Kinattaisiinko jostain?

ei ole oikein muutakaan tekemistä ennen iltapäivää.
Yksi lapsista (2 omaa, 2 lainattua, muut jo aikuisia) on ratsastuslierillä, kaksi pelaamassa jalkapalloa ja vika lähti naaurin kanssa lintujenbongausretkelle...
 
kirjoita jotain mukavaa mummeliisa kerro miksi kannattaisi jatkaa. on vain lapset ja se on syy elää. mutta paha olo on melkein kestämätön.
Olen jäävi vastaamaan tuohon, koska kamppailen omankin masennuksen kanssa.

Mutta ehkä se olisi ne haaveet, unelmat tms? Niistä tulisi pitää kiinni silloinkin, kun ne ovat epärealistisia?
Itse sävähdin, kun tajusin, etten juurikaan enää unelmoi...
 
masentunut äiti
Olen jäävi vastaamaan tuohon, koska kamppailen omankin masennuksen kanssa.

Mutta ehkä se olisi ne haaveet, unelmat tms? Niistä tulisi pitää kiinni silloinkin, kun ne ovat epärealistisia?
Itse sävähdin, kun tajusin, etten juurikaan enää unelmoi...
ekaksi tuntui että en odota mitään tulevaisuudelta eikä ole unelmia, vaan tätä tyhjää. selviämistä hetki kerrallaan ilman että edes haluaisi elää. mutta tajusin että haluan nähdä lasteni kasvavan. haluankin elää ja olla äiti. toivon lastenlapsia tulevaisuudessa.
 
ekaksi tuntui että en odota mitään tulevaisuudelta eikä ole unelmia, vaan tätä tyhjää. selviämistä hetki kerrallaan ilman että edes haluaisi elää. mutta tajusin että haluan nähdä lasteni kasvavan. haluankin elää ja olla äiti. toivon lastenlapsia tulevaisuudessa.
Lapset ja lapsenlapset todella ON vahva motivaationlähde. Minullekin.
 

Yhteistyössä