Kiinnostaa ihan kympillä

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
melkovarmaan siili siellä on !
Ei se ole voinu päästä sinne mitenkään kun tuo pussin suu on ylöspäin, kattelin reikiä mutten nähny ellei ihan alla ole. :eek:

Pitääkö mun nyt kytätä tuossa ikkunassa niin kauan että sieltä joku tulee pihalle :whistle: :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Jos et nyt uskalla sitä sieltä poistaa, niin kohta saat kaivaa pussista jonkin ruumiin :$ :D
Kyllä sen täytyy poiskin päästä kun sinne on mennykin :D
Enkä uskalla kattoo, kaikkia näkyjä jo silmissä pyörii että joku hirvitys hyppää naamalle :ashamed:

 
Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
Kyllä se joku isompi on kun koko pussi heiluu ja se syö siellä jotain kun narskutus käy :eek:
No mut mitä se siellä muoviruukkuja yms syö? :eek: :LOL: naurattaa ku sieluni silmin näen sut seisomassa tuolilla.... tuskin se nyt ekana sun koipees hyökkää. Tökkää jollain pitkällä kepillä sitä säkkiä.
 
Menet sinne takapihalle tuolin päälle ja pidät kauheeta älämölöö ja huudat sille pussille PÖÖÖÖÖÖ ja josse huutaa takasin niin juokse sitte ja lujaa... :whistle:

Eiku niinku että kyllä se luulis ääntä säikkyvän oli tää alkuperänen pointti :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
nyt kyllä selvität tän asian,muuten en saa unta :kieh:
tee reikä siihen pussiin ja törkkää jollain tikulla/harjanvarrella varovasti? ja seiso jossain korkeella ettei käy kinttuun kii :x

Hirvittää niin että niskoihin sattuu, ja ei riitä uskallus mennä koko pussin lähelle :headwall: :ashamed:

Mikä arkajalka mustakin on tullu, mielikuvitus tekee tepposet ja näin siinä käy.

Olen vaikka aamuun tässä mutta katon mikä sieltä tulee, tietty joku pieni hiiri marssii aamutuimaan pihalle, niin mun tuuria olis. |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
nyt kyllä selvität tän asian,muuten en saa unta :kieh:
tee reikä siihen pussiin ja törkkää jollain tikulla/harjanvarrella varovasti? ja seiso jossain korkeella ettei käy kinttuun kii :x

Hirvittää niin että niskoihin sattuu, ja ei riitä uskallus mennä koko pussin lähelle :headwall: :ashamed:

Mikä arkajalka mustakin on tullu, mielikuvitus tekee tepposet ja näin siinä käy.

Olen vaikka aamuun tässä mutta katon mikä sieltä tulee, tietty joku pieni hiiri marssii aamutuimaan pihalle, niin mun tuuria olis. |O

No entä jos se rupee nukkumaan sinne pussiin??? Sit joudut tosiaan vahtimaan sitä koko yön. Nyt meet rohkeena tyttönä piiiiitkän kepin kans ja sillä tökkäät.
 
Etkä mee törkkimää, jos se on vaikka oksettavan ruma rotta... *hyi puistatus* :x mua ainakin pelottaa aina, että eläimet kostaa jos niitä kiusaa :ashamed:
Kyttäät turvallisesti ikkunan takaa kunnes se tulee ulos sieltä pussista muhruamasta ja raportoit tänne.
 

Yhteistyössä