Kirjautumisongelmat, haun ja omien viestien haun ongelmat

kultakimpale ulkona
[QUOTE="sintti -79";21891660]No mullapa kävi niin päin, että aiemmin tänään pystyin kirjautumaan, mutta en näköjään enää. En käyttäjätunnuksella enkä nikillä.[/QUOTE]


Näin mullekin kävi!
 
[QUOTE="Myy-80";21891777]Eipä onnistu sen enempää käyttiksellä ku nikilläkään. :/ Voisin tietty kokeilla tilata uutta salasanaa, jos muistasin minkä meilin oon ilmottanu rekkaroituessa. :D[/QUOTE]

Uudella salasanalla onnistu. :)
 
"BlondeMonsoon"
Tilasin uuden salasanan, sillä aukeni täysin valkoinen tyhjä sivu. En siis edelleenkään pääse kirjautumaan. Kärsivällisyys on vähän koetuksella tässä, pitänee vähentää palstalla oloa, jos näin tökkii..

Harmittaa vaan, kun olen odotuspuolella päivittäjänä ketjussani, ja nyt se homma on täysin jäissä.
 
Jaiiiiks!

Profiilin seinällä viesti joka 'odottaa moderointia'. No mää koetan hyväksyä sen siittä valikosta, mutta tää masiina herjaa että en ole valinnut sitä. Mut ei siinä ole kuin ruutu mikä ilmoittais sen asiattomaksi.

Mitä mää en osaa?:confused:
 
"minä"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21893050:
Jaiiiiks!

Profiilin seinällä viesti joka 'odottaa moderointia'. No mää koetan hyväksyä sen siittä valikosta, mutta tää masiina herjaa että en ole valinnut sitä. Mut ei siinä ole kuin ruutu mikä ilmoittais sen asiattomaksi.

Mitä mää en osaa?:confused:
Nämä systeemit ei toimi vielä oikein.Ei se sinusta johdu.
 
Kysyn nyt täältäkin, mitä tapahtui niille yksityisviesteille, jotka olivat tallennetut -kansiossa. Y-viesteissähän oli mahdollisuus tallenntaa viestejä.
En löydä niitä saapuneista, enkä lähetetyistä.
Ovatko ne kadonneet kokonaan? Olin tallettanut sinne monta aarretta.Enkä toivoisi niitten kadonneen.
Ja miksi lähetettyjen viestien joukossa on sellaisia, jotka olen ajat sitten poistanut. Vuodelta 2005..
Kun olen muka rekisteröitynyt palstalle 2006. Kuitenkin olen jo vuonna 2003.

Mistä löydän kadonneet viestit.
oikeasti vastausta kysymykseensä toivova. :attn:
 

Yhteistyössä