Kirpparilla käytetyt HM:n Hello Kitty farkut hintaan 8.5e, ostaisitko?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Aika hinnoittelun kukkasen ap löytänyt :LOL:

Kirpparilla käytetty tahrainen ja rispaantunut H&M:n anorakki babymallia 12€. Jollain taas lamppu välähtänyt... :LOL:

Merkkivaatteet taas oma luokkansa ... Ennen maksan sen 10 tai 20€ ylimääräistä ja ostan UUDEN ulkoiluvaatteen kuin kuluneen haalarin jonka pieluksessa sattuu lukemaan T2H. Jokaisen oma valinta tosin.

Eniten ärsyttää LIKAISEN tavaran myyjät. En osta periaatteestakaan vaikka olisi kuinka halpa! Siis sellaisia jotka tieten tahtoen jätetty pesemättä. Hyi :x
 
"vieras"
Itse en maksaisi.. Mulla oli tosin huutiksessa h&m vauvan farkkuhaalarit myynnissä, olin ostanut ne kaupasta uutena ja myin ilman hintavarausta, aloitushinta taisi olla jonkun euron ja korotuskin pieni.. Sain niistä käytettynä enemmän kuin olin niistä itse maksanut, eli joku oikeesti maksaa melkein mitä vaan, jos tosissaan jonkun tietyn jutun haluaa..
 
Mäkään en varmaan ostaisi, mutta ihmettelen taas kerran sitä, että näihin ketjuihin tulee aina niitä ostajia jotka maksaisivat tuotteista vain muutaman euron. Sen 5 vuotta mitä olen kolunnut kirppiksiä, aika harvoin löytyy hyviä tuotteita, jotka maksavat max. 2 euroa tai uudenveroisia toppahaalareita tyyliin "alle kympin". Siis jossain muualla on ihan mielettömät markkinat, kun täällä harvoin tekee tosi hyviä löytöjä.
 
Mäkään en varmaan ostaisi, mutta ihmettelen taas kerran sitä, että näihin ketjuihin tulee aina niitä ostajia jotka maksaisivat tuotteista vain muutaman euron. Sen 5 vuotta mitä olen kolunnut kirppiksiä, aika harvoin löytyy tuotteita, jotka maksavat max. 2 euroa tai uudenveroisia toppahaalareita tyyliin "alle kympin". Siis jossain muualla on ihan mielettömät markkinat, kun täällä harvoin tekee tosi hyviä löytöjä.
Mä kuulun omasta mielestäni niihin joka ei hirmuisia summia kirppisvaatteista pääsääntöisesti maksa. Tänäänkin ohitin kasan nätteä tunikoja koska niihin oltiin lyöty 5€ hintalappu kylkeen. Toisessa pöydässä oli myynnissä tunikoja hintaan 2,50€ ja siitä ostinkin yhden. Olisin ostanut toisenkin, mikäli se olisi ollut uutta vastaavassa kunnossa, mutta koska siinä oli jo pientä värien haalistumista nähtävissä niin jätin ostamatta.
Meillä on tosiaan sikäli hyvä tilanne että niitä löytöjä pääsee välillä tekemään hyvinkin edukkaasti. Ja koska vaihtoehtona on ostaa edullisesti, niin pääsääntöisesti sitten niitä edullisia ostoja teen :)
 
Mäkään en varmaan ostaisi, mutta ihmettelen taas kerran sitä, että näihin ketjuihin tulee aina niitä ostajia jotka maksaisivat tuotteista vain muutaman euron. Sen 5 vuotta mitä olen kolunnut kirppiksiä, aika harvoin löytyy hyviä tuotteita, jotka maksavat max. 2 euroa tai uudenveroisia toppahaalareita tyyliin "alle kympin". Siis jossain muualla on ihan mielettömät markkinat, kun täällä harvoin tekee tosi hyviä löytöjä.
Mä olen kolunnut kirppiksiä 20vuotta ja kyllä ne hinnat nousivat kerralla pilviin kun Suomi vaihtoi euroon...
 
Mun viimeiset kirpputoriostokset pojalle ovat olleet nämä:
Esprit paita 3 eur
Timberland t-paita 5 eur
Timberland shortsit 8 eur
Name It pipo 2 eur
Name it ulkoilutakki 8 eur

Kommentteja?
Tiedän että merkki maksaa, mutta että käytetyistä shortseista 8€. Se tuntuu aika paljolta. Mutta toisaalta taas...jos olitte shortseja vailla ja nuo olivat mieluiset niin mun mielestä se on siinä kohtaa hyvä ostos :)
 
"lisko"
[QUOTE="lisko";22258996]Siis jäi mainitsematta, että mieluummin maksan käytetystä 8,5 euroa kuin ostan uuden vastaavan. Ekologisempaa nähkääs.[/QUOTE]

Toi MÄ ostan aina vaan uutta, ja yhtään ei saa olla haalistumista näkyvissä, on tosi passe-asenne.
 

Yhteistyössä