Kiva ILMAINEN nettipeli?

Vinkatkaas nyt mulle joku kiva pieni ajanvietepeli, jota pystyy pelaa/lataa netistä ilmaiseksi. Siis joku mikä ei vaadi suurta perehtymistä, tyyliin tetris. Ja oikeesti ilmaseks pelattava, ei mitään "voit pelata ilmaiseksi, mutta käytännössä et pysty etenemään alkua pidemmälle jos et ostele läjää maksullisia lisäjuttuja". :)
 
vieras..
Nykyään fb:ssa pelaan. Löytyy paljon erilaisia. Kitchen scramble tän hetken suosikki. Tytölle perustin pelaamista varten "valeprofiilin". Eli tein sp osoitteen, sit siihen fb kirjautuminen ja tyttö ei käy kuin pelaamassa tuolla ei siis ole muuta toimintaa.

Aikasempi suosikki sivu oli www.wellgames.com
 
Username
Mää neuvvon.

1. Lataa alla olevasta linkistä Steam.
2. Asenna Steam
3. Valkkaa "pelit", ja sitten "free to play".

http://store.steampowered.com/

Kyseessä ei ole virussivosto, vaan tuolta ladataan pelejä digitaalisessa muodossa varmaan kaikista eniten.
Kyseessä on pelikauppa verkossa. Jos sieltä jotain ostaa (nyt on kesäalennuksia) niin ei se peli katoa listaltasi minnekään vaikka tyhjentäisit koko koneen, kaikki on ladattavissa ilmaiseksi uudelleen jos ne on jo kerran ostettu tai ladattu ilmaiseksi.

Tuolla on siis näitä ns. "parempia" pelejä.
 
Mulla taitaa jo ollakin tunnukset Steamissa, kun muistaakseni mies joskus teki mullekin sellaset että pääsin pelaa Plants vs. Zombies. Se olikin hauska peli, mutta nyt jo pelattu läpi. En oo vaan tienny että siel on ilmasiakin pelejä. Oisko joku niistä ilmaispeleistä sellanen mitä suosittelisit?
 
vieras..
Onko toi Kitchen Scramble tai joku muu fb-peli sellanen, missä ei tarvi ostella maksullisia juttuja eikä värvätä sata kaveria pelaamaan, jotta pääsee eteenpäin?
En oo ite maksanu mitään. Oon tasolla 202. Kolme kaveria vaatii että pääsee välillä eteenpäin. Mulla on lapset tuota varten. Patistan sit aina niitä käymään et auttavat eteenpäin vaikka muuten eivät tuota pelaakkaan.
 
"Löpö"
Sanapeleistä jos tykkää, niin Wordz on hyvä. Aapelin pelejä ja sitä pelatakseen täytyy olla hahmo luotuna. Mutta ei maksa mitään. Sitä pelataan vastustajan kanssa, jonka kone valitsee. Peliä ei tarvitse pelata kerralla loppuun, vaan sitä voi jatkaa myöhemmin. Vieraan kanssa pelatessa pelivuoro voi kestää maksimissaan 2vrk, kaverin kanssa vähän enempi.
 

Yhteistyössä