KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Hei kaikille!

Täällä alkaa elämä jo ajoittain näyttää hieman valoisammalta. Toiveet ja unelmat on jo suunnattu uuteen vuoteen ja toivottavasti sen myötä uuteen vauvaan. Meillähän tämä eka alkoi ainakin helposti (yk2). Joten toivotaan, että ei keskenmeno tätä asiaa nyt kamalasti muuta. Mies on kyllä ollut tosi suurena tukena ja turvana tässä. Yhdessä ollaan surtu ja käyty asiaa läpi. Tuntuu, että tämä yhteinen suru on meitä vaan tiukemmin liittänyt yhteen.

Joulua kovasti odotetaan. Lähdetään eka mun vanhemmille ja sit miehen vanhemmille sitä viettämään. Senkin takia toivon, että olisi jo joulu, että olisi sitten se kaavinta ohi. Mitään merkkejä ei ole edelleenkään, että itsestään alkaisi mitään tapahtua. Ajoittain maha kipea, mutta ei pisaraakaan vuotoa. Mutta toisaalta onpa sitten kaavinnassa keralla ohi.

Barbapörrö hieman jo valoisamissa tunnelmissa.
 
Barbapörrö Meillä kans toi KM lähensi mua ja mun miestä. Ja yleensäkin koko se raskaus. :)

MeaMimosa Alkoiko ystävälläsi menkat ajallaan? Mulla viime kierto oli 36pv ja nyt kans. Kylläpäs alkoi masentaa. :ashamed: On toi alaselkäkin ollut melko kipeä ja pari särkylääkettä tullut otettua menkkakipuihin...
 
Empuuu Hänen menkat olivat myös myöhässä jonkin verran. Ei mennyt lääkäriin tämän varhaisen keskenmenon jälkeen. Mutta eihän raskaustesti positiivista näytä, jos istukkahormonia ei erity eli jos raskaus ei ole alkanut... Mutta yksi asia varhaisissa keskenmenoissa on positiivinen: tulee ilmeisesti helpommin pian uudelleen raskaaksi. Näin ainakin lääkäri minulle sanoi (2 varh.km:n jälkeen). :hug:
 
Mä olin jopa bongaavinani oviksen aikaisemmin, kuin mitä sen olisi pitänyt 36 päivän kierrolla olla. Ei hitto. Jotenkin ei edes lohduta tuo, että saattaa raskautua helpommin KM:n jälkeen. :ashamed: Töissä pitäis vielä jaksaa toiset 6 tuntia, meinaa koko ajan tulla itku.

Oikeestaan haluaisin vaan ajatella, että nämä on normaalit menkat enkä ole ollut raskaana. Yksi KM on jo ihan tarpeeksi.
 
Täällä mennään jo kp35..mahassa on ollut juilintoja joten edelleenkin tätiä ootellessa.
Toivoakaan en uskalla, vaik en mä sitä poiskaan ole vielä heittänyt.
sanoin miehelle ostavani huomenna testin jos ei ala.
Luulisi siin jtn jo näkyvän jos siellä olisi elämää.
Usko hiipuu mutta saataiskohan me joululahja?
Toivoa sopii.
Ei mitään oireita juilintaa lukuunottamatta mihinkään suuntaan.
Paitsi eilen aamulla olin varma että menkat alko mut se olikin valkovuotoa.

miten tää on nyt näin rasittavaa?!?!
 
MML
Mulle voi huomiselle laittaa kp 3/26-28, ainakin kivuista päätellen luulisin että on nyt sitten menkat alkanut, vaikka ei kamalasti vuodaan. On tää ja mielenkiintosta kun enää kuukautisiakaan tunnista, onneksi en sentään oo niiden takia vielä lääkäriin menny :D Ihmeellistä että voi olla tästäkin vaivasta oikeastaan aika hyvillään! Saa alottaa yrityksen sitten heti vuodenvaihteessa :)

:hug: kaikille ja oikeen hyvää joulun odotusta ja viettoa! Vetäydyn pyhien ajaksi pois koneelta!
 

nyt on siivous tehty lahjat paketoitu ja toimitettu eteen päin huomenna otan lihan sulamaan ja ehkä jo huomenna leivon kinkkupiirakan valmiiksi. niin ja mikä parasta nyt on kuusi koristeltu. oi että meillä on nyt kaunista:) tänään on ollu niin hyvä päivä että ihan laulattaa. joo en kyl olis ikinä uskonu et oon iloinen kun menkat alkaa, mutta välillä näinkin päin ;)

dadalle
 
Lehmis Onnea! :) :heart:

Katselin tuossa vanhoja viestejäni, ja kirkkaasta ovismaisesta limasta olen raportoinut jo noin kp15. Se tarkoittanee sitä, että kierron olisi pitänyt olla noin 30 päivää. Mulla siis alkoi vuoto kp37...Oiskohan sitten tapahtunut varhainen km? :(

Eipä ole muuten tullut juuri yhtään vuotoa sen möykyn jälkeen.
 
