Kierron lopuilla ovistesti näyttää positiivista.

Tässä yritetään saada mahdollinen raskaus aikaiseksi. Hommasin ovis-liuskoja ja nyt tosiaan kp27/28-30 menossa, eli kuukautisten pitäisi alkaa huomenissa.
Onko kenelläkään pitänyt se paikkansa,että ovistesti näyttää plussaa raskauduttuanne? vai onko uus ovis päällänsä?

Juu ja ihan mielenkiinnosta tein testin... :whistle:
 
Neljännellä kuulla
Hei!

Tässä raskaudessa testasin ihan tarkoituksella raskautta kotona löytyneillä ovistikuilla ja vasta sen jälkeen kävin apteekista ostamassa raskaustestin. Vajaa viikko siitä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa tuli ovistestiin paljon kontrolliviivaa vahvempi testiviiva. Raskaustesti sitten antoi samanlaisen tuloksen ja nyt mennään jo varmemmilla viikoilla. Ovistesteihin mulla kyllä tulee lähes aina jonkinlainen viiva testiviivankin kohdalle, mutta ei tällaista mitä raskaana ollessa, jolloin testiviiva oli tosi vahva. Vahvempi, kun varmaan koskaan oviksen aikaankaan. Oviksen aikaan olen nimittäin saanut vain yhtä vahvan tai lähes yhtä vahvan kuin kontrolliviiva.
 
Minä tossa testailin oviksen ajankohtaa ja niitä jäi muutama yli...Ja kuinka sit tarttuiki käteen semmonen aamusta :saint:
Elikä siis oviksen tikut näytti kp14! Ja sen jälkeen ei oo minkään sortin haamua edes luíuskoissa näkynyt!

Jatkamme odottelua,et alkaako menkat =)
 
Mulla näytti useassa kierrossa ovistesti lähes positiivista päivää-kahta ennen menkkoja. Mutta r-testit negaa. Menkat alkoivat normaalisti.

Plussakierrossa ovistesti näytti taas vahvaa viivaa noin dpo 9 ja dpo 10 sain jo haalean haamun r-testillä. Dpo 12 oli ovistesti jo aivan kirkuvan punainen :) Toivottavasti sulla olisi näin ;)
 
Ei ihan, mutta melkei, yhtä vahva kuin tämä kontrolli viiva...Mutta toden näköistä varmaan on,et ne menkat sieltä pärhätävät muutaman päivän sisällä...Tässä vaan malttamattomana oireita bongaillut viikon verran :LOL:

Mutta kiitoksia kuitenkin kokemuksista kaikille! Mukavaa päivän jatkoa!
 
esikoinen masussa
Tässä yritetään saada mahdollinen raskaus aikaiseksi. Hommasin ovis-liuskoja ja nyt tosiaan kp27/28-30 menossa, eli kuukautisten pitäisi alkaa huomenissa.
Onko kenelläkään pitänyt se paikkansa,että ovistesti näyttää plussaa raskauduttuanne? vai onko uus ovis päällänsä?

Juu ja ihan mielenkiinnosta tein testin... :whistle:
näyttikö sulla ovistesti positiivista aikaisemmin kierron aikana?
 

Yhteistyössä