Kirppislöytö tältä päivältä...

[QUOTE="minä";22341381]Pojalle luistimet 4e, little peoplen paloauto 6e, yhet vauvan potkarit tarttu mukaan 1e.[/QUOTE]

Mä löysin 3,50€:lla, mut siinä ei ollu mukana ku se pelkkä koira.

Sit mä löysin sen little peoplen vaaleanpunakattoisen omakotitalon kaikkine härpäkkeineen 8€:lla.

Nyt alkaa tuntua, että maatila oli kallis kahteenkymppiin (jonka siis löysin myös).
Tosin, maksoin myös safarijunasta kaikkine elukoineen 9€.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;22343493:
Mä löysin 3,50€:lla, mut siinä ei ollu mukana ku se pelkkä koira.

Sit mä löysin sen little peoplen vaaleanpunakattoisen omakotitalon kaikkine härpäkkeineen 8€:lla.

Nyt alkaa tuntua, että maatila oli kallis kahteenkymppiin (jonka siis löysin myös).
Tosin, maksoin myös safarijunasta kaikkine elukoineen 9€.
Wow, se omakotitalo oli huippulöytö! Sen mäkin vielä joskus haluan löytää :)

Maatila oli ehkä vähän kallis, mutta kaupassa se maksaa 60€, jotta siihen nähden ei paha :)

Saarijunan ostin tänään ilman elukoita 3,50€ ja elukoiden kera muutama viikko sitten, mutten muista hintaa.
 
Wow, se omakotitalo oli huippulöytö! Sen mäkin vielä joskus haluan löytää :)

Maatila oli ehkä vähän kallis, mutta kaupassa se maksaa 60€, jotta siihen nähden ei paha :)

Saarijunan ostin tänään ilman elukoita 3,50€ ja elukoiden kera muutama viikko sitten, mutten muista hintaa.
Mitä sä teet kahdella junalla? Vai ostatko siihen kaupasta uutena ne elukat? Senkin hinta on ollut uutena liki kolmekymppiä.

Muuten toi omakotitalo on ainaki prismassa 69,90€ (kuten myös maatila) ja se uus versio, missä on se liila katto ei oo mun mielestä niin hieno kuin tää vanha.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;22343564:
Mitä sä teet kahdella junalla? Vai ostatko siihen kaupasta uutena ne elukat? Senkin hinta on ollut uutena liki kolmekymppiä.

Muuten toi omakotitalo on ainaki prismassa 69,90€ (kuten myös maatila) ja se uus versio, missä on se liila katto ei oo mun mielestä niin hieno kuin tää vanha.
En osta elukoita siihen, meillä on kaikenmaailman elukoita jo ennestään niin paljon että molempiin juniin riittää. Ajattelin että kun oli niin halpa niin ostan pois...kun noita pieniä kuitenkin on kaksi, niin molemmilla on sitten "omat" junat :)

Ja nimenomaan se vaaleanpunakattoinen on parempi ja sen haluan :)
 
"mie"
Löysin eilen muumien talvihuoneen 3e, fp-vauvalelu 3e, Reiman talvipipo 1e ja sit aivan ihana joulukalenteri (puinen lokerikko) 7e.. mitäs vielä, oon aika paljon viime aikoina harrastellut kirppiksiä, tosi kivaa! Huutonet on toinen mihin oon ihastunut:)
 
[QUOTE="eräs";22343768]Miten se tekee käytöstavat huonoiksi että kertoo mielipiteensä?
Niin mutta kaikkien pitää olla sinun kanssa samaa mieltä tai tajuta olla kommetoimatta,niikö?
Minusta jokaisella on oikeus mielipiteensä ilman että mennään henkilökohtaisuuksiin.[/QUOTE]

Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin voi olla myös ihan hiljaa.

Mielestäni on huonoa käytöstä jos aiheuttaa ihmisille mahdollisesti pahan mielen ilman mitään järkevää syytä. Samaa mieltä ei tarvitse olla mun kanssa, mutta onko pakko ilkeyttään mennä ilkkumaan?

Mulla olisi tälläkin hetkellä sana jos toinenkin sanottavana mutta en koe tarvetta pahoittaa kenenkään mieltä, joten olen hiljaa.

Ja mä näen kyllä sen henkilökohtaisena jos haukutaan toisten lasten vaatteita.
 
[QUOTE="mie";22343790]Löysin eilen muumien talvihuoneen 3e, fp-vauvalelu 3e, Reiman talvipipo 1e ja sit aivan ihana joulukalenteri (puinen lokerikko) 7e.. mitäs vielä, oon aika paljon viime aikoina harrastellut kirppiksiä, tosi kivaa! Huutonet on toinen mihin oon ihastunut:)[/QUOTE]

Vieläkö siellä huutiksessa on kiskurihinnat?
 
[QUOTE="mie";22343854]No juuri ostin vaatepaketin 98cm jossa yli 60 vaatekappaletta (sis ulkopukuja 2 ja takki ja paljon sisävaatetta, osa toki nukkaa mut hintaa 50e eli alle euron tuote. On toki kiskurihintojakin nähty...[/QUOTE]

Ok, eli hyviäkin kauppoja siellä pystyy tekemään :)
 
Muita



Molemmat mekot maksoivat 2 e.



Nämä olivat samasta pöydästä, hintaa 1,50 e per paita.



Punainen pusero 2 e, Bamse-paita 1 e ja hihaton paita 1 e.



Ylempi pusero 0,80 e ja alempi 2,5 e.

Muoks. lisäsin yhden kuvan, joka ei tullut alkuper. viestiin.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä