Kiinnostaako Oriflamen jälleenmyynti?

Hei !
Olisitko kiinnostunut Oriflamen jälleenmyyntityöstä?
Itse olen ollut nyt 10kk yhteyshenkilönä ja olen kovasti tykännyt. Tämä on hauskaa hommaa ja tässä saa paljon uusia ystäviä. Tätä voi pitää hauskana harrastuksena, mutta kyllä tästä silti käteen jää jotain pientäkin, vaikka pitäisi vaan harrastuksena. Liittyminen on ilmaista.
-Saat jatkossa 25 % alennuksen kosmetiikkatuotteista.
-Voit saada mukavia lisäansioita sekä halutessasi joustavan ja haastavan osa-tai kokopäivätyön.

Mutta mitä enemmän yrittää sitä enemmän siitä hyötyy. Nämä ovat tosi laadukkaita tuotteita ja todella tuotteita on ihan vauvasta vaariin, on nuorille ja vanhemmille. Käy vielä katsomasa minun kotisivujani , siellä on sellainen linkki kuin liity mukaan ryhmääni. Laita sinne tietosi. Se ei edellytä sinua vielä mihinkään, mutta aluepäälikköni ottaa sinuun yhteyttä ja kertoo sinulle lisää ja paremmin Oriflamesta. Käy myös katsomassa kotisivuiltani linkistä uuden yhteyshenkilön edut,siinä on tosi hyviä lahjoja. Ja nyt vielä ylimääräisenä aurinkotuotelahjat 5.6. asti(arvo yli 80?).Ja jos tulee mieleesi jotain kysyttävää vastaan ihan mielelläni.
Terv. Seija Koistinen
skoisti4@welho.com
www.my.oriflame.fi/seijakoistinen
:)
 

Yhteistyössä