KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Ja kirkas plussahan sielta tana aamuna tuli :heart: . Aika uskomatonta etta nain nopsaan kavi :eek: . Ja nyt sitten ihmettelen etta miten naita viikkoja laskisin :snotty: .

Kiitos kaikille tsempista, ja plussatuulia! En ehtinyt tassa pinossa kauaa viettaa, kun tulin olin ihan varma etta kuukautisia odotellaan, nyt olen ihan onnesta soikeena! :xmas:
 
Maaria-76 Onnittelut plussasta! :flower: :)

Itse testasin TAAS vaaleaakin vaaleamman haamun. :ashamed:

Ja tässä vielä kuva http://i36.tinypic.com/2cn9gug.jpg

Jos mulla on kierto taas sama kuin viimeks, niin nyt on "vasta" kp33/36. Eipä tässä voi muuta kuin odotella.
 
MML
empuu toi on kyllä ärsyttävä tilanne sulla.. Toisaalta jännän ajoissa näyttäny ekaa haamua, jos oot raskaana, mut toisaalta mistä se koko viiva tulisi jos et olisi? Toivotaan parasta. Ootko kysyny terkkulasta jos pääsisit sinne testiin? Verikokeessa selviäisi se hormoonien määräkin. Peukut ja varpaat pystyssä että sieltä se positiivinen tulos putkahtaisi :)
 
aMansikka Ajattelin nyt odotella tiistaihin tai keskiviikkoon, ennen kuin taas testaan. Eihän tuohon testiin pitäisi tulla mitään viivaa, jos ei sitä hormonia virtsassa olisi? Varsinkaan tuommoista vaaleanvaaleanvaaleanpunaista. :ashamed: Tuskin nyt edellisestä raskaudestakaan on hormoneja jäljellä, KM:stä jo yli 3kk ja raskausolo loppui 4kk sitten.
 
Empuuu:lla onkin jännät paikat :heart:
Ei kai siel tosiaan muu voi syynä olla kuin juurikin hän itse :heart:
Tuo viiva on kuitenkin tosiaan ihan nähtävissä.

On:aan ei kuulu kauheemmin uusia.
Olis pitänyt jaksaa hyödyntää ovis-aika paremmin mutta minkäs teet molempien vuorotyön kanssa |O Eli ei kauheemmin toiveita tähän kiertoon. :(
Olo on tuikinormaali..sitä vihdoinkin.
Tämä kierto meni jo niinkuin kuuluu, ei ollut mitään kummia juilintoja eikä välivuotoja tms outoa joita nuo pari ekaa kiertoa tuntu olevan.
Kierto tosiaan on jo kp27, mutta en tiedä minkä pituinen on odotettavissa.
Jos vaikka siihen 35 jäisi. Sit jos ensi kierto venyy taas paljonkin niin tiedän ainakin miksi :)
Kovasti kun oon miettiny miten nuo kierrot meneilee ilman sitä toista munatorvea.
..Ajatuksia kauheesti, ei ollenkaan edes joulumieli.
Töissä pitää kamalaa stressiä yllä, mikä lie tuntuu työtovereita, tai itseä ylempiä, vaivaavan.
Ostinpa 3kk veljentytölle joululahjan, vaikka mitäpä se piltti vielä tajuaisi:
Semmonen vaaleenpunanen potkari jossa lukee pinkillä Kummin kulta :heart:
Aaw kaikkia ihanuuksia kun joku kaunis päivä saisi ostella sille omallekkin.

Olin jo ehtinyt toivoa josko nyt jouluksi saisi plussan testiin mutta enpä taida.

Talvi tuntuu tulevan, aamusin nokka niin tukossa ja tulipa tänään eritteiden mukana sitte vertakin. No..kun ei pahaksi flunssaksi muuttuisi niin olisin kauheen onnellinen.
Ärsyttää vaan kun ei kipee olo ollenkaan, mutta jokin flunssan esiaste tuntus pukkaavan. tiiä siitäkään sitten.

Mitäs kaikille muille loppukierrossa oleville???