Heip.. tulin vaan kertomaan kuulumisia. En sitten näköjään osaa täältä pois olla. :snotty:

Mutta joo, kävin perjantaina gynepolilla. Silloin tiistaina kun vuoto alkoi, soitin sinne ja silloin sanoivat, että voin tulla heti tai myöhemmin ja mä menin sitten myöhemmin.. No kuitenkin, pyysin että katsoisivat mikä on tilanne ja lääkäri sitten katsoi, eikä siellä kohdussa ollut enää yhtikäs mitään :ashamed: No sinällään ei mikään yllätys, kun vuodon mukana tuli sellainen klöntti.. :( Se lääkäri oli nainen ja aivan mielettömän ihana, todella empaattinen tyyppi. Oli niin pahoillaan ja suruissaan meidän puolesta, että pelkäsin hänen käyvän itkemään.. Hän oli kovin huolissaan mun jaksamisesta ja vannotti kovasti että jos musta tuntuu etten jaksa että puhun jonkun kanssa. Sitten hän sanoi ottavansa puheeksi tämän meidän asiamme jossain aamumeetingissä, että keskustelevat sitten lääkärit keskenään siellä voiko meidän auttamiseksi tehdä mitään. Toivon mukaan voidaan :saint: Kävin sitten lopuksi vielä verikokeessa.

Mut ihan uskomatonta oli kohdata noin empaattinen lääkäri. Edellisellä kerralla mut tutki mies, joka oli vaan "voi, voi, näitä nyt sattuu"-tyylinen. :/ Tämä naislääkäri lupasi, oikein moneen kertaan, että hän varmasti soittaa viimeistään tammikuussa että mitä tehdään. Otti siis oikein sydämen asiakseen meidät. Ihan uskomatonta. Mut kaikki riippuu nyt siitä mitä hän sanoo. :| Tiukka paikka siis.. Jos sanoo etteivät voi tehdä meidän auttamiseksi mitään, niin meidän vauvahaave saa varmaan sitten jäädä :ashamed: :( En kestä enempiä menetyksiä.

Pyydän, pitäkää peukkuja,että tässä vielä hyvin kävisi... db db bd db bd

Muutoin täällä jouluvalmisteluja yritetään tehdä ja saada jotain aikaiseksi. Aika voimaton olo on kaiken aikaa, mutta jospa tämä tästä.

Toivotan teille kaikille oikein ihanaa ja rauhaisaa joulunaikaa



Tuokoon uusi vuosi niitä kauan kaivattuja pienokaisia jokaiseen kotiin

 
Epsulle täältä lämpöisiä halauksia oikein roppakaupalla!! :hug: :hug: Minä niin haluan uskoa ja toivoa että teille vielä se onni kävisi. Ethän vielä ihan kokonaan luovuta!! Mulla on täällä ihan kaikki ulokkeet pystyssä teitä varten b :D d!! Hienoa että löytyi ihana lääkäri! Se auttaa asiaa paljon. =)

Omaa surkeata napaa.. Tuntuu että olen jotenkin vieläkin hieman shokissa tuosta meidän tuplamenetyksestä :'( Suru ei tunnu millään helpottavan.. Tyhjennys oli todella kivulias tällä kertaa ja itkin niin järkyttävästi kun pikkuiset tulivat ulos puolen tunnin välein :'( :'(
Nyt on sitten pillerit haettu ja niitä pitäisi nyt sitten popsia pari kiertoa jotta lääkäri saa tutkimus rauhan. Eli ehdoton raskauskielto on tällä hetkellä päällä :( Jotenkin se on helpottavaakin ettei yritys voi ihan heti alkaa.. Mutta olisin antanut ihan mitä vain että olisin saanut pitää meidän Onnin ja Murun... ikävä..


Hyvää ja rauhalista joulua kaikille!

Terveisin Leinikki :heart:
 
Täällä oli paljon halauksen tarpeessa olevia, joten oikein iso :hug: :hug: kaikille sitä tarvitseville.

Oli sentään iloinenkin uutinen eli oikein paljon onnea lehmis :heart:

Tänään olis ollut tasan 2 kk laskettuun aikaan :'( Km:n jälkeen olen koko ajan ajatellut, että jospa sitä tämän vuoden puolella vielä raskautuisi uudestaan, mutta eipä nyt käynyt niin. Helmikuussa on varmaan surkea olo mikäli silloin vielä samassa pisteessa ollaan
:ashamed:

No, ovista odottelen sopivasti juuri jouluksi ja toivotaan että se toisi mukanaaan pienen joulun ihmeen...

