Kiddy Comfort Pro, mikä liike myy pk- seudulla?

vieras
Miten teillä lapset ovat suostuneet siinä istumaan sen etupalkin kanssa? Meillä on nyt uuden istuimen osto edessä kakkosautoon ja tuota olen katsellut, mutta se etupalkki siinä hieman mietityttää. Muuten vaikuttaa erittäin hyvältä istuimelta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten teillä lapset ovat suostuneet siinä istumaan sen etupalkin kanssa? Meillä on nyt uuden istuimen osto edessä kakkosautoon ja tuota olen katsellut, mutta se etupalkki siinä hieman mietityttää. Muuten vaikuttaa erittäin hyvältä istuimelta.
Meillä pienikokoinen kaksivuotias ja tykkää istuimesta paljon. Ennen oli automatkat yhtä hammasten kiristelyä (entisessä tuolissa ) mutta enää ei. =)
 
meillä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten teillä lapset ovat suostuneet siinä istumaan sen etupalkin kanssa? Meillä on nyt uuden istuimen osto edessä kakkosautoon ja tuota olen katsellut, mutta se etupalkki siinä hieman mietityttää. Muuten vaikuttaa erittäin hyvältä istuimelta.
Taas yksivuotias. Ja automatkojen huudot on kyllä loppuneet kun vaihdettiin tuohon.
 
harmaa
Onko samantapainen kun Cybex Pallas. Meillä on siinä sellanen tyyny edessä jonka läpi autonvyöt menee. Lastevaunutukku myy Espoossa Suomenojalla. Ainakin se on parempi vöissä istumista, kun voi liikkua siinä penkissä vapaammin.
 

Yhteistyössä