Kilpailu: Kenellä kamalimmat naapurit?

  • Viestiketjun aloittaja Hirviönaapureiden uhri
  • Ensimmäinen viesti
Hirviönaapureiden uhri
Meillä mamuperhe, jossa perheenpää puhuu huutamalla. Viikonloppuisin saapuvat kylävieraat iltakuuden jälkeen jolloin alkaa huutokonsertti. Eivät pätkääkään välitä siitä että heidän elintapansa häiritsee ja kuuluu puhekin läpi, sillä talossa on huono äänieristys.

Tästä häiriöstä ollaan käyty jo kädenvääntöä isännöitsijänkin "avustuksella". Isännöitsijä ei siis voi tehdä mitään, sillä muut naapurit eivät uskaltautuneet saada rasistin leimaa, jolla tämä mamuisäntä uhkaili, joten häätökään ei onnistu.
 
äippä x2
Meillä ei ihan noin pahat ku aapeella. Meijän naapurit on ihmisinä ihan ok, mut niillä on maailman rasittavammat koirat. Ne ulvoo ja vinkuu ja haukkuu taukoomatta kun siellä ei kotosalla olla. Se ei tietty päivällä haittaa, mut aamusta herätään jo kuuden aikoihin ku sieltä lähdetään töihin ja meijän kuopus herää noihin ääniin. Viikonloppusin jos siellä ei olla kotona koirat metelöi vaikka koko yön. Tää on uus asuinalue ja arvostetulta asuinalueelta, jotenkin ajatteli kun tänne muutti, että ei tälläselle alueella oo naapureitten kans ongelmia. Asuttu ollaan täällä nyt 4kk ja 4-5 kertaa on ollu tuparit :0 ja melua yötä myöten, eli ääntä siellä on vähän liikaa meille. Kuopus kun nukkuu päikkäreitä ulkona niin eiköhän ne just sillon aja nurmikkoo tai hakkaa halkoja, mutta eipä auta. Seuraava asunto on sitten omakotitalo niin saa olla rauhassa.
 
"elli"
Meillä naapurin eläkeläispariskunta, joka päällepäin NIIN mukavia ja suvaitsevaisia, mut todellisuudessa kyyliä ja jokaasiaan puuttujia. Ovat olleet taloyhtiön puuhapariskunta. Vinkuvat kun kaikki ei osallistu talkoisiin, mutta suuttuvat jos joku yrittää toteuttaa omaa ideaansa. Argh!
 
"joopa"
Meidän naapurit valokuvaavat kaikki mahdolliset liikkeet ja ihmiset, ajavat ihmisiä haravalla yleiseltä pihalta pois, lapset eivät saa leikkiä pihalla koska meluavat- ja tämä on vaan pintaraapaisu...
 
  • Tykkää
Reactions: MorbidMama
"mmm"
Meillä maailman vittumaisimmat naapurit. Muutettiin omakotitaloon juuri siksi ettei tarvitse sietää naapureita, mutta väärässä olin. En jaksa selittää mutta heidän vittumaisuutensa vuoksi olemme kärsineet niin henkistä kun rahallista tappiota.
 
Meillä asuu naapurissa viiden lapsen yh jonka ohjat omaan laumaansa taitavat olla pikkasen hukassa. Lapset ravaavat ees taas rapussa kovaa kailottaen, joskus äitiä alhaalta asti huutaen. Kaikki kommunikaatio tapahtuu huutamalla ja kirosanat ovat äärimmäisen hyvin hallussa näillä 5-11-vuotiailla, kuten mammallakin. Hissiä käytetään jatkuvasti, tokaan kerrokseenhan ei mamma eikä lapset jaksa kävellä juuri koskaan. Ja jos kävelevät niin meteli on sen mukainen. Lapsilla on usein mässyä ja mossua mukanaan ja sen huomaa seinäroiskeista, lattiatahroista ja karkkipapereista rapussamme..ei tarvitse olla kummoinen herlokki solmunen ratkaistakseen minne jäljet johtavat. Kotiovi on heillä jatkuvasti auki ja kaikenlaiset perheriidat ja huorittelut huudetaan ovensuussa. Mamman bravuuri on röökinvetäminen alaoven edessä.
:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: erinys ja Metis
joojuu
Seinän takana parikymppinen, työtön nainen järkkäilee bileitä 1-3 kertaa viikossa ja koska meilläkin on huono äänieristys, ne ottavat pannuun. :( Basso jytkyy pitkin rakenteita, huutoa ja kiroilua on "kiva" kuunnella, parveke on käyttökelvoton koska naapuri polttaa ketjussa + vieraansa karjuvat kännissä. Olkkarissa ei viitsi oleskella ollenkaan, jossei halua selittää lapselle mikä on *piip* tai *piip*.

Olen valittanut, samoin toiset naapurit. Kolmas jänisti, vaikka uhkasi tekevänsä pian oman valituksensa.
 
