KISSAPERHEEN ELÄMÄÄ.Ja tää ei ole teille kissanvihaajille, eikä heille jotka eivät voi sietää kissoja ruokapöydillään..

  • Viestiketjun aloittaja tuire
  • Ensimmäinen viesti
tuire
Okei, se on vaan kissa... Mutta ne on myös vaan mun sohvat, mun tuolit, mun koko huusholli!
Älkää kysykö mitä lapseni söi tänää iltapalaksi, tai että pesivätkö hampaat, kävikö suihkussa...

Minä pesin kissaa!!! Herranen sentään, pitkääkin pitempikarvaista rotukissaa, joka oli kakkinut housuun, ripuloinut ja astunut mokomaan vielä, ja sotkenu koko kissavessa-alueen, lattian, ja koko matkan keittiöön.. Jonne se mokoma hyppäs RUOKAPÖYDÄLLE, ennenku kerkesin hätiin.
Eiku kissa kiireesti vessaan, ovi kii, ja eiku pesemään. Jee. Oletteko koskaan pessy kissaa.. joka inhoaa toimenpidettä yli kaiken? En taida ees kertoa muuta kuin että kissasta tuli puhdas, ja nyt on mun koko vaatekerta pesussa, samoin vessanmatto, keittiön istuinpäälliset.. Ja se lattia pesty, ja kissanvessan nakkasin lapsille että hoitavat (lue pesevät!). Onneksi vanhempi neiti toi pyyhkeitä yms muuta pientä. Toivon todella että auttoi myös pikkusiskoa jossain välissä..?

Ja lisäksi voin kertoa, että kahvi on ollut pannussa odottamassa seitsemästä.. Istahin jo kerran alas, että nyt juon sen.. jolloin tapahtui tämä ihana episodi josta kerron. Eikö riittänyt että lapset oli tänään jostain syystä aivan kamalia. Kaikenlaista typeryyttä hekin keksineet ulkona. Tunkea ny paperitolloja terassinlautojen väliin. Voi elämä. Siinäs keräsivät sitte.

Nyt uskalsin jo kahvista hörpätäkin.. saas nähä koska ripuloi uudestaan, ja sama rumba alusta. Tosin lapset heitin sänkyyn jo tässä välissä pikasesti. Aloin nyt vaan miettimään, että toivottavasti ovat syöneet, juoneet, käyneet suihkussa yms.. Mulla ei ole kyl aavistustakaan.
 
vieras
Tutulta kuulostaa.. Meillä kanssa pitkäkarvainen kissa (norjalainen metsäkissa), joka inhoaa pesuja yli kaiken.. Kädet verillä olen sen muutaman kerran väkisellä pessyt, kun sotkenut itsensä ja myös ne sohvat ja muut paskaan.. Meillä ollaan säästytty pöytien sotkemisilta, onneksi (koputtaa puuta).. Mutta n tuovaan niin raivostuttavaa hommaa, ettei toista sellaista olekaan...
 
vieras
Kuulostaa mielenkiintoselta. Onneksi mun kissoilla ei ole ollu sisällä ripulia.

Olen pessy pitkäkarvasen kissan mies apurina. Helvetillistä touhua. Meillä on vielä semmonen murjottaja kolli, joka aina näyttää vähintäänkin elämäänsä vittuuntuneelta, ja ärsyyntyy tosi vähästä. Sehän oli ihan liikaa sille sitten, repi käden verille ja puri ja vaikka mitä.. Sama kissa kerran putosi kylpyammeeseen, se oli aika hauskaa. Ite olin siis ammeessa ja toinen hyppäsi sinne jostain kumman syystä. Aika nopeasti hyppäsi pois.
 
yäkkis
Alkuperäinen kirjoittaja tuire:
Okei, se on vaan kissa... Mutta ne on myös vaan mun sohvat, mun tuolit, mun koko huusholli!
Älkää kysykö mitä lapseni söi tänää iltapalaksi, tai että pesivätkö hampaat, kävikö suihkussa...

