Kiva ylläri siljalta

Eilen tuli postia Siljalineltä,jostain club one:sta.. tilasin joskus sen kortin,mutta ei ole tullut käytettyä sitä.ilmainen risteily 2-4 henkilölle Tukholmaan tai Tallinnaan ja voimassa tammikuun loppuun.Eihän sillä nyt sviittiä saa,vaan c-hytin,mutta eikös siellä vaan nukuta :)
eli joulun jälkeen Ruottiin käväsee :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja vipititi:
Eilen tuli postia Siljalineltä,jostain club one:sta.. tilasin joskus sen kortin,mutta ei ole tullut käytettyä sitä.ilmainen risteily 2-4 henkilölle Tukholmaan tai Tallinnaan ja voimassa tammikuun loppuun.Eihän sillä nyt sviittiä saa,vaan c-hytin,mutta eikös siellä vaan nukuta :)
eli joulun jälkeen Ruottiin käväsee :p
Mekin saatiin lahjakortti mutta ei B/C mahdu taaperon kanssa millään ja paremmasta ei o vara maksaa+ruokia jne.
 
me meinattiin kokeilla,jos mahtuis jotenkin päin.b-hytti otettais... saas nähdä mitä käy :LOL: kun yksi vaihtoehto on,et pikkuinen nukkuisi meidän välissä ja isompi neiti yläsängyssä... kai se vois toimia? B)
 
Huijausta
Meille ei ole kyllä tullut mitään etuja vaikka kortti on ollut kohta 2-vuotta ja risteilyjäkin Ruotsiin ollaan tehty tuona aikana 3 kappaletta ja tammikuussa mennään taas. Ja aina kun yrittää maksaa niillä pisteillä risteilyn niin ei ole onnistunut kun pistematkoja on myynnissä vain rajoitettu määrä ja yllätys vain, ne on aina loppuunmyyty vaikka kuin aikaisin varaisi matkan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vipititi:
me meinattiin kokeilla,jos mahtuis jotenkin päin.b-hytti otettais... saas nähdä mitä käy :LOL: kun yksi vaihtoehto on,et pikkuinen nukkuisi meidän välissä ja isompi neiti yläsängyssä... kai se vois toimia? B)
Jos alasängyt saa yhteen. Mun vilpertti ei kyl pysyis saati että joku sen vieressä pystys nukkumaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja vipititi:
me meinattiin kokeilla,jos mahtuis jotenkin päin.b-hytti otettais... saas nähdä mitä käy :LOL: kun yksi vaihtoehto on,et pikkuinen nukkuisi meidän välissä ja isompi neiti yläsängyssä... kai se vois toimia? B)
Jos alasängyt saa yhteen. Mun vilpertti ei kyl pysyis saati että joku sen vieressä pystys nukkumaan.
kyllä siinä uhattiin että sängyt saa yhteen.mä oon oppinut nukkumaan vaikka istuvilleen ja neiti nukkuu kainalossa vallan hyvin.isin parta kyllä saa kovaa kyytiä
:x :D
 
Huijausta
Ollaan aina menty A-hytissä ja siinä ainakin saa ne alasängyt yhdistettyä parisängyksi. Lapset (3kpl) ovat nukkuneet siskonpetissä alasängyssä ja me aikuiset yläsängyissä. Josko muissakin hyttiluokissa onnistuisi sänkyjen yhdistäminen?
 
Epäreilua mutta totta
Ne club one matkat meneekin heti kun tarjoukset postitetaan asuinalueesta riippuen eri päivinä. Ja ne jotka ovat ensimmäisenä saaneet tarjouksen niin varaavat tarjous- tai ilmaismatkat heti loppuun. Seuraavana päivänä jos tulee tarjouslappunen kotiin niin on jo liian myöhäistä varata matkaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huijausta:
Meille ei ole kyllä tullut mitään etuja vaikka kortti on ollut kohta 2-vuotta ja risteilyjäkin Ruotsiin ollaan tehty tuona aikana 3 kappaletta ja tammikuussa mennään taas. Ja aina kun yrittää maksaa niillä pisteillä risteilyn niin ei ole onnistunut kun pistematkoja on myynnissä vain rajoitettu määrä ja yllätys vain, ne on aina loppuunmyyty vaikka kuin aikaisin varaisi matkan.
Kyl meil meni yli 2v enneku saatiin eka lahjakortti. Tähän mennessä tullu kaksi.
 
ulla
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja Wide :
Pyytäkää lasten sänky sinne.
Mekin mahdutaan samaan hyttiin vaikka 6 henkinen perhe :)
Mihin rakoon mahtuu lastensänky kun B/C ?
Se lasten sänky on kokoa 100 cm x 50 cm, suunnilleen. Siis sellainen tosi pieni ja siinä on painorajana muistaakseni 10kg tai 15 kg.

 
Epäreilua mutta totta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä kaikki club one kortin omistavat saavat sen risteilyn. Postitetaan vaan erissä. Mekin meinataan tehä reissu perheen kanssa, tammikuussa.

Mutta kun ne matkat on jo loppuunmyyty tai siis loppuun varattuja. Turha niitä on erissä postittaa kun viimeisenä postia saaneet jäävät joka tapauksessa rannalle ruikuttamaan.
 
Wide
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja Wide :
Pyytäkää lasten sänky sinne.
Mekin mahdutaan samaan hyttiin vaikka 6 henkinen perhe :)
Mihin rakoon mahtuu lastensänky kun B/C ?
Ahdasta mutta laittaa sen vasta kun menee nukkumaan sinne oven eteen.. Näin ollaan reissattu jo monta kertaa,toimii :)
 
Gluteus maximus
Ikinä en c-hyttiin menisi. No, yksin voisin mennä, mutta perheen kanssa ei. Ensinnäkin ahtaanpaikankammo iskisi ja sitten olen niin hysteerinen, että hukutaan sinne kaikki sitten. Ilman ikkunaa en laivassa nuku, vaikka se ei mitään auta niin ainakin helpottaa.
 
Huijausta
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Ikinä en c-hyttiin menisi. No, yksin voisin mennä, mutta perheen kanssa ei. Ensinnäkin ahtaanpaikankammo iskisi ja sitten olen niin hysteerinen, että hukutaan sinne kaikki sitten. Ilman ikkunaa en laivassa nuku, vaikka se ei mitään auta niin ainakin helpottaa.
Sama juttu täällä. Aina A-hyttiin. Ilman ikkunaa tulee inha olo. :(

 
Mä en ole aikoihin maksanu risteilystä. Nytkin on 2 Siljan ja 1 Wiikingin kortti pyörimässä jossain. Eihän risteilyillä siitä hytin hinnasta laivayhtiöt voittoa tee, vaan tarkoitus on sada ihmiset sisään laivaan, jossa ne sitten kuluttaa.
 

Yhteistyössä