"vieras"
Vastapäätä mamuperhe (ja se perhe on ISO) ja muut naapurit kyyliä. Tässä rapussa ei 08-22 välisenä aikana saa kuulua pihaustakaan, ei käydä suihkussa tai mitään muutakaan mistä voi tulla jotain ääntä. Uhkaillaan heti isännöitsijällä, poliiseilla ja häädöllä. Jos jotain vahingossa joskus kuuluu, heti hakataan seiniä ja vaikka mitä. Mamuja ei sitten taas vastaavasti koske mitkään säännöt...
 
Minun naapurissa on bileet viikonlopun molempina päivinä, joskus viikollakin. Asun rivitalossa ja tämä asukas kavereineen on jatkuvasti takapihan terassilla tupakalla, ja tupakanhaju kulkeutuu sekä minun terassilleni, että myös ilmanvaihdon kautta sisään ja hermoja raastava limainen tupakkayskä ja känniörinät pitävät minutkin mukavasti juhlatunnelmassa kiinni. Viime viikonloppuna bileissä ollut alaston miesvieras tuli pihaportilleni pelottelemaan ulkona ollutta koiraani (onneksi oli portti kiinni). Pihatien ja parkkipaikan he ovat miinoittaneet hyvin tiiviisti sylkiklimpeillä ja tupakannatsoilla.
 
4x
Herään joka aamu siihen kun yläkerran suomalainen juoppo pariskunta kimpassa oksentaa niin, että meille asti kuuluu! Helv*tin kiva herätä siihen klo 7 kun saisi vielä monesti nukkua! Samoilla on myös räksyttävät rakit siellä, jotka riehaantuu kun juopot kerääntyvät sinne "rentoutumaan". Onneksi toiset seinänaapurit ovat mukavia ja hiljaisia maahanmuuttajia, ei kännäystä eikä räksyttäviä ja haisevia rakkeja!
 
[QUOTE="vieras";27372981]Niin minunkin. Vaihdetaanko päikseen, ehkä sun anoppi ei koputtelisi meidän seinään, kutsuisi meille sukulaisia sopimatta etukäteen, tunkisi sisään milloin huvittaa, jemmaisi meidän postia omaan kämppäänsä jne.? :)[/QUOTE]
Joo en mä taida vaihtaa. :p
 
nouh
Seinän takana parikymppinen, työtön nainen järkkäilee bileitä 1-3 kertaa viikossa ja koska meilläkin on huono äänieristys, ne ottavat pannuun. :( Basso jytkyy pitkin rakenteita,
Kaverini teki vastaavassa tilanteessa niin, että laittoi seuraavana aamuna (kun bilettäjä nukkui pois humalaansa) omat kaiuttimensa naapurin seinää vasten ja antoi basson jyskiä. :D
Viesti meni siinä tapauksessa perille mutta en takaa, että näin olisi aina.
 
  • Tykkää
Reactions: Metis
nouh
[QUOTE="vieras";27372981]Niin minunkin. Vaihdetaanko päikseen, ehkä sun anoppi ei koputtelisi meidän seinään, kutsuisi meille sukulaisia sopimatta etukäteen, tunkisi sisään milloin huvittaa, jemmaisi meidän postia omaan kämppäänsä jne.? :)[/QUOTE]

Herra jesta, onko anopillasi avain teille vai miten onnistuu tunkemaan sisään milloin huvittaa? Postiluukustako vetelee teidän posteja itselleen?
 
"jep"
Kaverini teki vastaavassa tilanteessa niin, että laittoi seuraavana aamuna (kun bilettäjä nukkui pois humalaansa) omat kaiuttimensa naapurin seinää vasten ja antoi basson jyskiä. :D
Viesti meni siinä tapauksessa perille mutta en takaa, että näin olisi aina.
Minä tein aikoinaan "samoin". Asuin luhtitalossa ja yläkerrassa vähän väliä aamuun asti kestäviä bileitä. Minä sitten aamulla klo 9 päästin lapset pihalle leikkimään, ovi auki ja musiikit täysille -"hyviä unia naapureille!" ;) Aika pian alkoi bileet hiljenemään klo 22 ja siirtyivät muualle.
 
"siiri"
meillä on X neliötä tonttia eli metsää ja peltoa. Silti naapurini tahtoo poimia sieniä meidän pihalta. Olen pyytänyt nätisti josko hän oleskelisi vähän kauempana pihasta mutta ei. Koiraansa pitää irti samalla meidän pihalla josta oma koiramme sekoaa täysin. Se on kuulemma meidän ongelma.
Asiallinen keskustelu ei toimi, olen kokeillut.
 
nouh
[QUOTE="siiri";27373087]meillä on X neliötä tonttia eli metsää ja peltoa. Silti naapurini tahtoo poimia sieniä meidän pihalta. Olen pyytänyt nätisti josko hän oleskelisi vähän kauempana pihasta mutta ei. Koiraansa pitää irti samalla meidän pihalla josta oma koiramme sekoaa täysin. Se on kuulemma meidän ongelma.
Asiallinen keskustelu ei toimi, olen kokeillut.[/QUOTE]

Menisikö tuo koiran irtipito pihallanne jo kotirauhan häirinnän piikkiin? Minä olisin jo tiedustellut poliisilta.
 

Yhteistyössä