Kirjeystäviä?

Hei!

Etsin uusia kirjeenvaihtoystäviä muista useamman lapsen äideistä joilla liikenee aikaa kirjoitella pitkiäkin kirjeitä muun aherruksen keskellä =)

Itselläni on neljä lasta ja olen tällä hetkellä kotiäitinä. Mies ja koirakin löytyy perheestä!

Olen 100% luotettava. Harrastan pääasiassa lukemista ja kirjoittamista. Katson mielelläni leffoja ja tv:tä, ulkoilen ja olen lasteni kanssa. Olen kiinnostunut koirista, lapsista, ruoasta ja laihduttamisesta, luonnosta... kaikenlaisesta :p

Kirjoittele minulle osoitteeseen kaali.mato@suomi24.fi ja kerro itsestäsi jotain. En lupaa vastata kaikille mutta jos kemiamme kohtaavat, lupaan, että minusta saat elinikäisen ystävän :flower:

 
Heippa Kaali Mato, mistäpäin Suomea olet ja mitä vuosimallia? Minulla on tärkeimmät profiilissa, kurkkaa sieltä. Harrastuksia on myös liikunta (suunnistus, hiihto ja yleensä lenkkeily) tuo laihduttaminen nosti minulle hymyn huulilleni... jotenkin painiskelee itse aina ja aina saman asian kanssa... taas huomenna... kuin Karvinen konsanaan. Minkäs voi kun kaikki makea maistuu hyvälle eikä ehdi kaikkea aina kuluttamaan.
Olen lomalle lähdössä ja näen viestit vasta viikonpäästä, mutta laita y-viestiä tai vastaile täällä. =)
 

Yhteistyössä