Kirpparipöydän saldoa

Nyt on voittoa (pöydän vuokran jälkeen) vähän päälle 160 e ja vielä on myyntiaikaa jäljellä loppuviikko. Plus otin 2 viikkoa lisää, kun tätä myytävää tuntuu olevan vielä kaapeissa ja se tuntuu kiinnostavan ostajia. Mulla siis on pöytä lastentarvikekirppiksellä.

Myyty tavara 98 % ihan tavallista ketjukamaa (hm, seppälä, lindex, kappahl ym.) + myin melko paljon lastenkirjoja ja -videoita. Parit kumpparit ja juhlakengät olivat myös myynnissä.
 
"Snoopy"
Wau! :flower:

Mulla myös tavarat lastentarvikekirppiksellä. Laitoin sen verran halvat hinnat että varmasti tavarasta eroon pääsen ja näin on myös käynyt =) Voittoa tosin ei tästä syystä hirmuisesti ropise, mutta eivätpä nuo vaatteet tuolla varastoitunakaan mitään tuota. Ihan ketjukamaa itselläkin myynnissä. Vaatteet olivat kaikki puhtaita ja silitettyjä. Lisäksi kävin tarraharjalla läpi koirankarvojen varalta. Kyllä kannatti näköjään panostaa myös tuohon esillepanoon :)
 
Joo, puhtauteen kannattaa satsata. Mulla on siellä niitä pinottavia muovikoreja, ja tavarat lajiteltu niihin + korit merkattu. Pysyy siistimpänä.

Varmaan olisi saanut tiristettyä kalliimpiakin hintoja, mutta itse haluan että ei tarvisi tuoda juuri mitään takaisin. Mä tarvin tilaa kaappeihin! Plus parempi 1 euro lompakossa kuin turha, pieneksi jäänyt vaate kaapin perällä.
 
Hyvä, että olet saanut kaupaksi :) Edullinen ja siisti lastenvaate menee kaupaksi aina.
Itse myynyt jonkun verran kirppiksellä ja viikon saldo oli viimeksi 320e josta vähennetty jo pöytävuokra!
Eli vaivaa kannattaa nähdä tavaran valinnan, hinnoitteluun ja pöydän siisteyteen.
 
Hyvä, että olet saanut kaupaksi :) Edullinen ja siisti lastenvaate menee kaupaksi aina.
Itse myynyt jonkun verran kirppiksellä ja viikon saldo oli viimeksi 320e josta vähennetty jo pöytävuokra!
Eli vaivaa kannattaa nähdä tavaran valinnan, hinnoitteluun ja pöydän siisteyteen.
Sulla on jo kunnon voitto :).

Meiltä löytyy vielä vaatettakin, mutta meinaan nyt tuoda myös leluja, eli käyn kriittisesti läpi lelut ja jos tyttö ei oikein enää leiki sillä, niin myyntiin vaan. Esim. Little Peoplet meinaan myydä. Ennen tyttö leikki paljonkin niillä, mutta nyt ei enää (on kohta 5). Niiden hinnoittelu ei oo helppoa. En halua myydä ihan pilkkahinnalla niitä, mutta haluan että ne menee. Laittaisko ne jonkinlaisiin pikku setteihin, joista voi sitten valkata mitä ottaa... Ja setin hinta noin 5-7 e. Niitä on jonkun verran. Vai tykkäisittekö ostajina että iso kasa ja hinta vaikka 25 e?

Dubloista en tiedä, myiskö vielä (joskus leikkii lähinnä niillä "ukoilla", eläimillä ym., yhdistelee niitä pikkulegoihin) tai jättäiskö ne kuitenkin varastoon ikään kuin "perinnöksi" sitten joskus kun oon mummo :).
 
Hienoa! Mä en jaksa koskaan ottaa viikkopöytää, kun musta se on niin vaivalloista hinnoitella ja järjestellä ja käydä siistimässä sitä pöytää. Viikonloppuna olin muutaman tunnin kesäkirppiksellä myymässä -siis sellaisella, puistossa järjestetyssä, missä myytiin itse vilttien päältä- ja "tienasin" vähän yli 90e. Mullakaan ei ollut mitään isompaa myynnissä, ihan perusvaatetta ja parit kengät vaan. :) Toivotaan sulle hyvää myyntiä myös loppuajaksi. :)
 
Minä myisin nuo paremmat lelut huuto.netissä, koska harvempi ostaa hintavia leluja kirpparilta.
Mutta niihin tulee niin äkkiä paljon postimaksuja. Oli mulla pari lelua mennyt tuolta päydältä, yksi monitoimilelu jolla hintaa 10 e ja toinen fisher pricen noin 10 v vanha parkkitalo (ihan ehjä mutta näkee ettei ollut ihan uusi) (9 e) joten kyllä noi little peopletkin joku ostaa.

Toki joku voi kytistää ja käydä hakemassakin (asutaan pk-seudulla joten ostajaa on).
 

Yhteistyössä