Kiva, just ennen lentoa, kuumetta noin 40!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="Norma";26457828]Nuihin mie en ota kantaa, mutta sitä ihmettelen, jos venakko ei lapsen etua kykene ajattelemaan.
Kuitenkin kun lapsella jo on tartuttu kielelliseen kehitykseen ja järjestetty tukiopetusta koulua ajtellen.[/QUOTE]

Just tätä etua ajatellenkin, siks mennään Usaan tutustumaan paikoihin, kun meillä tarkoitus muuta sinne, mistä oli puhee. Kun meistä kukaan ei halua elää koko elämän Suomessa, missä ei minkälaisia mahdollisuuksia lapsille
 
"kkk"
[QUOTE="Norma";26457828]Nuihin mie en ota kantaa, mutta sitä ihmettelen, jos venakko ei lapsen etua kykene ajattelemaan.
Kuitenkin kun lapsella jo on tartuttu kielelliseen kehitykseen ja järjestetty tukiopetusta koulua ajtellen.[/QUOTE]

Luulisi menevän aloittajan kaaliin että lapsella oltava vahva kielitaito jossain kielessä. Jos ei osata kuin välttävästi useita kieliä ei ikinä kykene läpäisemään peruskoulua. Nyt järkeä ja muksut tukiopetukseen.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="Norma";26457838]Ihan sama, mutta ulkopuolinen on puuttunut ja järjestänyt sen.[/QUOTE]

Kukaan ei ole puutunut, vaan tuli suositus. Ihmellistä jos ihmisille ei saa suuta avaata, suosituskin on puutuminen nykyään. Jos joku olisi halunnut puutua niin se olisi pakollista, mutta kun ei ole, eikä lapsi käy missään, mä en vitsi rasittaa vielä koulun jälkeen että se saa lisää opetusta, sama mieltä opettajakin
 
Venakko Milanna
[QUOTE="mmm";26457856]Tästä oon kyllä eri mieltä. Mielestäni Suomi on just lapsille parhaita paikkoja elää, sitten aikuisen avoi lähteä luomaan uraa vaikka ulkomaille.[/QUOTE]

Kuka miten ajatelee, minusta ei ole ihan parhaimmista paikoista Suomi
 
"vieras"
Öö, eipä tuo milanna kovin sairaalta vaikuta... nytkin yli tunnin roikkunut tässä keskustelussa. Eiköhän kannattaisi kunnolla levätä niin toipuisi nopeammin lentokuntoon.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26457873]Öö, eipä tuo milanna kovin sairaalta vaikuta... nytkin yli tunnin roikkunut tässä keskustelussa. Eiköhän kannattaisi kunnolla levätä niin toipuisi nopeammin lentokuntoon.[/QUOTE]

mä lepän juuri nyt, mutta koneen kanssa, muuten aika ei mee mihinkään
 
Venakko Milanna
Se on tullut hyvinkin selväksi viime vuosina mitä ajattelet suomesta ja suomalaisista.
kaikistako suomlaisista mä ajattelen jotain? Mä ajattelen aika isosta osasta että suomalais kansa on katkera ja kateellinen, sekä oma mielipidettä ei missään asioissa ole.... Onneksi vaan kaikki eivät ole samanlaisia. Jos luulet että se on rasiistinen puhe, niin oot väärässä, koska itselläkin suomi geenejä siks olenkin Suomessa... vaikka olisin täys suomalainen, mun mielipide ei olisi muutunut
 
"vieras"
Ihan sama mitä mieltä olet suomalaisista, on tunnettu fakta että koulutuksessa Suomi on huippumaa. Ilmaiseksi täällä saa loistavan koulutuksen, jos sellaisen haluaa.
 
Koska teil on lennot?
Toivottavasti saat lämpöö alemmas,ei ole taatusti kiva lentää pitkää matkaa kuumeisena,saati vaihtaa konetta ja odotella..
Pääset sit lasten luokse.Joko on lapsia kova ikävä?
 
"Norma"
Kukaan ei ole puutunut, vaan tuli suositus. Ihmellistä jos ihmisille ei saa suuta avaata, suosituskin on puutuminen nykyään. Jos joku olisi halunnut puutua niin se olisi pakollista, mutta kun ei ole, eikä lapsi käy missään, mä en vitsi rasittaa vielä koulun jälkeen että se saa lisää opetusta, sama mieltä opettajakin
Just! Itse täällä meuhkasit, kun sossuun pyysivät asiasta keskustelemaan.
Kukaan mistään ilmoituksesta ole puhunutkaan paitsi sinä!
Ja...älä jaksa vedota "sama mieltä opettajakin", päätös on kuitenkin äidin, ja jos sinun mielestä
lapsi ei tarvitse tukiopetusta, jotta pystyisi kunnolla suomen kielellä opiskelemaan,
myös tulevaisuudessa, niin se sinun asiasi. Voipi vaan olla lapsella kovat paikat, kun vajaalla kielitaidolla alkaa opiskelemaan pakollisten kielten kielioppeja ym. Itku voi tulla monta kertaa.
Sääli :(
 
Kyllä
[QUOTE="vieras";26457908]Ihan sama mitä mieltä olet suomalaisista, on tunnettu fakta että koulutuksessa Suomi on huippumaa. Ilmaiseksi täällä saa loistavan koulutuksen, jos sellaisen haluaa.[/QUOTE]