Mä tilasin muuten sitten kuitenkin raskaus ja ovis testejä Mammaksilta,
on niin edullisia että aattelin josko ensi kierrossa osaisi tikutella stressaamatta. Kovin oon oppinu saamaan ajan kulumaan niin että välil vaan tulee vaavi mieleen. onneksi. :headwall:

 
Maarialle onnittelut! :flower: :heart: Pääasia, että kävit kääntymässä niin pääsit tuomaan ilouutisen meille :D

Empuuulle voimia odotukseen, hyvin piinaavia hetkiä ja pelottaviakin... Peukut on pystyssä
b :) d

Dada, mukavaa että on normalisoitunut olo. Itsekin odotan sitä aikaa. Nyt sitä säpsähtää joka ikistä vihlaisua, vaikka tietää että paikat on ollut kovilla pari kuukautta sitten vasta...

Tänne ei muuta, taidan ruveta pikkuhiljaa pakkaamaan, niin ei tarvitse niin kiireellä sitä sitten joulun jälkeen tehdä. Lähden kuitenkin kotikaupunkiin viettämään joulua. On kiva jos täällä ei sitten takaisin tullessa odota järkyttävää urakkamäärää. Paitsi itse muutto tietty.
Joulushoppailut saa tältä päivältä jäädä suosiolla väliin.

Hmm... Matti Nykäsen ÄO 112... yeah right... (Google-mainokset ovat varsin avartavia :p )
 
Ihana kuulla Maaria-76, että noin nopsaa plussasit. Onneksi olkoon ja todella toivon, että nyt teillä onnistaa. Itselläni ensimmäisen keskenmenon jälkeen plussasin heti, kun vain se oli mahdollista ja se raskaushan meni onnellisesti loppun asti.
Empuuu toivottavasti se plussa on totta!!! :)
Heinämasu, saatpa vielä nähdä, että tuosta vielä pikku hiljaa tulee ne positiiviset ajatukset. Pahaltahan se tuntuu, mutta eihän me luovuteta. Tsemppi hali!

Itse olin eilisestä tähän aamuun sairaalassa osastolla lääkkeellisessä tyhjennyksessä. Seurattiin, että kohtu varmasti tyhjenee, kun olin niin kipeä. Onneksi tyhjeni lääkkeillä, niin ei jouduttu kaavintaan. Lääkärin mielestä ei mitään tutkimuksia tarvita, vaikka kolmas km olikin jo. Kuitenkin se yksi onnistunut raskaus välissä antaa toivoa, että kaikki voi olla vielä mahdollista. Jos km olisi ollut kolme peräkkäin, niin tutkittaisiin eli jos vielä tämän jälkeen km tulee,niin sit tutkitaan. Olen jo kääntänyt ajatukset tulevaan, sillä tästä on ennenkin selvitty. Uskoa onnistumiseen on nyt vaan jostain taas löydettävä....
 
Ihana kuulla Maaria-76, että noin nopsaa plussasit. Onneksi olkoon ja todella toivon, että nyt teillä onnistaa. Itselläni ensimmäisen keskenmenon jälkeen plussasin heti, kun vain se oli mahdollista ja se raskaushan meni onnellisesti loppun asti.
Empuuu toivottavasti se plussa on totta!!! :)
Heinämasu, saatpa vielä nähdä, että tuosta vielä pikku hiljaa tulee ne positiiviset ajatukset. Pahaltahan se tuntuu, mutta eihän me luovuteta. Tsemppi hali!

Itse olin eilisestä tähän aamuun sairaalassa osastolla lääkkeellisessä tyhjennyksessä. Seurattiin, että kohtu varmasti tyhjenee, kun olin niin kipeä. Onneksi tyhjeni lääkkeillä, niin ei jouduttu kaavintaan. Lääkärin mielestä ei mitään tutkimuksia tarvita, vaikka kolmas km olikin jo. Kuitenkin se yksi onnistunut raskaus välissä antaa toivoa, että kaikki voi olla vielä mahdollista. Jos km olisi ollut kolme peräkkäin, niin tutkittaisiin eli jos vielä tämän jälkeen km tulee,niin sit tutkitaan. Olen jo kääntänyt ajatukset tulevaan, sillä tästä on ennenkin selvitty. Uskoa onnistumiseen on nyt vaan jostain taas löydettävä....
 
