Kiitos suvakit, pilasitte 14-vuotiaan tytön elämän totaallisesti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tässä tilanteessahan kyse ei ole siitä että kukaan erityisesti haluaisi Suomeen maahanmuuttajia. Maailman tilanne vaan on nyt se että pakolaisia on paljon ja tottakait samalla myös muita muuttajia, niitäkin jotka eivät turvapaikkaa tarvitse. Kun muutkin Euroopan maat ottavat pakolaisia vastaan, on pakko Suomenkin ottaa.
Rajatarkastukset on oltava ja hakemukset tutkittava huolella, kuten tehdäänkin.

Raiskauksesta ovat vastuussa sen tekijät, eivät "suvakit" tai "persut". Tekijät karkotetaan heti tuomionsa jälkeen, olen varma, ja toivottavasti saavat elinikäisen maahantulokiellon.

Edelleenkään, suurin osa pakolaisista ei ole raiskaajia tai murhaajia tai varkaita. Osa on, ja nämä rikokset keskittyvät tiettyihin kansallisuuksiin ja ryhmiin.

Juuri näin. Jokainen tervejärkinen tämän ymmärtää, tuo ap eikä monet muut ikävä kyllä ole tervejärkisiä vaan kiihottavat itseään näillä asioilla itsensä joukkopsykoosin kaltaiseen tilaan.
Vaarallisintahan Suomen turvallisuudelle on suomalaiset joilta kontrolli lähtee lapasesta.
Tämä valtiohan laitetaan viikossa matalaksi jos annetaan ääriaineksille lupa alkaa ruokottomasti käyttäytyä. Tällä palstalla roskasakille (rasisteille) on pikkusormi jo annettu.
 
vierailija
"Onko raiskattu 14-vuotias Sipilän veljentytär?"

NÄIN SUOMEA MAINOSTETAAN PAKOLAISILLE-LINKKI

http://www.tamperelainen.fi/artikkeli/318498-naiden-kaunotarten-kuvilla-suomesta-kerrotaan-turvapaikanhakijoille

Näiden kaunotarten kuvilla Suomesta kerrotaan turvapaikanhakijoille

http://www.tamperelainen.fi/sites/default/files/styles/article/public/alarabia2.jpg?itok=imv0yeWP

Hehkeitä blondeja, humaania kansaa ja ilmaiset palvelut. Arabimedian välittämä kuva Suomesta on ollut perin toisenlainen kuin rasismikeskustelun värittämässä kotimaassa.

Samaan aikaan, kun turvapaikanhakijoiden määrän raju kasvu jakaa suomalaisten mielipiteitä yhä jyrkemmin, on ulkomaalaisten medioiden välittämä Suomi-kuva yhä hyvin positiivinen, jopa kliseisiin asti.

Pakolaismiehet eivät ole juuri blondeja livenä nähneet. Ihania blondeja, joilla on helmenvalkeat hampaat, ohut, läpikuultava iho, hennot, kukaistuoksuiset hiukset, YOU NAME IT! WELLCOME TO FINLAND!

Ja myös tällaisilla aina valmiilla vastaanottajilla Suomea myydään.

http://mvlehti.net/2015/11/17/onko-tassa-suomalainen-suvakki-piilokamerassa/

..ja jos todellisuus ei kohtaa niin käy näin: http://alibi.fi/uutiset/kempeleessa-14-vuotiaan-raiskauksesta-epailtyja-ei-paasta-kuulustelemaan-erikoinen-syy

https://hommaforum.org/index.php?PHPSESSID=720e5abb40169280cc7188d1dcce9f1c&action=dlattach;topic=107994.0;attach=50794;image

