KIHLASORMUSKSISTA ASIAA...

  • Viestiketjun aloittaja Juu
  • Ensimmäinen viesti
Juu
Onko sinulla ja miehelläsi samanlaiset kihlasormukset? Esim. muuten samanlaiset mut miehellä hieman leveämpi...?

Kultaset sormukset meinataan molemmille.
Yhdessä kaupassa näin ihanan sormuksen itselle missä oli kaiverrusta pinnassa niin mietin että onko tapana että on molemmilla samanlaiset?
Miehellä kumminki tulee olemaan leveä sileä tai matta pintanen kihla
 
Meillä on mieheni kanssa samanlaiset, mutta ihan yhtä hyvinhän ne voivat olla erilaisetkin. Kukin tekee tyylillänsä. Mies ois kyllä aikoinaan halunnut meille valkokultaiset, mut itse olin perinteisen keltakullan kannalla ja suoraansanottuna nyt ehkä hiukka harmittaa kun en siihen taipunut aikoinani mutta sitä en ole miehelleni myöntänyt, enkä koskaan aio myöntääkään! ;) Jokatapauksessa pisän kyllä kihlasormuksestani edelleenkin tosi paljon.
 
ap
Juu ku mietin että mitenköhän sitä tekis niin moni on mulle todennu että samanlaiset ne yleensä on ja jotkut jopa teilannu ajatuksen että mulla olis erilainen sormus ku miehellä...

Se sormus oli niin kaunis että ei nyt tiiä yhtään miten tekis...
Miehelle ku semmonen ei todellakaan sovi :LOL:

Mietin myös sitä ku yks myyjä mulle yritti tyrkyttää kahta samanlevystä sormusta vaikka koitin selittää sille että' miehelle joku 4-5mm ja mulle ehkä 3mm että sopii sitten se toinenki sormus sormeen...

Mutta kovasti yritti että samanlevysetki ne kyllä yleensä on...

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja AdaAntony:
ei meillä ole ainakaan samanlaisia, meiänkään ukolle ei timantit sovi vaikka tukka onkin perseeseen asti=)
:LOL: Mulle ei tuu mitään timantteja ku haluan klassisen kultasen vain, korkeintaan jotain kaiverrusta vähän pinnassa...
 
samanlaiset ja yhtä kapeat molemmilla,silloin oli tapana...nyt mies ottais mielummin leveämmän,silloin ei vaan osattu katsellakaan muunlaisia
ota sellainen minkä haluat,teillehän ne sormukset on :ei muille!
 
ap
Miehellä ainaki tulee olemaan semmonen silee tai matta (flakkako se on.. ) pintanen 4-5mm levee sormus...
Itelle varmaan sitten samanlainen mut kapeempi...

Mietin vaan ku monessa paikassa myydään vain noita puolipyöreitä ja semmonen puolipyöree on mun sormissa kapeempana jotenki kauheen pallomainen :(
 

Yhteistyössä