Kilahdinko turhasta?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mies oli eilen laittamassa kaverillaan jotain juttuja illasta. Soitti yhdeksän maissa, että vielä menee jonkin aikaa. No, hoidin lapset nukkumaan ja yritin vauvan kanssa myös saada nukuttua. Saunaa pidin lämpimänä yhteen yöllä, kunnes nukahdin. Torkuin koko yön ja odottelin miestä saapuvaksi. Viiden jälkeen yritin soittaa, ei vastausta. Panikoin jo kaikki liikenne onnettomuudet yms läpi, kunnes 8 jälkeen vastasi. En ollut kovin ystävällinen kun kyselin missä *piip* on. Lapset odottaa saavansa viedä lahjat sänkyyn ja tehdä aamupalan. Pettymys oli kova, kun ei isi ollutkaan kotona kun heräsivät. Kömpi sitten kotiin ja ihan vain lasten takia laitoin lasten kanssa aamupalan. Kävi syömässä ja sen jälkeen vain maannut sängyssä.
Olenko kohtuuton, kun odotan anteeksi pyyntöä? Tai jotain... Meillä sopimus, että saa juoda yms, mutta tultava yöksi kotiin. Nyt ei edes ilmoittanut a.juovansa b.olevansa yötä jossain. Enkä tosiaan kiinni saanut. Ei mun mielestä aikuinen perheellinen ihminen voi tehdä noin, ja sen hänelle sanoinkin. Ja miks se odottaa ilmeisesti mun tekevän aloitteen sopuun kun ei ole mulle mitään sanonut koko päivänä? En kai mä nyt oo tehnyt mitään väärin? Voi että ärsyttää.
 
vierailija
Tietenkään mies ei tehnyt oikein. En odottaisi anteeksipyyntöä, jos se ei häneltä luonnistu, mutta jonkinasteinen keskustelu ja selvitys tilanteesta on paikallaan.
Passaatko miestä liikaa? Jos mulla olisi vauva, niin ei tulisi mielenkään pitää miehelle saunaa lämpimänä pitkin yötä.
 
vierailija
Tunnustiko se jo, että oli käynyt painamassa jotain sutturaa?

Miksi ihmeessä sinun pitäisi pyydellä anteeksi tai lepytellä? Minä olisin tuosta hyvästä viikon puhumatta ukolle ja saisi hoitaa seuraavana päivänä vauvankin yksinään.
 
vierailija
Tuo tuskin on ensimmäinen kerta, kun mies käyttäytyy lapsellisesti ja idioottimaisesti?
Harkitsisin vakavasti eroa.
Joku isompi ongelma tuossa on takana, teillä jotain ongelmia, mies on pettänyt tms.
Tai sitten mies vaan on yksinkertaisesti kunnon white trash-idiootti.
Ongelmat ei tietenkään oikeuta tuollaiseen käytökseen, onhan tuo nyt ihan naurettavaa että aikuinen perheellinen mies ryyppää jossain isänpäivää edeltävän yön eikä tule edes yöksi kotiin!
 
Ap-
Tietenkään mies ei tehnyt oikein. En odottaisi anteeksipyyntöä, jos se ei häneltä luonnistu, mutta jonkinasteinen keskustelu ja selvitys tilanteesta on paikallaan.
Passaatko miestä liikaa? Jos mulla olisi vauva, niin ei tulisi mielenkään pitää miehelle saunaa lämpimänä pitkin yötä.
Siis varmasti passaan liikaa. Sellainen oon ollu aina. Ja varmastikkin opettanu miehen pääsemään liian helpolla. Valvoin kattomassa elokuvaa ja sit vielä imetin, ni meni sinne yhteen. Samalla sit lisäsin pari puuta silloin tällöin. Muutoin en kyllä valvois saunaa pitämässä.
 
vierailija
Tunnustiko se jo, että oli käynyt painamassa jotain sutturaa?

Miksi ihmeessä sinun pitäisi pyydellä anteeksi tai lepytellä? Minä olisin tuosta hyvästä viikon puhumatta ukolle ja saisi hoitaa seuraavana päivänä vauvankin yksinään.
Oli ollut kaverillaan yötä, sen kaverin vaimo laitto mulle viestiä. Eli ei oo vieraissa ollut. Eihän mun kuuluiskaan lepytellä, on vaan niin urpo, et ei varmaan puhu mulle mitään ennen kuin mä teen aloitteen. Ja mä en jaksa päivä tolkulla pitää mykkäkoulua. Joten usein annan periks ja alan puhumaan jotain jonnin joutavia. Vauvaa en voi sille jättää kun on täys imetyksellä. Vinkkejä otetaan vastaan miten pidän puoleni ja näytän ettei mua saa kohdella kuin kynnysmattoa.
 
Ap-
Tuo tuskin on ensimmäinen kerta, kun mies käyttäytyy lapsellisesti ja idioottimaisesti?
Harkitsisin vakavasti eroa.
Joku isompi ongelma tuossa on takana, teillä jotain ongelmia, mies on pettänyt tms.
Tai sitten mies vaan on yksinkertaisesti kunnon white trash-idiootti.
Ongelmat ei tietenkään oikeuta tuollaiseen käytökseen, onhan tuo nyt ihan naurettavaa että aikuinen perheellinen mies ryyppää jossain isänpäivää edeltävän yön eikä tule edes yöksi kotiin!
Ei valitettavasti oo eka kerta. Viimeks juhannuksen aikaan veti v*uiks ryypätessä. Sille ei viina sovi ja tietää sen itsekkin. Pettämistä oli n. 10v sitten, yli en siitä kokonaan varmaan ikinä pääse. Sen takia meillä sopimus, ettei ole muualla yötä, vaan tulee aina yöks kotiin. Ja tää on monesti sovittu ja aina jotain törttöilee kännissä. (Pettämistä ei oo ollu uudestaan). 2-4krt vuodessa käy ja miltei joka kerta jotain urpoilee...
 
Oli ollut kaverillaan yötä, sen kaverin vaimo laitto mulle viestiä. Eli ei oo vieraissa ollut. Eihän mun kuuluiskaan lepytellä, on vaan niin urpo, et ei varmaan puhu mulle mitään ennen kuin mä teen aloitteen. Ja mä en jaksa päivä tolkulla pitää mykkäkoulua. Joten usein annan periks ja alan puhumaan jotain jonnin joutavia. Vauvaa en voi sille jättää kun on täys imetyksellä. Vinkkejä otetaan vastaan miten pidän puoleni ja näytän ettei mua saa kohdella kuin kynnysmattoa.
"Kaverin vaimo" viestittää - aika hyvä pokka fuckbuddylla :whistle:
 

Yhteistyössä