Kirjoitin eilen Cearbluen r.testistä johon tuli hailakka plussa...

mutta tänään testasin netistä tilaamillani Sofi one step erittäin herkillä ja kumpikin näytti negaa,tosin menkkojenkaan ei pitäisi edellisen eli ekan luomukierron mukaan alkaa kuin vasta perjantaina.
Alavatsan nipistelyä on vieläkin,ei siis samanlaista kuin menkkakipu vaan vähän erilaista.
 
"vieras"
mä sain näillä Sofi one step testeillä todella haalean haaleat viivat ja marketin liuskatesteillä kunnon plussat! Eli eivät kyllä taida olla kovin herkkiä, vaikka mainostavat niin :(
Ennemmin uskon tuohon clearblueen.

Terkuin,
Todella paljon eri testejä testaillut, kuudennen odottaja :D
 
kummaatouhua
VOI KIESUS!!odota rauhassa tai mene viemään labraan testi!
tollanen perkeleen joo mä nään tietyssä valossa siinä viivan juttu on ärsyttävää mur mur mur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mikä siinä on ETTEI VOIDA ODOTTAA TAI TESTATA NIIN ETTÄ VARMAAN ON PLUSSAA EIKÄ MITÄÄN OLEMATTOMIA VIIVOJA!
 
"vieras"
VOI KIESUS!!odota rauhassa tai mene viemään labraan testi!
tollanen perkeleen joo mä nään tietyssä valossa siinä viivan juttu on ärsyttävää mur mur mur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mikä siinä on ETTEI VOIDA ODOTTAA TAI TESTATA NIIN ETTÄ VARMAAN ON PLUSSAA EIKÄ MITÄÄN OLEMATTOMIA VIIVOJA!
Älä huuda, jooko. Silti oon samaa mieltä, että kannattaa malttaa odottaa muutama päivä ja vasta sit testailla uudestaan. Mut labran testit ei ole yhtään sen luotettavampia. Itse asiassa mulle labrasta kerran sanottiin, että kaupan testit näyttää herkemmin kuin heidän ;)
 
kummaatouhua
[QUOTE="vieras";22272334]Älä huuda, jooko. Silti oon samaa mieltä, että kannattaa malttaa odottaa muutama päivä ja vasta sit testailla uudestaan. Mut labran testit ei ole yhtään sen luotettavampia. Itse asiassa mulle labrasta kerran sanottiin, että kaupan testit näyttää herkemmin kuin heidän ;)[/QUOTE]

En en=)
se vaan kun aina samat aloitukset etsitään viivoja suurennuslasilla ja sitten itketään pettymystä kun viiva omasta mielestä löytynyt ja sitten alkaakin menkat ja muut testit näyttää negaa..huoh..
turhaa stressiä itselle,sitten kun menkkoja ei kuulu ainakin voi testata ja jos negaa tohtorille mennä..
 
"Lissu"
[QUOTE="Lissu";22272402]Hmm, olikos tämä se kun edellisistä menkoista oli juuri parisen viikkoa? Mä edelleen epäilen että ovis siellä testissä haamutteli, toivottavasti hyödynsitte. :D[/QUOTE]

Ei kun lukihan tossa että perjantaina pitäisi menkkojen alkaa. Sori. Siinä tapauksessa toivoa on vielä, odottele pari päivää...
 
usko ekaa
Mä testasin tuolla sofi testillä samana päivänä ku menkkojen piti alkaa niin näytti ihan todella haaleaaa viivaa. tein sitten testin sofilla viitenä päivänä peräkkäin ja aina sama tulos. Tein myös CB:n testi toisena päivänä ja siinä liki että raskaana. Joten sofi näytttää tosi "hitaasti" tuon vahvemman plussan. Sofissa 10 iU ja Cb:ssä 25 iU
 

Yhteistyössä