Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Likka oli saanu nuorisotilojen kunniakirjan :D neljä tyttöä "palkittu" vuoden tilojenkäyttäjiksi, olleet kaikille mukavia, niin muille teineille kuin henkilökunnallekkin.

:heart: ihanaa et noi nuorisotyöntekijät muistaa tuollaisella asialla noit teinejä.

ja sit vähän vähemmän hyvä uutinen, jonka kuitenkin haluun purkaa ulos: mun isä soitti, sillä on todettu nielurisasyöpä, leikataan keskiviikkona ja myöhemmin sit sädehoitoa ja sytostaattihoitoja,mut onneks etäpesäkkeitä ei ole, joten hyvät on ennusteet.
 
Siis tykkään Keppälertun tyttären palkinnosta, en suinkaan isän sairaudesta!

Täällä meinaa flunssa iskeä päälle, olen ollut tämän päivän ihan vaan rauhassa riehumatta, lukenut tenttiin ja maannut sohvalla
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: moona81
kiitokset..
ei olla kovin läheisiä isän kanssa, vaikka tekemisissä ollaankin, joten ei tässä mitään hätää ole, vähän ennemminkin ihmettelen omaa reaktiotani, joka siis ei ole kummoinenkaan.Yleensä kun tuollaiset uutiset tuntemattomistakin ihmisistä saa suurempia tunteita aikaan..mut ehkä se huoli sieltä joskus sit tulee pintaan.tai sitten ei.


oli hauska päivä töissä, vähän erilainen, pääsin tekemään juhliin ruoat ja kattamaan ja leipomaan ja koristelemaan..mukavaa hommaa.
 
Heippa pitkästä aikaa! Menikin tovi kun lueskelin teidän ihania juttuja syyskuulta saakka.

Täällä en olekkaan ehtinyt erikseen hehkuttaa, meille tulee toinen lapsi jos kaikki menee hyvin. Heinäkuussa laskettu aika, tarkempi varmistunee ensi maanantaina kun on ensimmäinen ultra. :heart:
Sain kirjallisesti tänään jatkoa työsopimukseen toukokuun loppuun asti ja sain toivomani täydet työtunnit. Nyt saan kerrytettyä äityspäivärahoja hieman paremmaksi kun palkka nousee. :)

Ihanaa joulunalusaikaa kaikille :heart: Toivottavasti saataisiin lunta vielä tänne etelä-suomeenkin.
 
ensimmäinen lomapäivä ja mä herään heti kuuden jälkeen pirteänä? missä meni vikaan??
töihin kun pitää nousta ja kello soi 6:15 ni ei meinaa millään jaksaa nousta..


no, aamukahvia hiljaisuudessa, kynttilöiden valossa :heart: kohta muutkin alkaa heräilemään kun Likka lähtee koululleen ja me muut Neidin kanssa kirkkoon.

tänään jos saunan pesis, ja muutenkin pientä siivoilua harrastais, tyttöset kun päivällä lähtee elokuviin ni vois lahjat paketoida. ja illalla tietty jääkiekkoa :heart:
 
Muikeaa, kihelmöivää ja perhosten siipien lailla kutkuttavaa joulun taikaa ja odotusta ihan jokaiselle :heart: !

Meillä alkoi lapsilla tänään joululoma. Ens töikseen piilotetaan tuo aivan kamala herätyskello jonnekin jemmapaikkaan ja sitten vain keskitytään yhdessä olemiseen ja nauttimiseen :)

Vielä on puuhaa jos jonninmoista, se tehdään mikä ehditään ja viitsitään. Kuusikin on vielä tuolla jossain meitä odottamassa. Jos myös muutamat lahjatkin kaupassa :D...noooo tontut ovat sukkelavikkeliä!

Halit :hug: Ja pusit :kiss: teille kaikille! Naaatitaaan :p :D :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja HopeaToffee
Vaikkei lumesta ole tietoakaan, joka vuosi mulle tulee joulufiilis siitä kun istuu koulun juhlasalissa laulamassa Joulumaata. Nyt en tiedä miten tästä eteenpäin joulumieli hankitaan kun ensi vuonna mulla ei ole yhtään koululaista tai lukiolaista. Huomaakohan kukaan jos hiivin johonkin kouluun joulujuhlaan? ;-)

Tänään on leipomispäivä, ruuat on hankittu, kuusen ja kukat käyn vielä hakemassa ja illalla kiskon villasukat jalkaan ja istahdan takan äärelle hyvän kirjan ja glögimukin kanssa!

Stressitöntä joulun odotusta kaikille!
 

Yhteistyössä