Kiinteytys/laihdutus

  • Viestiketjun aloittaja voihantissit
  • Ensimmäinen viesti
voihantissit
Moooih,

Haluaisin saada lihaksikkaan ja timmin kropan... Tässä just mietin, että jos kiinteytän ensin/laihdutan n. 5-10kiloa pois rasvaa normaalipainon sisällä (65/169cm), niin mitenköhän mun tisseistä lähtee... Tissit on aika isot. Oisko 70B tai 75B... Tosin pienemmän tissit näyttää paremmalta timmissä kropassa... En usko, että ne tisseistä lähtis kauheesti, ku on jenkkakahvaa ja mahaa...

Onko kellää kokemuksii rinnoista normaalipainon sisällä ku on laihduttanu? :D
 
timmimimmi
Minä olen tiristänyt normaalipainosta pois muutaman kilon ja samalla tehnyt lihaskuntotreeniä. Eipä ole juuri ollut vaikutusta tisseihin. 80B minulla ja hyvältä näyttää tässä timmissä kropassa.
 
vieras s
Mun ehdotus on, että ensin hankit niitä lihaksia ja sen jälkeen laihdutat rasvan siitä päältä. Lihasten kasvatus vaatii tarpeeksi kaloreita, miinuskaloreilla ei lihakset pahemmin kasva. Ja kun lihakset kasvaa, perusaineenvaihdunta kasvaa ja rasva alkaa itsestään senkin vuoksi palamaan. Eli paino ei välttämättä nouse tai tipu, mutta rasvamassa tippuu ja lihasmassa lisääntyy. Tisseistä ne rasvat helposti lähtee, kun ovat pelkkää rasvakudosta.
 
voihantissit
Mun ehdotus on, että ensin hankit niitä lihaksia ja sen jälkeen laihdutat rasvan siitä päältä. Lihasten kasvatus vaatii tarpeeksi kaloreita, miinuskaloreilla ei lihakset pahemmin kasva. Ja kun lihakset kasvaa, perusaineenvaihdunta kasvaa ja rasva alkaa itsestään senkin vuoksi palamaan. Eli paino ei välttämättä nouse tai tipu, mutta rasvamassa tippuu ja lihasmassa lisääntyy. Tisseistä ne rasvat helposti lähtee, kun ovat pelkkää rasvakudosta.
Mulla on lihaksia jo paljon alla.... :D


Ja minusta B-kuppi on jo aika suuri... siis minun mielipiteeni.
 
.....
Kävin juuri rintojenpienennyksessä ja pienennettiin E-kupista C-kuppiin. En millään usko minäkään, että B-kuppi on iso :)

Ehdottomasti kannattaa treenata ja syödä oikein...ja samalla lähtee sitä rasvaa. Ei mitään laihista ennen kuntoilua.
 

Yhteistyössä