J84
Heipsan pitkästä aikaa :wave: :hug: kaikille sitä tarvitseville ja onnea plussanneille :heart:

(.) Täällä enää 8 päivää menkkojen alkuun. Kierrosta tuli kivan pituinen, sillä sain tummat ovis plussat 6 ja 7.12 niin niistä laskettuna kierto on 28. Onkos muuten kenelläkään kokemusta kierron tässä vaiheessa tehdyistä ovistesteistä?? Sain meinaan tänään tälläiset viivat :p http://www.aijaa.com/v.php?i=3231445.jpg Nosti meinaan meikäläisen toiveet raskaudesta todella korkealle :D Lämmötkin huitelee tuolla 37.3
 
Jellona84 WAU!! Mikä KP sulla on nyt menossa??
Mäkin täällä jännään... ;)

Pitäsköhän munkin testailla kun noita ovistestejä on jemmas vielä 10 kappaletta.. :whistle:
Toisaalta taas ehtiihän tuota. :D Jos siis on tarvis.. :ashamed:
Oireita tosin on..... Mutta mikä sitten totta ja mikä kuviteltua. :D
Menkat alkaa mitä ilmeisemmin viim. ens vkon sunnuntaina.

Mutta :hug: sitä tarvitseville ja :heart: ja tarrasukkia plussanneille, pakko myöntää etten jaksa lukee kaikkia viestejä läpi ni sit näin yleiset toivotukset.
Tsemppiä joka tapauksessa kaikille tasaisesti.

Piinavko päällä........... :whistle:
 
Päätin käydä ihanan rentouttavassa kylvyssä. Musiikki soi ja kynttilä paloi. Ilmassa leijui kylpysuolan tuoksu. Mies on töissä. Ajattelin kylvyn jälkeen laittaa koneellisen pyykkiä pyörimään ja askarella loppuun joulukortit. Nyt istun tässä ihan uupuneena, piti kylpyvedet luututa pyyhkeillä ylös eteisen ja makuuhuoneen lattioilta, kun viemäri ei vetänytkään tarpeeksi kovaa |O Kaiken lisäksi onnistuin pudottamaan lasisen kynttilälautasen vessan lattialle, ja siellä ne sirpaleet vielä makaa, kun en vaan jaksanut niitä heti ruveta siivomaan :ashamed: Imurointi ei märässä onnistu... Remontin vika, prkl

Tommosesta tulee niin toivoton olo, vaikka pieni asia onkin, hohhoijaa. Se siitä tunnelmasta siis, joulukortit jää viime tippaan eli huomiseen.
 
Tänään aamulla testattu nega, huomenna tai viimeistään maanantaina siis menkkoja odottelen. Yllättävän vähän toi nega tässä kierrossa masentaa, ehkä sitten kun ne menkat alkaa niin iskee pahemmin :ashamed: Tosin kyllä vähän pahalta tuntui, kun tänään vietiin jotain vauvatavaroita lainaksi kaverille, jolla laskettu aika tammikuun alussa. Meidän kun piti yhtä aikaa mammalomalla olla...

Maarialle onnittelut plussasta :flower: ja empuuulle vahvistuvaa viivaa toivotellen!
 

Ei oo totta, olipa sulla tosi rentouttava ja ihana kylpyhetki Sun Rise. Mä olisin varmaan juossu ympäri huusollia tukka pystyssä ;)

Nyt en muista yhtään mihin mun piti jotain kommentoida.

Pitänee varmaan mennä apteekkiin katsoon oisko siellä niitä vilja testejä ja jos ei ole niin sitte varmaan tilaan niitä, pari niitä tosi herkkiä ja pari niitä toisia, niin vähän meinasin. Ajattelin että niillä tosi herkillä vois sitte testailla jouluaattona jo =) kun niissä kerran luvataan tulosta jo viikon päästä oviksesta.

