Kirppaririippuvaisuus…

Kärsiikö muut siitä? Miten siitä pääse irti? :D

Mä kierrän näköjään nykyään joka viikko kaikki lähialueella olevat kirpparit läpi ja ostelen kaikkea turhaa periaatteella "no kyllä tämä mahtuu kun vähän laihduttaa" tai "tämä vois olla joskus kesällä ehkä kiva" Alkais olla aika lopettaa, kun kaapit alkaa olla ihan täynnä, kun kaikkia entisiä liikkeistä ostettuja vaatteitakin on kertynyt ajan myötä aika paljon. Vaateliikkeissä ja postimyyntituotteissa osaan kyllä nykyään miettiä ja punnita että tarvinko sitä juttua oikeasti, ja harvemmin tulee ostettua turhaa, mutta kirppareilla näyttää menevän ihan överiksi kun kaikki on niin halpaa…

Pitäis lähteä tästä ruokakauppaan, siinä on vaan yks kirppari matkan varrella....:D
 
:wave:
Täällä ollaan :heart: :D
Eilenkin kannoin pari kassillista tavaraa kirpparilta, ilmankin olisi pärjännyt mainiosti, mutta kun siellä oli kaikkea ihanaa joita koki sillä hetkellä tarvitsevansa :ashamed:
 
En mä sillä lailla riippuvainen ole, ettenkö voisi ohi kävellä :D Mutta kyllä mä melkein viikoittain jossain kirppiksellä käyn. Mutta mun mielestäni mulla on siihen ihan hyvä syy...mun lapset tarvii vaatteita :)

Varsinkin nyt, kun nuorin on vajaa 2kk ikäinen ja vaihtaa ensimmäisen 6kk aikana vaatekokoaan useamman kertaa :)
 
Vierasas
Mulla oli ennen. Kävin monta kertaa viikossa noi meidän kirpparit läpi + facen kirpparityhmiä ja tori.fi monta kertaa päivässä. Mullakin kaapit pursuaa välillä noita kirpparilta ostettuja vaatteita, halvalla kun saa :D mut oon alkanu sillon tällöin myymään niitä sit pois kirpparilla. Kierrätystä parhaimmillaan :D Parin viikon päästä ois taas viikoksi varattu myyntipaikka. Nykyään ei kerkee kierrellä vaan noita kirppiksiä samallalailla kun on pieni vauva, ja sen verran haastava tapaus et ollaan käytännössä kotona jumissa... :/
 
Munkin pitäis alkaa myymään kaikkia omia vanhoja vaatteita pois, tai sellaisia jotka ei tuu ikinä mahtumaan tai ei muuten istu. Tuntuu vaan siltä että kuitenkin siinä käy niin että ei se myynti kata edes pöytävuokraa (viikossa ei varmaan vielä myy mitään) niin en oo sitten uskaltanut. Tai en oo saanut päätettyä että veiskö vaan ilmaseksi jonnekin vai varaisko pöydän. No tavaraa kertyy lisää....

Ja äkkiä se sun vauva kasvaa, niin sitten voit aloittaa tuon lastenvaatteiden etsimisen ja siinä samalla kun on "pakko" käydä kirpparilla katsella muutenkin kaikkea :D Tai siis optimisistisesti ajateltuna ajatella nyt että onneksi siitäkin riippuvuudesta pääsi hetkeksi eroon :p
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä