Kiitos päiväni pilaamisesta.

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Niin MIHIN liittyy...?
Ihan toiseen aiheeseen.

sä kirjotit joskus et ku kilahtaa 30 mittariin tulee muita ongelmia ja tää liittys lasten saamiseen.
Kysyisin sulta nyt uudelleen et mitä ongelmia ton iän myötä elämään tulee?

Mulle ku ei oo tullu mitään ja siks jäin hämmästelemään asiaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Niin MIHIN liittyy...?
Ihan toiseen aiheeseen.

sä kirjotit joskus et ku kilahtaa 30 mittariin tulee muita ongelmia ja tää liittys lasten saamiseen.
Kysyisin sulta nyt uudelleen et mitä ongelmia ton iän myötä elämään tulee?

Mulle ku ei oo tullu mitään ja siks jäin hämmästelemään asiaa.
....?

En mä ole kyllä sitä tarkoittanut, että just kun 30...
Mutta siis kun ikää alkaa tulla enemmän ja just 30 jälkeen, niin silloinhan alkaa ihan luonnostaan yleistymään ongelmat lasten aikaansaannissa. Siis hedelmällisyys laskee JA ei tietenkään koske kaikkia ja ihan heti 30 kilahdettua mittariin. Ja sitten mulla oli ajatuksena se, että kun on iäkäs vanhempi (no tietty vähän iäkkäämpi kuin tuon maagisen 30) niin... en mä osaa pukea sanoiksi, mutta sanotaan nyt vaikka siten että jaksaa ehkä vähemmän?

Ja siis siinä keskustelussahan nyt oli ap ajatuksena ja pohdintana ylipäätään lastenhankinnan ALOITTAMINEN. Eikös siinä pohdittu sitä että alle 20 on liian nuori ja on tietynlaisia ongelmia ja kovasti jos menee yli 30 niin sitten on ehkä kanssa. En tuon yhden viestini jälkeen ole edes avannut koko ketjua...

Kauankin olet jaksanut sanomisiani pohtia.....

Ei o le mitenkään ollut tarkoitus yleistää mitään asioita.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Niin MIHIN liittyy...?
Ihan toiseen aiheeseen.

sä kirjotit joskus et ku kilahtaa 30 mittariin tulee muita ongelmia ja tää liittys lasten saamiseen.
Kysyisin sulta nyt uudelleen et mitä ongelmia ton iän myötä elämään tulee?

Mulle ku ei oo tullu mitään ja siks jäin hämmästelemään asiaa.
....?

En mä ole kyllä sitä tarkoittanut, että just kun 30...
Mutta siis kun ikää alkaa tulla enemmän ja just 30 jälkeen, niin silloinhan alkaa ihan luonnostaan yleistymään ongelmat lasten aikaansaannissa. Siis hedelmällisyys laskee JA ei tietenkään koske kaikkia ja ihan heti 30 kilahdettua mittariin. Ja sitten mulla oli ajatuksena se, että kun on iäkäs vanhempi (no tietty vähän iäkkäämpi kuin tuon maagisen 30) niin... en mä osaa pukea sanoiksi, mutta sanotaan nyt vaikka siten että jaksaa ehkä vähemmän?

Ja siis siinä keskustelussahan nyt oli ap ajatuksena ja pohdintana ylipäätään lastenhankinnan ALOITTAMINEN. Eikös siinä pohdittu sitä että alle 20 on liian nuori ja on tietynlaisia ongelmia ja kovasti jos menee yli 30 niin sitten on ehkä kanssa. En tuon yhden viestini jälkeen ole edes avannut koko ketjua...

Kauankin olet jaksanut sanomisiani pohtia.....

Ei o le mitenkään ollut tarkoitus yleistää mitään asioita.
Mutta kun sä kirjotit et 30 jälkeen tulee muut ongelmat ja sitä siis peräsin, mut ne sit liittyski siihen raskauden alkamiseen vai ei muuhun?

Mä ku luin sen siten et johonki muuhun noi ongelmat liittyis ja joku muuki sitä ihmetteli sillon samallatavoin ku minä.


Jäi sulta vastaus siihen saamatta sillon ja nyt tuli mieleen ku nikkis näin.
 
No selkiskö? :)

Mä saan taas tuta palstan raivon tuon ajattelemattoman komentoinnin jälkeen... tietty :whistle:
No ei ole ens kerta kun mut ymmärretään väärin... tuskin viimeinenkään.

En todellakaan ole kieltämässä lasten hankintaa minkään tietyn iän jälkeen ja mitä kukaan on toisaalta kenellekään sanomaan mikä aika on oikea. Luonto on nyt tietyllä tavalla nämä jutut ottanut hoitaakseen.
 

Yhteistyössä