Empuulle viivan vahvistumista

Nyt täytyy mennä nukkumaan, mukavaa sunnuntaita kaikille :wave:
 





HAAVEISSA ESIKOINEN



Sun Rise..........................KM 10/08 .........................KP 9/35
Elviira-76........................RK 11/07...........................KP 12/26-27
MeaMimosa....................KM 04/08, 06/08, 08/08....KP 16/28-32(pt)
Diodium..........................KM 11/07,03/08................KP 21/30
Piki80..............................KM 10/08..........................KP 24/28
Lymypiilo........................KM 07/08 10/08................KP 24/28
Lehmis.............................KM 09/08..........................KP 25/26-33
tyttö onnellinen................KM 12/07..........................KP 25/28-32
Kanella.............................KM 05/08..........................KP 26/30
Dada.................................KU 07/08...........................KP 28/35-38
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 35/29
Liinakko...........................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
Nasu-85............................KU 11/08
nanakuu............................KM 11/08
tiitu87...............................KM 11/08
aMansikka........................KM 11/08



HAAVEISSA TOINEN



Filuuri..............................KM 08/08..........................KP 13/28-
miigu123..........................KM 10/08..........................KP 22/30
nöttiäinen.........................RK 10/08...........................KP 24/?
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 25/24-28
marijasu............................KM 06/08..........................KP 40/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU08/08(pt)
valonsäde.........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Elwi.................................KM 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07,12/08



HAAVEISSA KOLMAS



PuuhaEmmi......................KM 10/08..........................KP 3/24-28
rouva-77...........................KM 10/08.......................... KP 5/26-28
Jellona84..........................TM 10/08...........................KP 21/35-38
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 24/
Amira...............................KM 06/07..........................KP 48/
Tikruliini..........................TM 05/08 (pt)
awek123...........................KM 11/08



HAAVEISSA NELJÄS



Ristiinkulkija


HAAVEISSA VIIDES



Millukka..........................KM 05/08..........................KP 10/29






TAUSTALLA: B)

Heinämassu82



HAAMUILIJAT: b =) d

Empuuu



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, mother4, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, Leinikki, mymmyryy, SusSoo, Meritähti, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Epskeps, Maaria -76




 
Nyt alkaa jo pikkuhijaa olo helpottamaan, ja taistelutahto nousemaan =) Vielä tonne sydämeen sattuu, mutta kun ei voi muuttaa tapahtumien kulkua vaikka kuinka surisi.Vuorokauden olen ollut ilman kyyneleitä..

tämä oli minulle siis toinen keskenmeno, edellinen oli 10/01 (spontaani ), poika syntyi 07/04, ja nyt oli tämä keskeytynyt km 12/08.

Ei aiota odotella kuukautisia, vaikka sitä suositeltiin..jotenkin en usko että kroppa hyväksyisi uutta raskautta jos ei ole siihen valmis. Loppuisi nyt tämä vuoto, niin pääsis yrittämään taas. Suututtaa jo valmiiksi kiertopäivien laskeminen, oviksen pongailu, tuntemusten kuulustelu ja piinaviikon hitaasti kuluvat päivät :D Toivottavasti ei pitkään tarvitse odotella että pikkuinen ilmoittaisi tulostaan..Ja haluan uskoa, että ensi kerralla asiat menee eri tavalla..Sovittiin jo, että mennään alkuraskauden ultraan (saadaan varmistettua sit ettei ole esim tuulimuna), nyt ei käyty kun ukko rupes pihiksi..Tosin olisi se sydän siellä pompotellut sinne yli 8 viikkoon asti..mutta kuitenkin.Ettei sit tarvitsisi tuulimunaraskaudesta olla innoissaan ja sitten saada myöhemmin huonoja uutisia.Edelleen karmii mielessä se fakta että pikkuinen oli jo sen kaksi viikkoa ehtinyt masussa "nukkua".

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille,

Heinis ja yk 1. ps..voi siis laittaa tonne toisesta kuumeilevien pinoon kun tuolla tuo 4 vee touhu-taneli leikkii omiaan :LOL:
 
Juhlat on juhlittu, olotila on väsynyt mutta onnellinen :xmas: . Kivat kemut oli ja pienistä vastoinkäymisistäkin selvittiin ilman fiiliksen katoamista. Mies kuitenkin totesi tuossa, että meikäläisen kolmekymppiset vietetään sit etelän lämmössä, niin ei tarvii juhlia järjestää B)

ooännää Tein eilen aamulla varmistustestin, selvä nega. Sitten iltapäivällä tuli vessakäynnillä valkkaria reiluhkosti ja vielä parin pyyhkäisyn verran tuhrua. Olin jo ihan varma, että jotenkin menkat alkais etuajassa ja kiroilin mielessäni. Mutta tuhru jäi siihen ja aattelin, että josko se oliskin ollu kiinnittymisvuotoa, siis vasta dpo9 :eek: . Yleensä miun menkkatuhruilu alkaa paria päivää ennen menkkoja ja on jatkuvaa. Sitä paitsi oottelin niitä alkavaks vasta perjantaina... Mitään tuntemuksia ei oo nyt ollu, muutama päivä sitten tais vielä olla oviksen jälkimaininkeja.

