Kirjapino: Mikä opus menossa?

  • Viestiketjun aloittaja lukuvinkkiä jussiksi haen samalla
  • Ensimmäinen viesti
Mulla menossa Diana Gabaldonin Matkantekijä, sekä odottamassa Stephenie Meyerin Epäilys.
Molemmat ihan parhaiten koukuttavia kirjasarjoja ikinä!!! Suosittelen kaikille jotka tykkää siitä kun kirjaa ei vaan voi laskea käsistään. (Edes vessassa käydessä).. :ashamed: :)
 
Piika-äiti
Athos-vuoresta kertovista kirjoituksista koottu ikävän epätasainen kirja.
Ja Fredrikssonin Marian evankeliumi.
Sekä P. Mustapään kootuista runoista se alkuosa-keskiväli, eli runoilijan varhaistuotanto.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sovi:
Mulla menossa Diana Gabaldonin Matkantekijä, sekä odottamassa Stephenie Meyerin Epäilys.
Molemmat ihan parhaiten koukuttavia kirjasarjoja ikinä!!! Suosittelen kaikille jotka tykkää siitä kun kirjaa ei vaan voi laskea käsistään. (Edes vessassa käydessä).. :ashamed: :)
Sama menossa(siis Matkantekijä), aloitin sarjan uudestaan vähän aikaa sitten lukemaan... jää vaan nuo yöunet turhan lyhkäisiksi, lapset herää viiden-kuuden aikaan ja äiti lukee yömyöhäiseen:) Tuo on juuri sopivaa lukemista kotiäidin iltoihin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:
Alkuperäinen kirjoittaja Sovi:
Mulla menossa Diana Gabaldonin Matkantekijä, sekä odottamassa Stephenie Meyerin Epäilys.
Molemmat ihan parhaiten koukuttavia kirjasarjoja ikinä!!! Suosittelen kaikille jotka tykkää siitä kun kirjaa ei vaan voi laskea käsistään. (Edes vessassa käydessä).. :ashamed: :)
Sama menossa(siis Matkantekijä), aloitin sarjan uudestaan vähän aikaa sitten lukemaan... jää vaan nuo yöunet turhan lyhkäisiksi, lapset herää viiden-kuuden aikaan ja äiti lukee yömyöhäiseen:) Tuo on juuri sopivaa lukemista kotiäidin iltoihin ;)
Joo, se on kyllä miinuspuoli kun uppoutuu niin hyvän kirjan pariin ettei huomaakkaan ku aamu jo lähenee.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sovi:
Mulla menossa Diana Gabaldonin Matkantekijä, sekä odottamassa Stephenie Meyerin Epäilys.
Molemmat ihan parhaiten koukuttavia kirjasarjoja ikinä!!! Suosittelen kaikille jotka tykkää siitä kun kirjaa ei vaan voi laskea käsistään. (Edes vessassa käydessä).. :ashamed: :)
Minkä tyyppisiä kirjoja?

 
Tuulen varjo
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alotin tänään Clive Cusslerin Takaa-ajon...
Lukemista odottaa seuraavaks : Carlos Ruis Zafon - Tuulen varjo ja Richard Mason - Meren huoneissa
Aivan ihana kirja! Mulla menossa nyt hänen uusin Enkelipeli.
 
Hupsunen
Nyt luen kesämökiirannassa Orhan Pamukin Valkoista linnaa ja Jan Gilloun Arnin perintöä. Gillou on taattu koukuttaja! B)

Tuo mainittu Tuulten varjo on myös sellainen opus, että kun sen aloittaa, ei voi lopettaa lukemista. Luin sen viime kesänä.

Sinä, joka et saanut Bulgakovia loppuun. Hanki äänikirjana ja kuuntele automatkoilla/tiskatessa, jne. Sillä tavalla olen "lukenut" sellaisia kirjoja, jotka haluan lukea, mutta ovat jotenkin raskaita luettavia vaikkakin kiehtovia. Kun ilmeikäs lukija lukee kirjaa, niin sekin on nautinto!

Ja ennenhän usein luettiin kirjoja niin, että perheen naisista muut tekivät käsitöitä ja yksi luki ääneen. Jatketaan perinnettä - edes digitaalisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Vanki nimeltä Papillon. Se on loistava kirja. Luen sitä ties monettako kertaa... Helppoa luettavaa. Kirjastossa pitäs taas käydä, niin ei tarvis noita miljoonaan kertaan luettuja lukea.
Olin varmaan 12v kun luin kirjan, enkä muista siitä muuta kuin että se oli hyvä. Veikkaan, että en ole ymmärtänyt kirjasta silloin mitään.
 

Yhteistyössä