Kirppislöytö tältä päivältä...

No mä oon nyt käyny tällä viikolla kirppiksillä jo kolmesti... :DD mitähän mä löysin...Hmm. No tänään ainakin itselleni uudenveroiset Only:n mustat suorat housut 6e (mulla ei siis ole ollu mustia suoria housuja, monesti ollutki sen takia pukeutumisongelma juhliin tms. ku ei viittis aina mekkoo ja en oo hameihminen), pojalle sit syöttiksen pehmusteen, siisti ja puhdas, vaikkakin ei mikään maailman hienoin mut ajaa asiansa :D se maksoi huikeat 0,50e (-50% ale loosissa), lelu Lamaze (liberon) "pinniksen" reunapehmuste/lelu 0,50e, ihana ja värikäs, sit joku Kuukarhu-kirja 1e, ruskeat uudenveroset perus H&M collegehousut 1,5e, uudenveroinen neuleliivi 1,25e (-50% alessa), uudenveroiset sukkikset vissiin 0,50e tjtn (kyllä, meidän POIKA käyttää sukkiksia koska sukat ei pysy jalas, ikää siis 8kk ja alkanu liikkuu :D ), uudenveroinen Kivat-villapipo 2 eurolla - tällä kertaa kypärähuppumallia (kaks kivat-pipoo oon jo aiemmin ostanu, toinen niistä oli villapipo ja toinen ihan vaan puuvillaa).

Aiemmin viikolla taisin ostaa AINAKIN uudenveroiset Reimatecin tumput ja töppöset n. 3e/pari ja 2 vauvan/lasten tyynyä, toinen kotio ja toinen reissuun. Tarkoitus olis ostaa "kunnollinen" tyyny+peitesetti kotiin lisäks.

Ja sry jos ärsyttää sana "uudenveroinen", mut kun ne todella oli kuin uusia! :D olen mielestäni tehnyt äärimmäisen hyviä löytöjä. Ja aina löytää, mitä etsii. =) Esim. taannoin etsin makuupussia - löysin juuri haluamani, huippukunnossa ja HALVALLA. Ihan perus äp makuupusseja siis, niitähän on paljon myynnissä vaihtelevan kuntoisina, mut löytyi kivalla kuosilla. Sitten etsin tyynyä - löysin ja edullisesti, ja seuraavana päivänä löytyi toinen, vielä halvemmalla :D molemmat Finlaysonin tyynyjä, kuin uusia. ;D ja nyt eilen mietin sitä syöttiksen pehmustetta, ja löytyi :))

Ja ihana anoppi laittoi postipakettina upouudet Tupperwaren ensiastiat meidän pojalle :) <3 nokkamuki, lautanen+alusta+kansi, haarukka ja lusikka, lisäks kaks kippoo+kannet ja sit viel nahkaset töppöset (sisältä villaa) talvipakkasella vaunuihin... Kyl tänää on ollu niinku joulu :DD Yleensä oon aika säästäväinen mut tällä viikolla oon taas vähä innostunu :p melkein tekis huomennaki mennä tsekkaan tarjonta mut ehkä säästän sen ilon ens viikolle... :D
 
Viimeksi muokattu:
Laitan vielä nämä yöpuvut. Bamse-yökkäri oli 1 e ja Rölli-yökkäri 1,5 e.



Tällä viikolla kolusin kaikki kirpparit läpi ja löysin nämä ja vielä jotain, mutten enää jaksa kuvata. Joskus ei löydy mitään, joskus kori täynnä tavaraa :) Hyviä leluja en löydä ikinä :(
 
No mä oon nyt käyny tällä viikolla kirppiksillä jo kolmesti... :DD mitähän mä löysin...Hmm. No tänään ainakin itselleni uudenveroiset Only:n mustat suorat housut 6e (mulla ei siis ole ollu mustia suoria housuja, monesti ollutki sen takia pukeutumisongelma juhliin tms. ku ei viittis aina mekkoo ja en oo hameihminen), pojalle sit syöttiksen pehmusteen, siisti ja puhdas, 0,50e (-50% ale loosissa), lelu Lamaze (liberon) "pinniksen" reunapehmuste/lelu 0,50e, joku Kuukarhu-kirja 1e, ruskeat uudenveroset collegehousut 1,5e, neuleliivi 1,25e (-50% alessa), sukkikset (kyllä, meidän poika käyttää sukkiksia koska sukat ei pysy jalas, ikää siis 8kk ja alkanu liikkuu :D ), Kivat-villapipo - tällä kertaa kypärähuppumallia (kaks kivat-pipoo oon jo aiemmin ostanu, toinen niistä oli villapipo ja toinen ihan vaan puuvillaa). Aiemmin viikolla taisin ostaa uudenveroiset Reimatecin tumput ja töppöset n. 3e/pari ja 2 vauvan/lasten tyynyä, toinen kotio ja toinen reissuun. Tarkoitus olis ostaa "kunnollinen" tyyny+peitesetti kotiin lisäks.
Mä siis en ole ainoa kirppisfriikki...sä olet sitä myös :D
 
