28..................yk 3



Tautajoukoissa:

Vauvakuume83
Selis
Tuulia79
velmuliina74
Lapinmaria
Henuliini
Dooris85



:heart: Haamuilijat :heart:

ElämänIlo3..kp 31/26-29............yk 8
Millukka.......kp 33/30.................yk 16 (km 05/08)





:heart: Plussanneet :heart:


mama-84................??.??.2009..........yk 26...........SATKS
hellu77...................??.??.2009...........yk 3............Jorvi
Ninnurainen............??.??.2009..........2v yritystä takana
Ezmeralda...............??.??.2009..........yk 4
Juibe75....................??.??.2009..........yk 0
Ouska......................??.??.2009..........yk 8
Jonna-.........................7.8.2009..........yk 11
Irmeli09.....................13.8.2009..........yk 4......TAYS
Sini74.......................??.??.2009..........yk 2 (km 08/08)
mymmyryy................??.??.2009..........tjot
Rouva Bennet............??.??2009..........yk ? (km 02/08)
toivova-84................??.??.2009..........yk 4
Johanna83.................??.6.2009..........yk 5..........KOKS
Rouva Pikkumyy..........4.7.2009...........yk 2 (km 2/08 tm 8/08)
MasterPiece...............30.6.2009...........yk 3...........Oyks
masuha1....................17.6.2009..........yk 6
Linduu..........................5.5.2009..........yk 5
emiliana......................10.5.2009..........yk 5
Lehmis........................30.4.2009..........yk 1............TAYS
Laala..........................21.4.2009...........yk 2.............TYKS
superheppuli...............17.4.2009..........yk 1.....KOS
miracle..........................9.4.2009...........yk 7..........K-HKS
JJ-t..............................10.4.2009...........yk 07/07 alkaen
nti.................................1.4.2009...........yk 9.............PHKS
Jadekettu....................28.3.2009...........yk 1...........Jorvi
Halfcafnonfatlatte........23.3.2009...........yk 4
humu82.......................??.??.????...........yk 3
nessu86......................26.2.2009...........yk 3....KYS
meilinde.......................??.??.????
Charlott.........................3.3.2009...........yk 6........KYS
Pixie.............................14.2.2009
ipanapa-08..................??.??.????...........yk 8
Sirja...............................1.2.2009...........yk 9..............KHKS
Mammutti-Mamma..........8.2.2009...........yk 6
Mamamin......................23.1.2009...........yk 3.........kätilöopisto
nooruli..........................10.1.2009...........yk 1 km -06
tuttemui........................19.1.2009...........yk 3........OYS
Sirpula...........................16.1.2009...........yk 10
kirppunen......................20.1.2009...........yk 1........PKKS




:heart: Vuoden 2008 plussanneet (lasketutajat) :heart:

Tuulia78, vauvahaaveita. Maria-08, maitooo, Red Dragon, Luminka, kutmula, ipapii, Emiliina, Maotao, Mayah, Pamu k, HepsKatti, TähtiTaika, Caffee81
 
Vilinäiti Ei voi olla totta, kyllä ite tuossa tilanteessa sanoisin ukolle, että tervemenoa :kieh: On tuo niin väärin, että lapsia suodaan tälläisille, mutta ei niille, jotka niitä oikeasti haluaisivat ja rakastaisivat. Huoh!

ElämänIlo3 Sun oireet kuulostaa kyllä lupaavalta :) Meillä muuten sama testipäivä, jännää!! :D

mussu Ei muutakuin mukaan vaan! :wave: Kovasti tsemppiä tulevaan hoitoon!!
 
Tännehän liittyi "tuttukin" :D Snoopy siis =) En tiedä muistakko mua, mutta olin joulukuun odottajissa 2007, silloin nimimerkkini oli tosin maikka:) Meillä aloitettiin juuri 5n lapsen yritys sukulaisten kauhuksi :whistle: Kuopus syntyi 15.12.2007.
Onnea ElämänIlo3:lle haamusta :flower: Mahtavaa kuulla muitten hyviä uutisia ja odottaa samalla omaa testaushetkeä kuin kuuta nousevaa :p
 
Ciao tuittu! Tokihan mä sut nyt muistan! :) Kiva "tavata" tuttuja täällä. Meidän joulukuinen päätti tulla maailmaan vasta tammikuussa ja nyt neidin täyttäessa vuoden iski hirmuinen kuume päälle :p Tuttu tunne? :whistle: Mitäs teidän perheelle ja kuopukselle kuuluu?

vilinäiti, kertomasi tilanne kuulostaa tosi kurjalta! Eihän tuollaista valintaa voi pakottaa tekemään! Toivottavasti mies ensijärkytyksen jälkeen tulisi vielä järkiinsä... :|
 
Snoopy, kiitos kysymästä hyvää kuuluu:) Meillä on jo iso kävelevä poika eli ei vauvasta enää tietoakaan,nyyh :'( Mulla on vauvakuume,se ikuinen!, vaivannut jo viime kesästä,mutta kaikkien onneksi luonto päätti taas pitää ne menkat pois tähän jouluun asti että "yritys" voitiin käynnistää vasta nyt:) Meillä kun on nuo kaikki tenavat saaneet alkunsa tyyliin "likasten kalsarien näkemisestä" :LOL: Saa nähdä ollaanko vielä yhtä hedelmällisiä...
Miten teillä on esikoinen kasvanut? ja onko jo kunnon yritys kakkosen hankkimiseksi pantu alulle ?:D
 
Täällä täti alkaa pikku hiljaa pakkailla kamojaan.
Ensimmäinen tädin vierailu jossa käytin kuukuppia
ja on muuten aivan mahtava keksintö!

Ei tosiaan tarvise kuin sen pari kertaa päivässä tyhentää ja ei minkäänlaisia ohivuotoja!
Tuota en pois vaihda :D (vaan jospa tuota ei tarvitsisi kohta 9kk:n käyttää :p
 
huomenta vaan kaikille! mä en tajuu, mulla on vapaapäivä tänää ja heräsin 6:00 eikä uni tuu enää!!! |O nousin sit 50min. jälkee sängystä ylös ja nyt on aamukahveet kehissä... mul senkus vauvakuume kasvaa... oli hyvä ku ukolt kysyin tos aiemmin et mitä jos lopetankii pillerit jo nyt. se vastas ku joka päiväsee kysymyksee et: no joo.... :D ihan ku oisin kysyn et tarviiks kaupast maitoa... mul on sellain juiliminen alavatsas et ne menkat saattaa alkaa tänää... en oo ikinä varmaa näin kovast oottan et ne menkat alkais... pääsis sit sen jälkee kunnol yrittämään!
 
Huomenia vain täällä olijoille! Ihunata, tätiä ei näy (toivottavasti ei tule näkymäänkään), aamulämmöt 37,2, ne ei ainakaa ole laskussa, aamusta taas olo tukkoinen..nuhainen, mut eiköhän se taas tästä päivän mittaan häivy kuten tehny viikon ajan. Sit ku sängyn petasin, alkoi jo hengästyttään. :LOL: Ehkäpä se pieni ElämänIlo olisi tuolla kasvamassa....huomen testaan uudestaan, jos haamu olisi vahvistunut...

Arcatha ai säkinkö olet kuukupin lumoissa?! :LOL: Ihte ihastuin siihen kans n. 7 kk sitten. Aivan mahtava keksintö, vaik silkin mul tahtoo olla väliin vähän liiankin tiheetä vaihtamista, mut tosiaan, mäkin toivon etten ny joutus piiiiitkään aikaan sitä käyttään.. =)
 

Yhteistyössä