Pahoittelut teille, joilla oli ikäviä uutisia :hug:
 
Heinämassu82: Luin kirjoituksiasi ja meillä samanlainen km takana. Eli nt-ultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno, rvt piti olla 11+4, mutta sikiö vastasi 9+2.
2 viikkoa meilläkin siis sikiö "nukkunut" mahassa.
Mulle tehtiin myös lääkkeellinen km hoito ja vuoto kesti vajaa 2vkoa. Kohta tuosta toimenpiteestä on 3 vkoa aikaa ja tänään mulla ollut limaista vuotoa, ikäänkuin ovislimaa...voiko olla
:/ :/
Kovasti odotetaan täälläkin, että pääsisi yrittämään uudestaan eli meille myös suositeltiin, että yhdet menkat pitäis odotella. En ala kyllä tässä sen takia ristimään jalkojani ;)

Mites muuten muilla, kuinka pian kävitte km jälkitarkastuksessa? 4-6 vkoa sanottiin meille, mutta ajattelin että jospa tuossa reilun viikon päästä saisi ajan kun km:sta on silloin nelisen viikkoa...
Mitäs tutkimuksia jälkitarkastuksessa tehdään?? Ilmeisesti sisätutkimus ja otetaan verikoe raskaushormonin takia??
Varmaan näistä ollut täällä palstalla miljoona kertaa puhetta, mutta nyt olen laiska enkä jaksa lukea taaksepäin :ashamed:
Toivottavasti pääsisin pian teidän kuumeilijoiden mukaan, vaikka toisaalta ahdistaa taas kyttäillä ovista ja odottaa kierron loppumista plussauksen toivossa..

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ja paljon plussa puhureita :whistle: :whistle: :heart:
 
Elwi, mulla ei otettu verikoetta jälkitarkastuksessa, lääkäri vain teki gynekologisen tutkimuksen ja kysyi muutaman kysymyksen. Tais mennä kaksi kuukautta KM:sta ennen kuin tuon ajan sain.

).( Nyt kp34/36(?). Alapää oli tuossa jonkin aikaa kuiva kuin sahara, vaan eipä enää ole. B) Keskiviikkona vois testailla...

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! :wave:
 
Minun jälkitarkastus oli n. 1,5 viikkoa km-sta? Raskaushormoni oli 34 ja kohtu tyhjä, muuta ei sanottu, pitääkö vielä mennä jonnekin? Olen niin tympiintynyt sairalaan ja päivystykseen, laskutkin vielä niistä käynneistä, pitäiskö km kohdanneetkin saada äitiysavustusta?
No minun maha juili ja jomottele edelleen, mutta ei menkkoja näy, toisalta ehkä aikaista, kun vajaat 4 vko km-sta...
 
Heinis, kiva että alkaa helpottamaan! Olet nyt listassa =)

tikruliini, en tiedä miten noita kiertopäiviä tuossa vaiheessa kuuluu laskea. Voin pistää ne sitten kun alkaa uusi kierto (joka ei edes ala :D )

Voi Piki, olispas se SITÄ!!!

Elwi, mulla meni myös noin ettei itsestään tyhjentynyt. Lääkkeillä myöskin kaksi viikko keskenmenon jälkeen. Mun jälkitarkastus kunnallisella puolella oli hieman hämmentävä. Kävin verikokeessa pari päivää aikaisemmin, ja jälkitarkastuksessa hoitaja katsoi tuloksen koneelta ja kertoi sen (4,5 kolme viikkoa tyhjennyksestä ). Samalla kysyi, onko ollut vaivoja. Viidessä minuutissa oli ohi, ja tämän takia myöhästyin töistä tunnilla. Tuntui vähän pettymykseltä, olishan tuon voinut puhelimessakin suorittaa...

Ai niin ne joulukortit! :eek:
 

Yhteistyössä