Kiihottaako sinua naisena Hunksit vai stripparinaiset enemmän?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tuossa yhtä Hunks-ketjua lukiessa tuli mieleen, että ei ne Hunksit minua kyllä kiihota yhtään. Siis oikeesti ei se ole mitään eroottista mielestäni vaan turhanpäiväistä ketkutusta. Hunkseja tai stripparinaisia en ole livenä nähnyt. Sitten stripparinaiset jossain leffassa tms. niin ne saattaakin kiihottaa jos nainen muodokas. Ihan heterohan minä ja olen miettinyt miksi näin. Mites teillä muilla? Kiihottaako Hunksit tai muut miehet ketkuttelemassa vai naiset?
...toivottavasti en ole ainoa omituinen...hetero siis...tietääkseni hetero....
 
nainen minakin
Minusta Hunkseja ja stripparinaista ei voi oikein verrata keskenään, eiväthän Hunksit srippaa..... Se olisi vähän sama kun joku Martinan tanssiryhmä, eli pelkkää ketkutusta vaan.

Jos on hyvä strippari, niin kyllä sitä on ihan mukava katsella :)
 
"Hopping"
No en oo koskaan nähnyt strippariesitystä, mutta voisin kuvitella, että olen kanssasi vähän samoilla linjoilla. Hunksit mua lähinnä naurattaa... :D Ehkä se strippaus on kiihottavaa siinä mielessä, että osaa kuvitella itsensä siihen tilanteeseen (oman miehen kanssa) ainakin villeissä kuvitelmissaan. :D
 
Ehkä stripparit. Tai ei ne kiihota, mutta kivempi katella. Hunksit ei kiihota, eikä kiinnosta. Seurustelin vuosia sitten yhden Hunksin kanssa ja se oli lähinnä turn-off vaikka muuten oli tosi kiva kundi.
 
"noh"
Sama kuin ap:lla. Ja ihan jos vertaa miesstripparia ja naisstrippariakin keskenään niin kyllä naiset vie voiton. Miesstripparit ja Hunksit on vaan semmosia joille hymähtää, ei niissä oo mitään kiihottavaa. Oikeastaan se on vaan ällöttävää esim. miesstrippareiden esitykset missä ne tekee niitä panoliikkeitä. Ja olen ihan hetero.
 
Ei kumpikaan. Onhan ne hunksit ihan hyvä kroppasia, mutta ei mua kiihota mikään sellanen johon en henk.koht tunne vetoa, vaikka tulis joku äijä ihan iholle ja alasti, niin ei silti. Ja täytyy myöntää että tulee vähän sellanen myötähäpeäkin (hunkseihin sekä strippareihin), isot miehet ja naiset veivaa itteään puolalasti...
 
nononono
Ehkä stripparit enemmän, vaikka olen täysin hetero enkä voisi kuvitellakaan seksiä naisen kanssa. Kuten joku sanoi niin ehkä sitä samaistaa itsensä stripparin kanssa ja siksi se tuntuu kiihottavalta. Olla katsottu ja haluttu.
 

Yhteistyössä