KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Dadan gallupiin Mä olen uudenvuoden aaton ja uudenvuoden päivän yövuorossa, joten ei mitään kivaa pysty tekemään. :( Olisi ollut kiva mennä miehen kanssa vaikka katselemaan ilotulituksia. Ekaa uuttavuotta vietän pääkaupunkiseudulla, viime vuonna olin käymässä kotona tuolla pohjoisessa. :)
 
Höyläysbileissä mukana :wave:

Onnittelut kaikille plussanneille :flower:

Gallupiin: ainakin raketteja ammutaan minkä keretään, melkein satasella ostettiin :whistle: . Vähän lapsettaa :ashamed:

Ovista oon tikutellu, eipä vielä oo mitään näkyny mutta parin päivän sisällä jo pitäis näkyä. Ollaan jo kuitenkin tehty ennakkoon talletuksia lihalompakkoon :kieh:
 
Toivottavasti täällä ei ole enää ketään tuttuja ;)
Mutta ajattelin vaan hetkeksi tulla tänne katselemaan ja muistelemaan..
Ja ihan tsemppinä tahtoisin tämän jakaa :)
Siis meidän km jälkeinen ihanuus on nyt 9kk(vauvakuume taas puskee päälle mutta vähän pelottaa)
Ja tätä ihanuutta yritettiin vuoden verran saada tänne tuhisemaan..
Kuusi km oli yhteensä, pahin niistä ehkä vkolle 12 ehtineet kaksoset,,
Sen jälkeen 5 muuta pettymystä..
Mutta voin luvata kun saatte sen nyyttinne syliin, se korvaa jokaikisen pettymyksen mitä siinä välissä ehti olla :heart:
Plussatuulia tulin puhaltamaan, mulle tää oli korvaamaton ketju aikoinaan :) :'(
 
Täällä kotiuduttu jo sänkyyn asti puuduttavasta yövuorosta! :wave:

Oon nyt kahtena päivän tehnyt ovistestin. Toissapäivänä tikkuun tuli tummempi viiva kuin eilen, johtuu varmaan pissin vahvuudesta. Jos sitä tänään testais taas. :)

sipuli Oletpa sinäkin joutunut kokemaan paljon surua. Uskon kyllä, että sitten kun sen vauvan lopulta saa, niin se on suunnattoman rakas. :heart:
 
Huomenta!

Niin se joulu sitten oli ja meni..Mulla alkoi joulupäivänä mielettömät nippailut munasarjoissa, ja ne jatkui pari päivää..Sillon perjantaina sain todella selkeen viivan ovistestiin, vahvemman kuin kontrolliviivan, ja raskaustesti oli negatiivinen kun kokeilin silläkin..Eli ovis oli ja meni sekin, nippailut loppui eilen.Nyt vain odotellaan miten käy :whistle:

Tänään on jälkitarkastus edessä, eli kai ne ottaa verikokeen kun labraan sain lähetteen.Menin ja hävitin lapun mihin merkkasin sen numeron mistä huomenna pitäis tulokset soitella :ashamed: pitää kysyä jos ne tuolla muistais sen..Kun en edes muista että mikä paikka se oli..Joku nuorten neuvonta(eli joku ehkäisyneuvolan tapainen kai) hoitaa täällä nämä "raskaudenkeskeytysasiat" niinkuin mulle täti tk:sta asian ilmaisi |O Mieli teki siltäkin tädiltä sillon kysyä että ymmärsitkö nyt mitä sulle selitin kun sitä aikaa varailin..Tuli fiilis että luuli mun käyneen abortissa..Mut ei siitä enempää..

Olin todella ihmeissäni noista nippailuista, mulla ei aiemmin oo tollasia noin selkeitä ovisoireita ollut muulloin kun sillon kun tulin raskaaksi :eek: Sillon nippaili useamman päivän ajan ja tuntui kuin menkat alkais just eikä melkein..Ei auta kuin toivoa parasta että saisin pienen kyytiläisen..Testailla vois tossa loppiaisen aikoihin..Tykkään noista Aconin 10 testeistä, niillä arvelin nytkin testaavani niin tulos pitäis näkyy jo sillon..Viimeks testailin muistaakseni kp 22 tai 23/26 kun ekan kerran haamun sain testiin.

Meillä miestä nauratti kun katsoi vessan kaappiin--siellä oli ovistestipaketti, ja kaks niitä Prisman pregnant Stick pakettia..pari päivää eteenpäin niin ne oli tyhjiä ja tuolla odottamassa polttamista :D viimeks kun vauvanteko oli mielessä se ei hirveesti innostunu mun testailumaniasta,sanoi moneen kertaan että lopeta nyt jo ja testaa sit kun menkat ei ala.. nyt eilen tuli jopa vilkaisemaan kun tein raskaustestiä :) sekin taitaa nyt vielä enemmän olla innoissaan vauvan saamisesta kuin aiemmin, vaikka olihan se silloinkin tietty mukana jutussa..Nyt vaan tuntuu että vielä enemmän toivoo pikkuista :heart:
 
Päivitystä: Hitto vieköön, tein äsken viimeisen Prisman testin, ja tällä kertaa sain siihen haamun :eek: oon ihan huuli pyöreenä että mitä mitä!!! Kaikki aiemmat kolme on ollu puhtaasti negatiivisia, ja oonkin testaillu vain nähdäkseni että onko raskaushormoni poissa jo :eek:

Jospa ne mun kahden-kolmen päivän nippailut olikin jotain kiinnittymiseen liittyvää ja ovis oliskin ollu jo aiemmin??Mulla aiemmin on lämmöt lähteny nousuun vasta n.kolme päivää oviksen jälkeen, mut nyt ne oli kohonneet jo sillon perjantaina!! Voisko hitto olla että oon uudestaan raskaana kolme viikkoo keskenmenon jälkeen???
 