Ja toiset kirjoittavat 14-vuotiaan raiskauksesta: “Kaikenlaista pikku narttua mahtuu maailmaan”
http://mvlehti.net/2015/11/24/pirjo-ponni-jokinen-kempeleen-raiskauksesta-kaikenlaista-pikku-narttua-mahtuu-maailmaan/
http://aijaa.com/NsapkC
https://www.facebook.com/groups/114311111913455/?fref=ts
"Pirjo Pönni Jokinen: Yksi seikka jota ei vielä ole taidettu mainita, ovat rasistineitokaiset, jotka asettuvat houkutuslinnuiksi ja rasistiäijät sitten kyttää taustalla pusikossa puukkoineen ja puntareineen.
Tämäkään ei ole poissuljettua.
Naaraat eivät ole mitään hyveellisyyden ja siveellysyyden pulmusia ja kaikenlaista pikku narttua mahtuu maailmaan. Naispuolisiakin rasiteja on aika paljon. Heitä on somessa ja yhtäläillä ihan livenä.
Turvapaikanhakijoiden mustamaalaaminen näyttää olevan joidenkin elämäntehtävä näinä aikoina.
Eivätkä varmaan edes osaa selittää itse miksi haluavat lavastaa.. Joku pelko, mutta se "joukossa tyhmyys tiivistyy" juttu. Kaikenlaisia jengejä on missä pöljäillään porukalla ja jos sitten jäädään kiinni housut kintussa ihan yksin niin itkuun pillahdetaan kun porukka painelee livohkaan.."
http://mvlehti.net/2015/11/24/pirjo-ponni-jokinen-osa-2-kempeleen-raiskaus-on-yksittaistapaus/
"Leena Ruskeeniemi: Jossakin määrin ja vähän enemmänkin huolestuneina olemme katselleet sitä teinityttöinvaasiota Forssan hätämajoituskeskuksen liepeillä. Paikka on in the middle of nowhere, joten siellä piha-alueilla kenelläkään ulkopuolisella ei pitäisi olla mitään syytä tai intressiä liikkua. Paitsi että siellä asuu nuoria, komeita miehiä. Näitä ilta-aikaan residenssin liepeillä pyöriviä tyttösiä on monta kertaa kehotettu poistumaan, mutta. Pahoin pelkään, että tästä vielä seuraa jotakin kivasti tekaistua ajan mittaan".
PIRJO PÖNNI JOKINEN uusi mediakasvo:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13963526/pirjo-ponni-jokinen
 
vierailijatttt
Puolustatko sä taas tota trollia?? Häntä, joka huutelee täällä suvakkihuoraa ja toivoo, että jotkut tulevat raiskatuksi. Sitä minun on vaikea käsittää, että toimit noin.

Suomessa - huom. EI suomessa - kaikkia perheväkivalta- ja raiskaustapauksia ei todellakaan ilmoiteta, vaikka monissa maissa kynnys tehdä ilmoitus on toki korkeampi.

Mieti nyt itsekin, mitä kirjoitat.
Mutt *kirosana* tarvitaanko me lisää raiskaajia Suomeen? Mikä ihmee puolustus tää on että raiskaahan suomalaisetkin? Niin raiskaa. Kuinka usein joukolla?? Niin kuin nyt tän 14 vuotiaan tapauksessa paikalla ollut ainakin kaksi... taannoin näitä oli viisi yhden naisen kimpussa.

Kysyn uudestaan. Tarvitaanko me lisää raiskaajia suomeen???
 
Ei tarvita! Minun mielestäni tällaiset ihmiset pitää käännyttää välittömästi, jos on pienikin todiste rikoksesta, josta tuomiona olisi ehdotonta vankeutta! Eli ei mitään oikeudenkäyntejä, poliisille harkintavalta ja matu helvettiin maasta!

Oma juttunsa on se, että näille pitäisi saada jokin ryhmän sisällä toimiva arvomaailma, jolla he itse estäisivät tällaisten tapahtumiset. Islamista ei näytä oleva sellaiseen (silmä silmästä), eli heille pitäisi opettaa kuten Hitler Juutalaisille, että jos he tekevät rikoksen kantasuomalaisia kohtaan, tullaan se kostamaan kaikille heidän sukulaisilleen 100 sukupolvea eteen ja taaksepäin!
 
vierailija
Mikään, MIKÄÄn, ei oikeuta raiskauksene, mutta edelleen ihmettelen, että mitä vittua tuon ikäinen tyttö teki tuohon aikaan yksin ulkona!!!! Kyllä nyt täåytyy syyttää vanhempia siitä, etteivät ole suoujelleet tätä pientä tyttöä!!!!


Kuuleppas. Minäkin olen ollut tuon ikäisenä YÖNKIN YLI ulkona, sinun on TÄYSIN TURHA SYYTTÄÄ VANHEMPIA SIITÄ, MITÄ JOKUT KIEROUTUNEET IHMISMIELET TEKIVÄT NUORELLE TYTÖLLE! VASTUU ON 110% TEKIJÖIDEN EIKÄ UHRIN!
 
