kierukan langoista

Mulla oli Levonova käytössä muksujen välillä parisen vuotta, mutta isännältä tuli aina motkotusta kierukan langoista, että "tökkivät" ja halut meni siihen. Kävin lyhennyttämässäkin niitä, mutta ei kuulemma auttanut lopputulokseen. Onko muilla ollut vastaavaa? Onkohan olemassa mitään kierukoita "pehmeillä langoilla"? Olis niin helppo juttu muuten asia hoitaa, joten harmittaa jos jää tällaisesta kiinni laitto.
 
Pilviina
Mulla on Mirena (hormonikierukka), josta lääkäri totesi asentamisen yhteydessä, että joissakin tapauksissa mies saattaa tuntea langat. Jos häiritsevät kovasti tai aiheuttavat haavaa miehen vehkeeseen, voidaan langat lyhentää pois. Ne katkaistaan siis aivan kohdunsuun juureen, jolloin niitä ei enää voi tuntea (ellei nyt ole aivan metrinen halko :kieh: ) ja kierukan paikallaan pysymistä kontrolloidaan jatkossa ultran avulla. Näin siis ainakin täällä Turussa. =)
 
nimettä
Meillä oli sama juttu, että mies valitti, että ottaa kipeetä. Mä muutenkin olin epätyytyväinen koko kierukkaan (kuukautiset ihan hirveet), joten otin pois moisen väkkärän.
 

Yhteistyössä