pikkupihi
Guerlain aqua allegoria mandarin-basilic hajuvesi täysi käyttämätön pullo 2,90e ,
kuivaharjausharja uusi 1,50e ,
vintage juhlalaukku 3e.
Kurahousut 90cm lähes uudet 1,50e
ja käsintehty villaneulehaalari n.116cm uusi 12 e.
Tässä vähän nikottelin mut tosi kivan näköinen, siististi tehty,Persoonallinen. Ihana.Eihän tolla hinnalla saa nappeja ja lankojakaan
 
keskiviikkona ja tänään
Nää ei oo tältä päivältä vaan keskiviikolta:
Brion musta palikkalaatikko 6 e, FP: lelu (semmonen nalle mikä ei kaadu vaikka kuinka tuuppii) 3 e, FP:n lelut jotka saa magneetilla jääkaapin oveen 3 e ja vauvan leluja 3 kpl 3 eurolla, pieni kirja 0,10 euroa. Tuosta Brion palikkalaatikosta en muista paljon kaupassa maksaa, mutta oli tätä uutta mustaa mallia ja pinnassa ei mitään naarmuja ja kaikki palikat tallessa

Tän päivän löydöt oli pienet, kun oli vaan 10 minsaa aikaa. Kirppari menikin kiinni aikaisemmin kun luulin :(

Chicco esim. pinnasänkyyn laitettava lelu mistä kuuluu ääniä kun painelee nappuloita (toimii jopa) 3 e, Brio pellepehmohelistin 1 e, Cars sininen pikkuauto (lähetän tuttavalle jonka poika on Cars-fani) 0,30 e, Tammen kultaiset kirjat nro 178 (näitä kerään) 0,20 e ja Ankkalinnan synttärisankari sarjiskirja 5 euroa.
 
Kun katselee ja lukee teidän kivoista lelulöydöistä niin harmittaa kun en ikinä löydä mitään leluja lapsille kirpparilta :( Aina ovat joko rikkinäisiä tai hirveän kalliita. Meillä varsinkin nuo Little People -sarjan lelut ovat suosittuja. En ole niitä nähnyt ikinä täällä kirpparilla. Ehkä ne vaan menee heti?
 
No tääl Turus on mun mielestä aika hyviä noi kirpparit. :) pääasias käyn PikkuSiilis, molemmat K-C:t koluan myös aika usein, Manhattanin tietty PS-visiitin jälkeen aina. En sit tiiä, onks muitaki varteenotettavia :D musta on joo tullu kirppisfriikki sen jälkeen kun muutin Turkuun, ja nyt, kun ei oo rahaa samallalailla ku ennen nii kirpparit on hyviä vaihtoehtoja :) ja rahaa säästyy aivan törkeesti jos vertaa uusien tuotteiden hintoihin. Yleensä ainoot "turhemmat" kirppisostokset on noi vauvanlelut, mut toisaalta, ei niihinkää oo montaa euroo menny :) itelleni en yleensä löydä oikein mitään mut noi suorat housut oli kyl mahtiostos \O/
 
Tänään kävin kahdella kirppiksellä. Ensimmäiseltä löysin seuraavat:
H&M vaaleanpunainen pellavamekko 122 cm
Lindex raidalliset puuvillahousut 104 cm
Seppälä viininpunainen trikoopaita paljeteilla 122 cm
H&M raidallnen trikoopaita 140 cm
kukalliset ulkoiluhousut 130 cm
korolliset, nahkaiset, hyväkuntoiset pistokkaat itselleni
--------------------------------------
rahaa meni 8,5 €

toiselta kirppikseltä:
musta t-paita apinan kuvalla 120 cm
Lotta&Lassi t-paita, valkoinen, jossa punaisia sydämiä n. 120 cm (huippulaatua, meillä on ollut kaksi samanlaista mutta pienempää - tämäkin kuin uusi)
vihreä H&M:n toppatakki, jossa brodeerattu sydän etumuksessa ja hihat irrotettavat 110 cm
----------------------
rahaa meni 5 €

Ja hyvä mieli tuli, paljon hyvää vaatetta pikkurahalla.
 