Puolustatko sä taas tota trollia?? Häntä, joka huutelee täällä suvakkihuoraa ja toivoo, että jotkut tulevat raiskatuksi. Sitä minun on vaikea käsittää, että toimit noin.

Suomessa - huom. EI suomessa - kaikkia perheväkivalta- ja raiskaustapauksia ei todellakaan ilmoiteta, vaikka monissa maissa kynnys tehdä ilmoitus on toki korkeampi.

Mieti nyt itsekin, mitä kirjoitat.
Anteeksi mitä trollia ja miten puolustan?
Käsittääkseni olen toivonut, että ketään ei ikinä raiskata. En puolustele perheväkivaltaa vaan kommentoin artikkelia ja sitä, mitä siinä ei ole otettu huomioon.
 
Juuri näin. Jokainen tervejärkinen tämän ymmärtää, tuo ap eikä monet muut ikävä kyllä ole tervejärkisiä vaan kiihottavat itseään näillä asioilla itsensä joukkopsykoosin kaltaiseen tilaan.
Vaarallisintahan Suomen turvallisuudelle on suomalaiset joilta kontrolli lähtee lapasesta.
Tämä valtiohan laitetaan viikossa matalaksi jos annetaan ääriaineksille lupa alkaa ruokottomasti käyttäytyä. Tällä palstalla roskasakille (rasisteille) on pikkusormi jo annettu.
Mun nähdäkseni ei ole väärin olla varpaillaan sellaisten henkilöiden suhteen, joista merkittävällä osalla tiedetään olevan varsin sovinistinen maailmankuva, jossa naisella ei ole minkäänlaista arvoa. Riskiryhmässä on kuitenkin nuoret tytöt ja minusta on ymmärrettävää, että heidän turvallisuutensa halutaan taata.
Se ei tietenkään tarkoita sitä, että kaikkia turvapaikanhakijoita voidaan kiistatta syyttää raiskaajiksi, mutta on hyvä ymmärtää, että kohonnut riski on olemassa ja se kannattaa huomioida. Se, miten tällaisia tapauksia voitaisiin ennaltaehkäistä, on auki. On selvää, että me emme voi teljetä tyttäriämme koteihin, pukea heitä kaapuihin ja sallia heidän lähtevän ulos ainoastaan saattajan seurassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Occamin partaveitsi
AivanSamalla on älyä.

Asiaa voi tarkastella aina monelta eri kantilta. Miksi meidän pitäisi hyväksyä näiden maahanmuuttajien tuomaa kulttuuria, jos hekään eivät hyväksy omassa maassaan meidän kulttuuria (esimerkiksi suvivirsien kieltäminen jne)?

Raiskauksien todennäköisyyksistä: jokainen nainen voi ihan itse kokeilla mennä vaikkapa Afganistaniin kusirajaan ylettyvässä minihameessa, tissit pursuen, naama pakkeloituna kuin meidän standardinaisilla. Kun tulee raiskatuksi, on turha mennä vaatimaan oikeutta, vaan on pakko katsoa peiliin ja pohtia, onko kuitenkin niin, että me täällä pohjoismaissa olemme hyvin paljon pidemmällä tasa-arvoisuudessa ja kulttuurissamme ei ole naisia alistettu samalla tapaa kuin ao. maissa pitkään aikaan!
 
AivanSamalla on älyä.

Asiaa voi tarkastella aina monelta eri kantilta. Miksi meidän pitäisi hyväksyä näiden maahanmuuttajien tuomaa kulttuuria, jos hekään eivät hyväksy omassa maassaan meidän kulttuuria (esimerkiksi suvivirsien kieltäminen jne)?

Raiskauksien todennäköisyyksistä: jokainen nainen voi ihan itse kokeilla mennä vaikkapa Afganistaniin kusirajaan ylettyvässä minihameessa, tissit pursuen, naama pakkeloituna kuin meidän standardinaisilla. Kun tulee raiskatuksi, on turha mennä vaatimaan oikeutta, vaan on pakko katsoa peiliin ja pohtia, onko kuitenkin niin, että me täällä pohjoismaissa olemme hyvin paljon pidemmällä tasa-arvoisuudessa ja kulttuurissamme ei ole naisia alistettu samalla tapaa kuin ao. maissa pitkään aikaan!
No kiitti kohteliaisuudesta. Kovin moni on täysin toista mieltä :)

Ja siis mikäli mainitsemissasi vetimissä mennään Afganistaniin, niin eiköhän nainen keretä kivittämään raiskauksen jälkeen, ennenkuin edes kerkeää hakemaan oikeutta.
 