Minä pesin kissaa!!! Herranen sentään, pitkääkin pitempikarvaista rotukissaa, joka oli kakkinut housuun, ripuloinut ja astunut mokomaan vielä, ja sotkenu koko kissavessa-alueen, lattian, ja koko matkan keittiöön.. Jonne se mokoma hyppäs RUOKAPÖYDÄLLE, ennenku kerkesin hätiin.
Eiku kissa kiireesti vessaan, ovi kii, ja eiku pesemään. Jee. Oletteko koskaan pessy kissaa.. joka inhoaa toimenpidettä yli kaiken? En taida ees kertoa muuta kuin että kissasta tuli puhdas, ja nyt on mun koko vaatekerta pesussa, samoin vessanmatto, keittiön istuinpäälliset.. Ja se lattia pesty, ja kissanvessan nakkasin lapsille että hoitavat (lue pesevät!). Onneksi vanhempi neiti toi pyyhkeitä yms muuta pientä. Toivon todella että auttoi myös pikkusiskoa jossain välissä..?

Ja lisäksi voin kertoa, että kahvi on ollut pannussa odottamassa seitsemästä.. Istahin jo kerran alas, että nyt juon sen.. jolloin tapahtui tämä ihana episodi josta kerron. Eikö riittänyt että lapset oli tänään jostain syystä aivan kamalia. Kaikenlaista typeryyttä hekin keksineet ulkona. Tunkea ny paperitolloja terassinlautojen väliin. Voi elämä. Siinäs keräsivät sitte.

Nyt uskalsin jo kahvista hörpätäkin.. saas nähä koska ripuloi uudestaan, ja sama rumba alusta. Tosin lapset heitin sänkyyn jo tässä välissä pikasesti. Aloin nyt vaan miettimään, että toivottavasti ovat syöneet, juoneet, käyneet suihkussa yms.. Mulla ei ole kyl aavistustakaan.
 
en tykkää kissoista mutta voi ei :D toivottavasti ei ripuloi enää. meillä koira on tehny saman ilman pöyvälle hyppäämistä. koiralla korkeutta 73cm jasiitä alaspäin seinät oli ripulissa.. olkkari, eteinen, keittiö.. yks!
 
Voi ei! Tuo on niin kauheeta! :hug: :D

Meille kävi kerran näin:

Asuttiin vielä vanhassa asunnossa. Sattui putkirikko sit siinä meidän kylppärin alapuolella ja joutuivat sit meidän kylppärin lattian avaamaan ja sitä kautta kuivattelemaan niitä rakenteita.

Ramppasi vaikka minkälaista remonttimiestä. Kaikki muut oli fiksuja, paitsi ne viimeiset, jotka tulivat uutta lattiaa laittamaan.

Olin koko päivän poissa ja tulin vasta illalla kotiin. Ihmettelin missä kissat... Ne pölöpäät oli sulkeneet ne meidän makkariin ja lähtiessään eivät olleet avanneet ovea. |O :kieh:

Meidän kollilla on vähän sellanen stressivatsa. Se oli siis ripuloinut ihan koko huoneen ja sotkenut itsensä. Kaikki petivaatteet, kaikki meidän irrallaan olevat vaatteet ja matot. Kaks muutakin kissaa oli sit tietty sotkeutunut siinä samassa.

Siinä piti jo hetki miettiä mistä aloittaa siivoamisen. Meillähän ei siis sillä hetkellä ollut kylppäriä käytössä, vaan pelkästään erillinen wc, missä ei ollut edes lattiakaivoa.

Seuraava päivä kun valkeni soitin vuokraisännälle niin kiukkusena ettei tosikaan. Kyselin siinä sitten, että kuka korvaa.. Mun lähes pitäen uusi villakangastakkikin sai nimittäin lähtöpassit kaatopaikalle. |O Tää sit sanoi soittavansa kohta. Menee pari tuntia ja äijä soittaa. "Kukaan ei oo niitä kissoja sinne sulkenut, eli varmaan oot ite vahingossa sen oven laittanut kiinni". Mä olin siis niin kiukkunen, millä mä oisin voinut todistaa et ne remonttiääliöt oli aiheuttanut sen kaiken kaaoksen. Tiedän tasan tarkkaan, etten itse niitä ollut sinne sulkenut ja ensinnäkään meidän kolme kissaa harvoin oli samassa huoneessa yhtäaikaa.

 
minä
Nostelenpa tätä vain tässä, kun näyttää täällä olevan näitä kissan ostajia. Lukekaas nää ensin ja ottakaa sitte vielä kissa jos kiinnostaa.
Ei vaan kaikella kunnioituksella aptä kohtaan. Otan osaa, mutta onneksi kissa on nyt puhdas, eiköhän ne lapsetkin ole tajunneet että on tosi kyseessä ja hoitaneet itsensä?
 

Yhteistyössä