Kimppakivaa!

[QUOTE="vieras";26760715]Ei ole kokemusta, mutta etkö olisi mustasukkainen? Itseäni harmittaisi jos oma mies olisi ihan uutuudenfiiliksissä jonkun toisen kanssa siinä aviovuoteessamme.[/QUOTE]

Olen itse bi ja itse ehdotin miehelle joka (ylläri) suostui ja siksi juuri haluankin kuulla kokemuksia. :) ymmärrän pointtisi ja se mietityttää. Siksi haluankin kuulla miten muilla on käynyt ennenkö hätiköin :)
 
äöä
mä en kyllä pystyis tohon! mun mielestä meidän seksielämä ei kuulu kun vaan mulle ja mun miehelle ja nautin siitä ihan tarpeeks ilman muita :) mut jokanen tyylillään :)
 
Kivaahan se on... Ainakin, jos "jaettavana" ei ole oma mies!:D Kai mäkin olen sen verran mustis, ainakin nykyisestä, etten ehkä tahtois jakaa. Joskus olen kokeillut siten ettei kolmikon mies ole ollut varsinaisesti kummankaan naispuoleisen "oma mies".
Silloin toiminut hyvin, mutta en tiedä miten soveltuu parisuhteeseen, kai se toisille käy hyvinkin.
Eräällä kerralla olen puuhastellut niin, että mies oli kaverini ja pyysi minua mukaan oman kaverinsa kanssa, nainen ei ollut minulle entuudestaan tuttu. Eräällä kerralla halusimme hyvän ystäväni kanssa, nainen, leikkiä vähän, mutta jostain syystä koimme, että tlaisuuteen tarvitaan mies, soitimme tämän ystäväni ex-poikaystävälle, joka otti pestin vastaan tyytyväisenä. Molemmilla kerroilla kaikilla oli kivaa. No, nyt tuli suoritettua itsensä paljastelua...:ashamed:
 
Kivaahan se on... Ainakin, jos "jaettavana" ei ole oma mies!:D Kai mäkin olen sen verran mustis, ainakin nykyisestä, etten ehkä tahtois jakaa. Joskus olen kokeillut siten ettei kolmikon mies ole ollut varsinaisesti kummankaan naispuoleisen "oma mies".
Silloin toiminut hyvin, mutta en tiedä miten soveltuu parisuhteeseen, kai se toisille käy hyvinkin.
Eräällä kerralla olen puuhastellut niin, että mies oli kaverini ja pyysi minua mukaan oman kaverinsa kanssa, nainen ei ollut minulle entuudestaan tuttu. Eräällä kerralla halusimme hyvän ystäväni kanssa, nainen, leikkiä vähän, mutta jostain syystä koimme, että tlaisuuteen tarvitaan mies, soitimme tämän ystäväni ex-poikaystävälle, joka otti pestin vastaan tyytyväisenä. Molemmilla kerroilla kaikilla oli kivaa. No, nyt tuli suoritettua itsensä paljastelua...:ashamed:
Tällästä halusinkin kuulla :) Itse en oo niin mustasukkanen enää ja siksi haluaisinkin kuulla kaikenlaisia kokemuksia! Kiva että sun kohdalla on mennyt hyvin :)
 
"vieras"
Ei siinä mitään erikoista ole, oli kaksi miestä ja yksi nainen. Toiselta otti suihin ja toinen nussi, välillä paikan vaihto, niin ja nainen tietenkin itse omilla sormillaan hieroi itseään asennossa missä pystyi. Ihan kivaa oli. :)
 
[QUOTE="vieras";26760992]Ei siinä mitään erikoista ole, oli kaksi miestä ja yksi nainen. Toiselta otti suihin ja toinen nussi, välillä paikan vaihto, niin ja nainen tietenkin itse omilla sormillaan hieroi itseään asennossa missä pystyi. Ihan kivaa oli. :)[/QUOTE]

Jee hyvä :)
 
[QUOTE="vieras";26760999]Miten itse olette suunnitellut toteuttaa asian? Kumpi9kin yhtä aikaa panee vai otatko toiselta, käytättekö naamioita, samaan reikään... Vaihtoehtoja on monia. Miten olet itse ajatellut että se menisi?[/QUOTE]

Me ajateltiin 2n+m kokoonpanoa ja mä olen ainakin valmis nuolemaan yms :) innolla odotetaan molemmat :) mä itse haluan ensin pudottaa muutaman kilon että oon sitten itsevarmempi :)
 
En lähtis parisuhteessa kokeilemaan, mutta molemmat ollaan sen verran mustasukkaisia ja sitoututuneita että ei tulis kuuloonkaan.

Jos olisin sinkku ni haluaisin kokeilla kyllä ja itseasiassa yhden hoidon kanssa oli jo puhetta asiasta ja oli jo kysytty toista naista siihen kimppaankin mutta sitten ei saatu aikatauluja sopimaan ja sitten olikin elämäntilanne se, ettei enää tullut mieleen kokeilla. Jäi kyllä harmittamaan tavallaan...
 
"RouvaH"
Nostellaan keskustelua.

Yhden kerran ajauduttiin sänkyyn ystäväni ja mieheni kanssa. Oli ihana kokemus. Toki samalla oli hieman mustasukkainen oli, sellainen joka samaan aikaan sattui ja kiihotti ;)

Kaverini haluaisi uudestaan kokeilla kolmisin. Onks palstalla muita säännöllisesti kimppailevia? Miten on pidemmän päälle vaikuttanut suhteeseenne?
 

Yhteistyössä