Kiittääkö miehesi ruuasta?

  • Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti
---
Minun mies sanoo Kiitos, joka kerta kun lopettaa syömisen. Syö ja on ruokapöydässä asiallisesti, mutta yksi häiritsevä piirre on, hän nimittäin juoksee kesken syönnin kuselle, jos sattuu niin kovasti kusettamaan. Sellanen on outoa :D
 
Huumekoira
Ei kun minä kiitän, kun mies on sen yleensä valmistanut. Jos mä oon valmistanut, mies aina sanoo, että on tosi hyvää ja kiittää tietty. No jaa, se taitaa kiittää myös silloin, kun on itse tehnyt.
 
Kiittää aina, ja muistaa myös kertoa jos oli hyvää tai erittäin hyvää. Ja muo aina hävettää kun itse en osaa sitä yksinkertaista kiitos sanaa sanoa :ashamed: Yrittänyt olen opetella, mutta ei se kyllä mitenkään automaattisesti tule ellei sitten tule syötyä jonkun toisen luona.
 
kiitos
Kiittää.
Meinasin sanoo et kiittää vaikka minä olisin tehnyt ruuan:D
(huono kokki köh köh )
Piti kyllä sanoa et kiittää vaikka olisi itse tehnyt meille jotain syömistä,silloin se tuntuu vähän hassulle.
 
jassåå
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Kiittää toki, oli ruoanvalmistaja kuka tahansa.
Eikai kukaan aikuinen syö ja nouse pöydästä ilman kiitosta??
Minun mieheni näin tekee, kun häntä ei ole pienenä opetettu kiittämään, tai saatika sitten minkäännäköisiä pöytätapoja. Meillä on vielä koulutus kesken :D
 
häh
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Kiittää toki, oli ruoanvalmistaja kuka tahansa.
Eikai kukaan aikuinen syö ja nouse pöydästä ilman kiitosta??
Minun mieheni näin tekee, kun häntä ei ole pienenä opetettu kiittämään, tai saatika sitten minkäännäköisiä pöytätapoja. Meillä on vielä koulutus kesken :D
Ihan sama mitä pentuna opetettu, kai se nyt aikuisena helvetti osaa suuta liikuttaa sen verran että kiittää. Riittää kai että kerran infoat käytöstavoista, luulisi aivojen rekisteröivän ohjeet.
Kuulostaa viehättävltä yksilöltä.
 
jassåå
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Kiittää toki, oli ruoanvalmistaja kuka tahansa.
Eikai kukaan aikuinen syö ja nouse pöydästä ilman kiitosta??
Minun mieheni näin tekee, kun häntä ei ole pienenä opetettu kiittämään, tai saatika sitten minkäännäköisiä pöytätapoja. Meillä on vielä koulutus kesken :D
Ihan sama mitä pentuna opetettu, kai se nyt aikuisena helvetti osaa suuta liikuttaa sen verran että kiittää. Riittää kai että kerran infoat käytöstavoista, luulisi aivojen rekisteröivän ohjeet.
Kuulostaa viehättävltä yksilöltä.
Ei ole ilmeisesti tehonnut, kun ei ole 6 vuoden aikana oppinut. Seuraavaksi teen sen,ettei enää mun tekemää ruokaa heru,jos ei käytöstapoja rupee löytymään :D
 
jassåå
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Kiittää aina, ja kehuu ruokaa.
Omaa myös pöytätavat, ainaki jonniimoiset :whistle:

Miä teen meil aina ruuat, ja miä kiitän myös aina kun olen lopettanut ruokailun. Myös silloin kun oon iha yksin kotona ja oon syöny ( :ashamed: )
Ihana! :)
 
Fleur de la Cour
Kiittää juu, mutten perusta siitä asiasta, kiitos on yks olematon sana vaan. Muuten pöytätavoissa on sellainen yks perustavaa laatua oleva asia, joka häiritsee mua enkä anna siitä periksi ja vielä 15 vuoden jälkeenkin joudun aina ja uudestaan asiasta huomauttamaan. Se asia on meinaan sellainen, että kun on viimeisen palan nielaissut niin sanoo kiitos ja ampaisee pois pöydästä, kuten on kotonaan tottunut. Minut taasen on kasvatettu istumaan pöydässä kunnes kaikki ruokailijat ovat syöneet ja lupa pöydästä nousemiseen on annettu. Ja silloin ei erityisiä kiitoksia tarvita jos rauhassa yhdessä istuskellaan ja ruuasta keskustellaan ja sitä, vaikkapa siinä sivussa kehuskellaan..
 

Yhteistyössä