Jenkeissä maksaa noin 16 000 euroa vuodessa koulutus. Halpaa etten sanois :D
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26457908]Ihan sama mitä mieltä olet suomalaisista, on tunnettu fakta että koulutuksessa Suomi on huippumaa. Ilmaiseksi täällä saa loistavan koulutuksen, jos sellaisen haluaa.[/QUOTE]

Onko pakko olla kaikki ilmaista että maa olisi siis hyvää? Minulla onni löytyy jostain muusta kun että sossu ja valtio maksaa kaiken. Minulla on 2 kättä ja jalka, että voin itsekin jotain sen eteen tehdä. Se huomaa myös miten suomi kansa on onnellinen jos sossu maksaa kaikena niin ei tarvi tehdä mitän sitten, saa olla masentunut ja popsia pillereita sitten, sossu auttaa vielä enemmän ..... Jos ajatella tulevaisuutta niin tulevaisuus Suomessa on ihan eri luokka kun vaikka Jenkeissä, ei kaikille mutta kokeilla aina saa. Kyllä Suomi on kans hyvää paikka opiskella ja on turvallinen maa, mutta ei kaikki halua elää täällä, me vaan haluamme jäättä talon tänne että jos mieli muutu niin aina saa takaskin tulla....
 
"vieras"
Onko pakko olla kaikki ilmaista että maa olisi siis hyvää? Minulla onni löytyy jostain muusta kun että sossu ja valtio maksaa kaiken. Minulla on 2 kättä ja jalka, että voin itsekin jotain sen eteen tehdä. Se huomaa myös miten suomi kansa on onnellinen jos sossu maksaa kaikena niin ei tarvi tehdä mitän sitten, saa olla masentunut ja popsia pillereita sitten, sossu auttaa vielä enemmän ..... Jos ajatella tulevaisuutta niin tulevaisuus Suomessa on ihan eri luokka kun vaikka Jenkeissä, ei kaikille mutta kokeilla aina saa. Kyllä Suomi on kans hyvää paikka opiskella ja on turvallinen maa, mutta ei kaikki halua elää täällä, me vaan haluamme jäättä talon tänne että jos mieli muutu niin aina saa takaskin tulla....
Tuosta vastauksesta voi päätellä sen, että sinunkin TODELLA kannattaisi hyödyntää sitä mahdollisuutta saada ilmainen hyvätasoisen koulutus.
 
"No niin"
Onko pakko olla kaikki ilmaista että maa olisi siis hyvää? Minulla onni löytyy jostain muusta kun että sossu ja valtio maksaa kaiken. Minulla on 2 kättä ja jalka, että voin itsekin jotain sen eteen tehdä. Se huomaa myös miten suomi kansa on onnellinen jos sossu maksaa kaikena niin ei tarvi tehdä mitän sitten, saa olla masentunut ja popsia pillereita sitten, sossu auttaa vielä enemmän ..... Jos ajatella tulevaisuutta niin tulevaisuus Suomessa on ihan eri luokka kun vaikka Jenkeissä, ei kaikille mutta kokeilla aina saa. Kyllä Suomi on kans hyvää paikka opiskella ja on turvallinen maa, mutta ei kaikki halua elää täällä, me vaan haluamme jäättä talon tänne että jos mieli muutu niin aina saa takaskin tulla....
Sinullahan on kaksi kättä ja kaksi jalkaa kuten kerroit ja silloin ei tarvita sossua ja valtiota maksamaan. Menet töihin ansaitsemaan palkkaa ja maksamaan veroja.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä;26457928:
Jenkeissä maksaa noin 16 000 euroa vuodessa koulutus. Halpaa etten sanois :D
Harvard $47,600 lukukausi. :D

Ja tähän päälle koulun arvio muista opiskelijan kustannuksista, kirjat ja osallistumismaksut, opiskelijamajoitus jne. = $25,000
 
Venakko Milanna
Mä soitin lääkärille ja se oli kokouksessa. Sitten soitin sille kuka teki sen rokotteen. Se sanoi se on hyvää asia että mulla on kuumetta ja lihas särkys, se tarkoita että rokote toimii hyvin, oma kroppa vaan yritä päästä kovalla vauhdilla Hpvsta eroon. Ja kun mulla viimeks ei ole enää näkynyt virusta kohdunkaulassa vielä sen lisääksi ja kun me saimme viimeiset rokotteet jotka on paljon kovemmat kun mitä alussa se pisti... Nyt löytyi selitys:/... ja mä luulenkin, että ihme flunssa, kun nuha ja muutakaan ei ole... Mutta se sanoi että saa ota vain joka 8 tuntu vain 1 tablettia ibuprofenia:(... tää on vitsi varma, kun se 1tbl ei auttaa mulle yhtään ja vielä joka 8t, HUOH
 
Venakko Milanna
no nii... älä ihmetteee että olen täällä, vastan vaan yv: viesteihin... kun aina tästä ihmetellään, ettei oo oma elämää....

Sorry vaan mutta valitettavasti rokote on viruksen vastaan ja kun virus pääse nopeamalla tavalla pois elimistöstä, elimistö reagoi kuumella. Viimeks mun kohdunkaulassa ei näkynyt virusta, muttei se tarkoita ettei siellä ole jäänyt mitään, sekä virus voi olla vaikka missä. Kun nyt mun lääkäri ei mulle vielä tee kaikki testit, kun on aikaista, pitää odotta muutama kuukautta kun täysteho tapahtu
 

Yhteistyössä