  • Tykkää
Reactions: Occamin partaveitsi
No kiitti kohteliaisuudesta. Kovin moni on täysin toista mieltä :)

Ja siis mikäli mainitsemissasi vetimissä mennään Afganistaniin, niin eiköhän nainen keretä kivittämään raiskauksen jälkeen, ennenkuin edes kerkeää hakemaan oikeutta.
Näinpä. On oikeasti todella naivia ajatella, että jos tuollaisissa olosuhteissa kasvanut, primitiivisen ajatusmaailman omaava ihminen, astuu rajan yli, tulisi hänelle kuin taikaiskusta meidän arvomaailmamme. Näin ei vain ole eikä arvomaailma tuosta vain muutu, ei edes kouluttamalla.
 
Näinpä. On oikeasti todella naivia ajatella, että jos tuollaisissa olosuhteissa kasvanut, primitiivisen ajatusmaailman omaava ihminen, astuu rajan yli, tulisi hänelle kuin taikaiskusta meidän arvomaailmamme. Näin ei vain ole eikä arvomaailma tuosta vain muutu, ei edes kouluttamalla.
No ei se muutu. Mun mielestä on hassua ajatella, että ihminen joka on 30 vuotta elämästään sisäistänyt tietynlaisia arvoja muuttaisi yhtäkkiä näkemystään. Eivät he sitä muuta yhtään sen enempää, kuin mekään muuttaisimme omaa sisäistä arvomaailmaamme muuttaessamme toiseen maahan. Kovin monella, joka tähän uskoo, on vähän liian ruusunpunaiset kuvitelmat siitä, millainen ihminen on. Erityisen harmillista tässä on se, että toisenlaisen arvomaailman omaavat ihmiset istuttavat myös oman ideologiansa omiin lapsiinsa ja näinollen estävät heidänkin sopeutumisen yhteiskuntaamme.

Olen toki itse tekemisissä päivittäin Iranilaisten, Irakilaiset ym. kanssa, mutta he ovat hmmm... hieman oppineempia ja heidän perhetaustansa eivät ole lainkaan niin alkukantaisia kuin monien tänne nyt tulleiden.
 
  • Tykkää
Reactions: Occamin partaveitsi
vierailija
No ei se muutu. Mun mielestä on hassua ajatella, että ihminen joka on 30 vuotta elämästään sisäistänyt tietynlaisia arvoja muuttaisi yhtäkkiä näkemystään. Eivät he sitä muuta yhtään sen enempää, kuin mekään muuttaisimme omaa sisäistä arvomaailmaamme muuttaessamme toiseen maahan. Kovin monella, joka tähän uskoo, on vähän liian ruusunpunaiset kuvitelmat siitä, millainen ihminen on. Erityisen harmillista tässä on se, että toisenlaisen arvomaailman omaavat ihmiset istuttavat myös oman ideologiansa omiin lapsiinsa ja näinollen estävät heidänkin sopeutumisen yhteiskuntaamme.

Olen toki itse tekemisissä päivittäin Iranilaisten, Irakilaiset ym. kanssa, mutta he ovat hmmm... hieman oppineempia ja heidän perhetaustansa eivät ole lainkaan niin alkukantaisia kuin monien tänne nyt tulleiden.
Pariisin teurastuksiin osallistuneet henkilöt olivat kolmannen ja neljännen polven mamuja...
 
No ei se muutu. Mun mielestä on hassua ajatella, että ihminen joka on 30 vuotta elämästään sisäistänyt tietynlaisia arvoja muuttaisi yhtäkkiä näkemystään. Eivät he sitä muuta yhtään sen enempää, kuin mekään muuttaisimme omaa sisäistä arvomaailmaamme muuttaessamme toiseen maahan. Kovin monella, joka tähän uskoo, on vähän liian ruusunpunaiset kuvitelmat siitä, millainen ihminen on. Erityisen harmillista tässä on se, että toisenlaisen arvomaailman omaavat ihmiset istuttavat myös oman ideologiansa omiin lapsiinsa ja näinollen estävät heidänkin sopeutumisen yhteiskuntaamme.

