Kiitos päiväni pilaamisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:
Minä tiiän kyllä mitä täälä tapahtuu. Eikä siitä sen enempää. Pitäkee palstanne, minua ei jaksa kiinnostaa moinen.
Öh,, se juttu on hoidettu,, älä keuhkoo. :xmas:
Juttu on hoidettu kun asianomaisilla on banni alkaen v.2009 ja päätyymisaika tuntematon.
No,kerros nyt lisää kun aloitit B)
 
vieras
Mihis tää liitty? Mä luin jotain tappeluketjua, ai niin, oliko se se kun lapsi oli tippunut jonkun leikkipaikan katolta ja flow tuli siihen aukomaan päätään? Kukas se asuikaan norjassa.. Vai onko tämä ollenkaan se juttu?
 
Kyyl mä nyt varovasti peesailen noita, jotka vihjailee tuosta valkosesta ruksista punaisessa ruudussa ja että oikee elämä olis niinku jossain muualla ja tää palsta nyt ei ihan hirveen varsinaisesti suorastaan vois mitään kovin pahasti pilata...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mihis tää liitty? Mä luin jotain tappeluketjua, ai niin, oliko se se kun lapsi oli tippunut jonkun leikkipaikan katolta ja flow tuli siihen aukomaan päätään? Kukas se asuikaan norjassa.. Vai onko tämä ollenkaan se juttu?
Tästä taitaa olla.... Laitoin tänään alotuksen, jossa ihmettelin noiden kommenttejen katoamista, jonka luettuaan flow kovasti huhuili modeja ja ketju lähti avraakin avarampaa bitti avaruuteen....

On se kovaa kun flowlle ollaan ilkeitä :xmas:
 
IhanaValo
Siis jos tää nyt liittyy siihen mitä luulen niin :LOL: ja anteeks.. :ashamed:
Jos palsta alkaa ahdistaa niin se ruksi löytyy sieltä oik. yläkulmasta..sitä miunkin on käsketty painaa jos alkaa veetutuskäyrä nousemaan :snotty:
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Siis jos tää nyt liittyy siihen mitä luulen niin :LOL: ja anteeks.. :ashamed:
Jos palsta alkaa ahdistaa niin se ruksi löytyy sieltä oik. yläkulmasta..sitä miunkin on käsketty painaa jos alkaa veetutuskäyrä nousemaan :snotty:
No mistä tässä nyt on kyse??? Kerro jos tiedät
 

Yhteistyössä