Joo luultavasti menee aikalailla heti, varsinkin ku kotiäiteillä on aikaa koluta kirpparit heti aamusta :DD Mä teen jotain satunnaisia löytöjä, mut tosiaan monesti tulee vastaan jotain rikkinäisiä / OLENNAISIA osia puuttuu / suoraan sanoen yltäpäältä törkysiä et ei tee mieli ostaa...
 
Olipas ketju kasvanut hurjasti.

Ostin tuon takin tosiaan tytölle, ja sattuu nyt olemaan tuota tecciä, vaikka ehkä hiukan vanhaa mallia (mutta kuitenkin tältä vuosituhannelta) vähän niinkuin varatakiksi ja nyt ajaksi ennenkuin tarvitsee paksumpaa takkia (uutta toppaa). Ensin mulla oli tosiaan kädessäni Remun takki, mutta koska siitä en löytänyt kokoa ja tyttö ei ollut mukana en sitä uskaltanut ostaa. Olisiko sillä ollut hintaa 5€, en muista. Muuten tyttö vois kyllä käyttää tuota viimevuotista Jonathania nyt ennen kunnon talventuloa, mutta kun yhden talven käytössä olleesta takista on vetoketju p.askana....
 
keskiviikkona ja tänään
Harvon täälläkään hyviä leluja on myynnissä. Tuosta Brion palikkalaatikosta oon tosi iloinen, kun sitä harkitsin pojalle kaupasta joskus ostavani. Toivon vaan, että löytäisin muitakin Brion puuleluja kirpparilta :) Noita Little people- juttuja en oo täällä nähny. Suurin osa leluista on sitä parin euron halpa-halli kamaa. Legoja on joskus, mutta niitäkin, sekä duploja että pikkulegoja, mulla jo on entuudesta. Primoja olisin vailla, mutta niitä ei taida olla edes kaupoissa enää :(
 
Eiliset löydöt;
Isommalle tytölle:
Jouluinen punainen tunika 134cm 1,50e
Meandin kahdet frotee pöksyt 1e ja 2e
meandin frotee singoalla 5e

Pojalle:
Harry Potter kirja, se ensimmäinen 1,50e, menee joululahjaksi

pienemmälle tytölle;
Talvihaalari Greenhill, uusi laput kiinni 20e
 
"vieras"
mun on kai kans pakko kehuu. käyn tosi harvoin kirppiksellä ja vielä harvemmin sieltä mitään löydän ja saatikka sitten tolle meidän jack&jones intoiselle nuorelle miehelle.. niin nyt löysin j&j neuleen ja pitkähihaisen paidan ja yht vain 5 € !!!! kaupassa saisin maksaa noista yhteensä väh 50 ekee.
 
Hmm .. Onkohan musta tullu turhan tarkka vai missä lienee syy mutten enää juuri löydä kirppareilta mitään ??

Asun ison kirpparin vieressä mutta tuntuu että ainoastaan Legot on sellaisia joita joskus kantelen kotio, muuten ei löydy mitään :D
 
Hmm .. Onkohan musta tullu turhan tarkka vai missä lienee syy mutten enää juuri löydä kirppareilta mitään ??

Asun ison kirpparin vieressä mutta tuntuu että ainoastaan Legot on sellaisia joita joskus kantelen kotio, muuten ei löydy mitään :D
Niin...mä kyllä koen olevani hyvinkin tarkka sen suhteen mitä ostan ja mä löydän silti aina iiiison kasan :D

Mä siis en osta nukkaantunutta, tahraista tai reikäistä vaatetta. Monen monta kertaa olen löytänyt ihan uuenveroisia vaatteita :)

Leluilssa voi toki olla leikkikulumaa, eli vaikka himmeitä naarmuja mutta ne on siis sellaisia jotka tulee meidän lasten käsittelyssä niihin leluihin joka tapauksessa alta viikossa :D
 

Yhteistyössä