Kiittämättömyys auttajiaan kohtaan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tulipa todettua että että kyllä ihmiset on todella törkeitä ja kiittämättömiä siihen vähäänkin apuun jonka heille joku suo.
Eräs nettituttuni kertoi kuinka oli käynyt SPR:ltä hakemassa joulu avustusta,
oli saanut laatikon jossa tavaraa muka 40€
ja valitti kuinka siellä kaikki tuotteet oli vaan jotain Pirkkaa ja kuinka vähän siinä niitä tavaroita on ja kuinka hän itse muka ostaa samat tuotteet halvemmalla.
Valitus toki jatkui myös siitäkin kuinka sai tuolta vain 20€ maksusitoomuksen ruokakauppaan sekä koki joulupuuron ja glökinkin oleen riittämättömiä ja manasi että moisen takia edes viitsi sinne mennä.
Ja kuulemma moni muukin siellä valittanut että vaan tällaista saatiin.

Itse olen monasti näihin antanut lahjoituksia ja ajatellut että porukka oikeasti osaa niitä joulun alla arvostaa kun saa jotain ekstraa kun muutoin on tiukkaa mutta ei :(
Taitaa nyt jatkossa minun auttaminen loppua kun Suomalaiset omat köyhämme on kiittämättömiä, osallistun vaan tästedes vain keräyksiin joissa kerätään lapsille tai ulkomaan nälkää näkeville.
 
vierailija
Älä nyt kaikkia leimaa. Meidän perheemme sai 70€ lahjakortin jouluruokia varten ja olen niin onnellinen ja haluan kiittää kaikkia jotka osallistuvat keräyksiin. Kiitos!
 
vierailija
Kyllä annettua apua saa arvostella. Ihan naurettavaa tuollainen nillittäminen.
Ymmärrän jos arvostelisi sitten vaikka jos menee hakemaan ruoka avustusta mutta saa paketin nauloja ja lankkukasan eteensä avustuksena. Silloin on ymmärrettävää että avustusta arvostellaan.
Nyt arvostelun kohteeksi joutui kuitenkin ihan normaalit arkipäivässä kuluvat tarvikkeet joita tuossa laatikossa oli, hammastahnaa hammasharjaa pyykkineste ym mitä lie muuta olikaan + lisäksi se että annetaan rahaa tai siis maksusitoomus.
Jos ruoka avustusta hakee ja saa niin pitäisi olla kiitollinen.
Jos ei kelpaa se mitä saa ja säästyy nyt hetken näiden tuotteiden ostoilta voi niistä avustuksista varmasti siellä kieltäytyä, ja ostaa itse jos kerran onkin niin varoissaan.
Ei ketään käsittääkseni pakoteta ottamaan näitä jos ei halua.
 

Yhteistyössä