kivuliaat liikkeet

mulla on nyt 33 rv menossa ja ihmettelen kun vauvan liikkeet tekevät tosi kipeetä varsinkin näin iltaisin. en muista ainakaan esikoiselta moisesta kärsineeni. sattuu ihan tosissaan mahaan kun tyyppi tuolla muljahtelee. mikähän voisi olla syynä? onko muilla vastaavia kokemuksia?
 
B-7
Mulla kahden viimeisen odotuksen aikana sama juttua.Vauva kääntyili ja vääntyili sekä potki niin että välillä ihan pahaa teki.Mulle kätilö sanoi että kun istukka on takaseinämässä,ei vaimenna liikkeitä yhtään.Ja kun oli jo 5. ja 6. raskaus,on vatsanahka ohut ja venynyt.Nyt odotan "kauhulla"kipeitä muljahduksia,edellisiä muistellen.Liikkeet alkoi tuntua jo rv 13+,nyt rv 18+ tuntuvat kunnolla jo ulospäin ja istukka taas takaseinämässä,ei edessä vaimentamassa
 
siitäkös se sitten johtuu! esikoiselta en tuntenut liikkeitä kun vasta tosi myöhään, kun istukka oli edessä, nyt se on takana ja liikkeet tuntuivat jo tosi aikaisin.
kiitos vaan tiedosta, rupes jo tosissaan mietityttätään, että mitä tässä pitäis tehdä :flower:
 
Mulla taas on istukka edessä ja silti välillä liikkeet sattuu niin julmetusti. Tuntuu että Tirriäinen on tulossa kyljistä läpi. Ja rv 33 alkamassa, miltä liikkeet mahtaakaan tuntua parin viikon päästä kun vauva on kasvanut ja voimistunut vähän lisää.
 
mulla on yhden lapsen kohdalla potkut tuntuneet aivan hirveiltä, mutta itse ainakin oletin että johtui siitä, että hän oli pienin vauva, joten mahtui paremmin liikkumaan ja ottaan vauhtia potkuillensa. Kuopus oli isoin ja sillä tuntui liikkeet tosi vaimeilta, ei ilmeisesti ollut niin paljon tilaa?
 
mulla myös välillä muljahtelut tekee tosi ilkeetä ja nyt rv32. Varsinkin kääntelyt vääntelyt tuntuu, ja pepun hinkkaus kylkiluihin :D mutta liikkumatilaakin pitäis vielä ihan kivasti olla, kun tuntuu asentoa silti ihan heittämällä vielä vaihtavan...
 

Yhteistyössä