Olen toki itse tekemisissä päivittäin Iranilaisten, Irakilaiset ym. kanssa, mutta he ovat hmmm... hieman oppineempia ja heidän perhetaustansa eivät ole lainkaan niin alkukantaisia kuin monien tänne nyt tulleiden.
Totta. On väärin leimata kaikki maahanmuuttajat samanlaisiksi, mutta jos otetaan taas se gaussin käyrä, niin valtaosa (käyrän keskiosa, jossa on se massa), kuuluvat näihin primitiivisimpiin tapauksiin.

Tunnen itsekin maahanmuuttajia, jotka ovat sopeutuneet tosi hyvin ja arvostan heitä. Heillä on kuitenkin ollut jo lähtömaassa esimerkiksi kristilliset arvot ja joutuneet erilaisen arvomaailman vuoksi lähtömaassaan vainotuksi.

Olen myös palkannut maahanmuuttajia, joiden työasenne on todella mahtava: he kun saavat työnsä tehtyä, tulevat he kysymään "mitä sitten voisin tehdä", jota ei kuule suomalaiselta työntekijältä kuin todella harvoin. Taustalla lienee se, että asiantuntijatehtävissä maahanmuuttaja(kin) hakee muiden hyväksyntää suorittamalla, eli haluaa näyttää, että "kyllä minä osaan, haluan olla kuten te". Tällaisia maahanmuuttajia kaipaamme, mutta emme "siivestäjiä", jotka raiskaavat tai muutoin halventavat naisiamme tai eivät hyväksy kulttuuriamme.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Niin ovat. Sehän tässä onkin huolestuttavaa. Jotenkin sitä haluaisi uskoa, että kolmannen ja neljännen polven maahanmuuttajat olisivat jo sopeutuneet... mutta ei se vaan näytä onnistuvan.
Ihan tosi? Tämähän kertoo silloin siitä, että heidän kotoutusprosessinsa (= aivopesu paikallisiin arvoihin) ei ole onnistunut, vaan he ovat radikalisoituneet vanhempiensa jättämän arvomaailman seurauksena.
 
14-vuotias tyttö on raiskattu turvapaikanhakijoiden toimesta ja hänen lapsuus on totaallisesti pilattu, tekijät ovat matuja, mutta syylliset ovat suvakkeja jotka matuja tänne haluavat!
On todella loukkaavaa, ilkeää ja kusipäistä sanoa raiskatulle 14-vuotiaalle, että nyt hänen lapsuutensa/nuoruutensa/elämänsä on totaalisesti ja peruuttamattomasti pilattu. Se ei auta häntä pätkääkään, vaan päin vastoin - sellainen pahentaa tilannetta. Mihin oikein pyritte tällaisilla puheilla? Voisitteko ystävällisesti lopettaa tuollaiset puheet?
 
On todella loukkaavaa, ilkeää ja kusipäistä sanoa raiskatulle 14-vuotiaalle, että nyt hänen lapsuutensa/nuoruutensa/elämänsä on totaalisesti ja peruuttamattomasti pilattu. Se ei auta häntä pätkääkään, vaan päin vastoin - sellainen pahentaa tilannetta. Mihin oikein pyritte tällaisilla puheilla? Voisitteko ystävällisesti lopettaa tuollaiset puheet?
Itse en ole edes tajunnut ajatella asiaa noin. Mikä juuri nyt hävettää. En sanoisi noin koskaan raiskauksen uhrille henkilökohtaisesti, mutta jotenkin täällä unohtaa, että meidän sanomamme saattaa päätyä kyseisen tytön silmiin.
 
xcv
En syyllistä uhria, vaan uhrin vanhempia/huoltajia, kun eivät ole pitäneet pikkuisestaan huolta sitä vertaa, että olisivat asettaneet kotiintuloajan esim. 19:30 arkena!!!!
Meinaatko että 19:30 ei kukaan raiskaa ketään? Mikä se aikamäärä sitten on, milloin se hallitsematon himo iskee? 21:06?

21:30 ei ole mikään poikkeuksellinen aika 14 v tytön liikkua ulkona. Ja ihan sama vaikka kello olisi ollut 03:30, tämä ei ole tytön syytä, eikä vanhempien, vaan niiden raiskaajien.
 
vierailija
Miesten ongelma. Pitäis puhua oikeesti ongelmasta eikä siitä millanen mies millonkin raiskas. Raiskauksista pääsee eroon vaan sillä että kaikki miehet tapetaan tai niitten penikset poistetaan ja niille annetaan ruiskeita.
 

Yhteistyössä