Kierrätyksestä... miten hävitetään telkkari?

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Ahh... unohdin sanoa, että mikä paikka sen telkkari myös hakee. Mä en saa mitenkään bussilla tuota telkkua kuskattua yhtään minnekään. Hyvä kun jaksan kantaa sen yläkerrasta alakertaan.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja polgara:
jos toimii, pistä lähikaupan seinälle ilmoitus, jos joku noutaisi pois :D
En usko, että tänä päivänä kukaan enää tollasta 21 tuuman "möykkytelkkaria" haluaa. Litteää sen olla pitää.... luulisin. Ei tossa ole edes mitään digiominaisuuksia, joten jos joku sen haluaa, sillä pitä olla sitten digiboxi erikseen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja polgara:
jos toimii, pistä lähikaupan seinälle ilmoitus, jos joku noutaisi pois :D
En usko, että tänä päivänä kukaan enää tollasta 21 tuuman "möykkytelkkaria" haluaa. Litteää sen olla pitää.... luulisin. Ei tossa ole edes mitään digiominaisuuksia, joten jos joku sen haluaa, sillä pitä olla sitten digiboxi erikseen.
Ai, kyllä mulle kelpaisi mikä möykky vaan, mutta eihän tuon keinon kokeileminen maksa vaivaa, jos kaupassa käy kuitenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja polgara:
jos toimii, pistä lähikaupan seinälle ilmoitus, jos joku noutaisi pois :D
En usko, että tänä päivänä kukaan enää tollasta 21 tuuman "möykkytelkkaria" haluaa. Litteää sen olla pitää.... luulisin. Ei tossa ole edes mitään digiominaisuuksia, joten jos joku sen haluaa, sillä pitä olla sitten digiboxi erikseen.
opiskelijoille kelpaa. laitoin vanhaan kouluuni ilmoituksen vanhasta (mutta toimivasta) pesukoneesta ja telkkarista niin ottajia oli enemmän kun tarpeeksi. tulivat vielä noutamaan ja kantoivat itse pois :)
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja !:
Esim. Tuusulaan Lassila&Tikanojalle voi viedä! Vieminen ei maksa mitään!
Vieminen taksilla Länsi-Vantaalta Tuusulaan maksaa aika pirun paljon :D Mutta vaikuttaa siltä, että telkkarille löytyikin palstan kautta noutaja :)

 

Yhteistyössä