Oikein ihanaa ja rauhallista joulua kaikille!
 





HAAVEISSA ESIKOINEN



Dada................................KU 07/08...........................KP 2/35-38
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 2/28
aMansikka.........................KM 11/08.........................KP 3/26-28
Piki80.............................. KM 10/08..........................KP 5/27-28
Julietta............................KM 09/07, 03/08...............KP 5/29
Empuuu...........................KM 09/08..........................KP 6/36
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 17/35
Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 20/26-27
MeaMimosa.....................KM 04/08, 06/08, 08/08....KP 27/28-32(pt)
Diodium.............................KM 11/07,03/08................KP 29/30
tyttö onnellinen...............KM 12/07..........................KP 33/28-32
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
Nasu-85............................KU 11/08
tiitu87...............................KM 11/08
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
Barbapörrö........................KM 12/08




HAAVEISSA TOINEN



Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 9/24-28
Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 12/26
Filuuri...............................KM 08/08..........................KP 21/28-
miigu123..........................KM 10/08..........................KP 30/30
nöttiäinen........................RK 10/08...........................KP 32/?
marijasu..........................KM 06/08..........................KP 48/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08(pt)
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Elwi..................................KM 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08



HAAVEISSA KOLMAS



Jellona84..........................TM 10/08...........................KP 4/25-38
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 5/28-30
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 13/23-28
rouva-77...........................KM 10/08.......................... KP 14/26-28
Amira................................KM 06/07...........................KP 24/
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 33/
Tikruliini............................TM 05/08 (pt)
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78............................KM 12/08
Ristiinkulkija



HAAVEISSA VIIDES



Millukka..........................KM 05/08..........................KP 18/29






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Kanella, woodoo



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, mother4, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, mymmyryy, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis





 
Epskeps ihanaa kun tapasitte noin empaattisen lääkärin! Toivottavasti asiat nyt etenisi niin, että saisitte apua ja vauvan syliin asti. Pidän kaikkia sormia ja varpaita pystyssä teille menestyksekkään tulevan vuoden puolesta!

Suuret onnittelut Lehmikselle!! :flower: :flower:

Ja Kanellalle toivon sydämestäni, että arpikudoksen poisto onnistuu menestykkäästi ja pääsette taas yrittämään uudestaan!

).( bongasin oviksen lauantaina (sunnuntaina ei enää viivaa ovistestissä) ja nyt toivon parasta. Se lienee siinä ja siinä riittääkö luteaalivaiheen pituus, jos sellainen tuuri kävisi, että muuten tuolla mun sisuksissa olisi ollut treffit viikonloppuna. Nyt odotan uuttavuotta (menkkojen ei-alkua) enemmän kuin joulua. :p
 
Hei taas kaikki :wave: Pahoittelut katoamistempustani, mutta se on tätä joulun aikaa vaan :xmas:

Eli toivottavasti päivitykset on oikein :whistle:

Suuret onnittelut Lehmikselle ainakin ensi alkuun! :flower: :heart: :flower: :heart:
Lisää näitä uutisia joulun alle, kiitos!

Epskeps, kuulostaa ihanalta. Välillä näitäkin ihmeitä sattuu tielle :heart:

Hauskaa, woodoo, että olet täällä kanssamme siltikin, olethan se ilon tuoja näille sivuille :D Aikamoisiin saappaisiin siis astuin sinun jälkeesi :ashamed: Mutta mutta, kaikillahan on se oma tyylinsä olla, eikös vain? Itse olen elävässäkin elämässä tunnettu rauhallisuudestani, eikä sitä kai voi miksikään muuttaa :kieh:

Selitystä katoamiselleni: Tultiin siis miehen kanssa lauantaina kotipaikkakunnallemme vanhempiemme luo joulun viettoon, ja heti illalla olikin siskoni anopin ja apin järjestämät joulujuhlat. Ruokaa ja juomaa riitti, ja minä valittelin väsymystä, aargh.... Eilinen sitten meni riennellessä. Ostin omalle anopilleni joulukukaksi valkoisen orkidean, kun ne perinteiset joulukorit tuntui jotenkin tylsiltä. Etenkin kun anoppi tykkää itsetehdyistä, enkä jaksanut moiseen hommaan kuitenkaan ryhtyä.

Mulla siis joululoma alkoi, oli sitä odotettukin. Perjantaina notkuttiin puoli viiteen asti muiden "tätien" kanssa ja odoteltiin, että viimeisiä lapsia haettaisiin jo eikä ketään enää siinä vaiheessa inspiroinut itse työ millään. Samalla hetkellä kun oltiin viimeisestä päästy, niin avattiin punaviinilaatikko ja tilattiin pizzat :kieh: Kyllä maistui viini hyvälle viimeisen viikon päätteeksi! Lauantai menikin vähän sumussa sitten...

Mutta nyt olen täällä ja tosiaan vanhemmillamme joulun vietossa, mutta ei pitäisi vaikuttaa päivittelyyn mitenkään =)

Nyt paaaaljon jouluplussia ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
:wave:

Halusin tulla teillekin kertomaan että vihdoin pelätty rakenneultra takana päin ja siellä oli kaikki hyvin. :heart: Nyt alan uskomaan että me saamme vauvan ensi toukokuussa.

Iso :hug: :hug: kaikille ja oikein ihanaa ja rauhallista joulua. Toivon teille onnea ensi vuodelle ja JOKAISELLE sen kauan kaivatun plussan ja lapsen. :heart:

Terkuin, EM :heart:
 
ElinaMaria Oikein hienoa, että rakenneultrassa kaikki ok! =) :flower:

Minä yrittää täällä suorittaa siivousta. Kylläpä taas huomaa, että mä olen ollut viikonlopun töissä ja mies kotona. |O Voi kun mekin saatais pikkuasukki tuohon ylimääräiseen huoneeseen. Kolmio on kahdestaan vähän tyhjä. :heart:
 
Sun Rise mulla tänään vasta kp 13/26-28

Lehmis Paljon onnea! :flower:

:hug: :hug: sitä tarvitseville

Täällä joulusiivous vihdoin ja viimein tehty ja ihana kahden viikon loma alussa!
Oikein mukavaa joulua kaikille ja +++++ :whistle: puhureita uuteen vuoteen!
 
ElinaMaria tuhannesti onnea hienoista ultrakuulumisista! :flower: =) Ihanaa että pääsitte nyt ennen joulua tämän paljon jännitetyn etapin yli. Nyt sitten bola kaulaan ja nauttimaan joulun pyhistä!

Lehmikselle onnentäytteistä odotusta ja masun kasvattelua! :flower: Syksyn lapset on parhaita - sanoo vaaka ;)

Epskeps luojalle kiitos tiellenne sattuneesta lääkäristä, onneksi edes jokin menee hyvin! Vielä emme siis toivoa heitä, teidänkin vuoro voi olla tuloillaan. Näin se on uskottava.

Empuuu säästä itseäsi äläkä liikaa jossittele, tietää kun et koskaan saa. :hug:
Itsekin olen noita vääriä haamuja saanut kahdessa pidemmässä kierrossa tänä vuonna, mutta en todella halua ajatella että olisin näiden kahden keskenmenon lisäksi kokenut kaksi muuta oikein varhaistakin keskenmenoa.

Vastoin yleistä käsitystä kyllä vääriä haamuja tulee , eikä ne välttis tarkoita yhtään mitään.
Esim. ClearBluella saa näitä vääriä haamuja tosi usein, testissä jotain vikaa.
Mulla meni joskus hermot niihin ClearBluen vääriin haamuihin, niin testasin piruuttani ihan alkukierrossa ja puolivälissä ja haamut tuli, vaikkei sitten todella ollut mitään. Ikinä en niillä enää testaa.

Oma napa: Joulu se jo kolkuttelee ovella. Tänään vielä töissä (tosi ahkerana :ashamed: ) ja huomenna sitten jo kotosalla. Eipä töissäkään enää oikein hommia ole. Kaikki alkaa olla joulua ajatellen kondiksessa, mä tosin selviän siinä suhteessa helpolla että mennään valmiisiin ruokapöytiin sukulaisiin. Kuusi laitettiin eilen ja voi että siitä tuli kaunis, sitä on sitten ihana illalla tuijotella glögi lasillisen kanssa. Siistiäkin on, joten enää ei tarvitse höösätä, parit lahjat paketoida illalla ja sehän on mukavaa puuhaa.

Raskautumista tai yrittämistä tai kiertopäiviä mä en jaksa stressata sitten yhtään, eihän tässä vielä ole mitään kiertoakaan, kun en näitä menkkoina osaa pitää, vaan jälkivuotona. Ensi vuonna sitten.

Jotenkin tää toinen keskenmeno antoi mulle varmistuksen siihen, että kyllä mä raskaudun. Aiemmin murehdin sitä, tärppääkö enää.
Nyt tuli sellainen fiilis että turha siitä on murehtia tärppääkö, vaan sitä meneekö loppuun asti. Eli mä stressaan sitten vasta kun on taas plussa pärähtänyt... :LOL: Hohhoijaa...

-Meritähti-
 

Yhteistyössä