MML
Ompas täälä monta iloista uutista tullu joulun aikana! Onnea kaikille plussanneille. Joulu on sujunut rauhallisesti sukulaisia kierrellen ja ylen syöden, nyt sitten pitäisi palata arkeen :)

Kuinka kauan teillä on ekoissa kuukautisissa kestäny vuoto, siis keskenmenon jälkeen? Alkaa itseä jo ihmetyttää, kun luulin jo loppuneen, mutta alkoi taas uudelleen :(
 
ja taas täällä :LOL:

Äsken vessassa käydessä tuli todella outoo ruskeeta vuotoo pyyhittäessä??????Eli vanhaa verta vissiin..voisko tää olla jotain kiinnittymiseen liittyvää, oon ihan ulalla kun kp:t vasta 19!? ja toi haamu?? mulla loppui toi tyhjennysvuoto jo ajat sitten, tai siis kymmenen päivää sitten jos tarkkoja ollaan..Ei kai mulla menkatkaan voi jo nyt alkaa?ärsyttäääää :kieh:
 
ja taas täällä :LOL:

Äsken vessassa käydessä tuli todella outoo ruskeeta vuotoo pyyhittäessä??????Eli vanhaa verta vissiin..voisko tää olla jotain kiinnittymiseen liittyvää, oon ihan ulalla kun kp:t vasta 19!? ja toi haamu?? mulla loppui toi tyhjennysvuoto jo ajat sitten, tai siis kymmenen päivää sitten jos tarkkoja ollaan..Ei kai mulla menkatkaan voi jo nyt alkaa?ärsyttäääää :kieh:
 
MML
Heinämassu, Mullahan noi menkat alko jonkun 23 päivän jälkeen keskenmenosta, tai kunnon vuoto vasta oikeastaan 25 päivän jälkeen, mutta voihan ne olla menkatkin sulla. Tai monta muutakin asiaa, kuten vaikka se kiinnittymisvuoto, tai välivuoto, tai viimiset rippeet km:män tyhjennysvuodosta... Ehkä kantsii oottaa pari päivää ja kattoa mitä tapahtuu? Voit tehä sitte uuden raskaustestinki ja kattoo voimistuuko viiva :)
 
Onnittelut kaikille plussanneille! Ja paaljon tarrikisa mukaan matkalle! :flower: :flower:


Heinämassulla on mielenkiitoisia oireita! Mutta älähän innostu liikaa. Mulla ainakin on ollut aina eka pätkä km:n jälkeen tosi sekava. Kaiken laista tiputteluvuotoa ja nipistelyitä ja jomotuksia. Ovis testiinkään en saanut viivoja vaikka kuinka oli ovis olo. Ja tiesin hcg-testin perusteella jo viikon tyhjennyksen jälkeen että se oli nega. Kierto on vaan ollut aivan sekaisin. Vasta ekojen menkojen jälkeen on kierto vasta ollut normaali. Mutta onhan jo ekasta kierrosta kuitenkin mahdollisuudet tärpätä. Joten bd bd! Mulla se on aina onnistunut vasta kolmannella kierroksella..


Omanapa. Tylsistyn kun ei saa edes kuumeilla ja ärsyttää syödä pilsuja vaikka haluaa vauvan.. Toisaalta haluaisin heti raskaaksi, mutta toinen puoli minussa huutaa että ei enää ikinä!! Vieläkin itkettää mutta ei niin pahasti..
Mutta jälkivuoto on jo loppu, onneksi ja olo on muutenkin aika normaali siis ei ole enää raskausoireita. Tutkimuksiin on vielä niin pitkä aika, ne on vasta 15 päivä tammikuuta..


Haleja kaikille ja hyvää uuttavuotta jo näin etukäteen! :xmas: :xmas: :p :p
 
Heinämassu,
mulla kans testi näytti 18 päivää km jälkeen plussaa...tosin nyt neuvolassa ne sano ,et tuskin on kesken menny ku ei vois niin pian uudestaan raskautua.Tosin ultrassahan se selviää...
Sinne saadaan aika kahdenviikon sisällä =) Ja taas jännätään pari viikkoo, jos sitte jo helpottais vähän.
Neuvolantäti sanoi ,että ei kannata muutossa hirveesti huhkia ku on ihme vuotoja ollu välillä.Joten mä nautin? tilanteesta ja olen NIIN raskaana et ei voi tehä mitään ja komentelen vaan :LOL: Antaa tuon miehen rehkiä... ehkä mä hemmottelen sitä sitte ku muutto on hoidettu.Toivottavasti keritään anoppilaan juhlimaan vuodenvaihtumista.Ja herkuttelemaan ettei vaan pääse hoikistumaan ;) Ei ollu tullu ku neljä kiloo jouluna...tuleva ukkikin tänään mietti jo ääneen et oletpas sä vähän pyöristynyt???Utelee kyllä vaan vauva uutisia...ainakin mä haluan niin uskoa :D
 





HAAVEISSA ESIKOINEN



Dada................................KU 07/08...........................KP 9/35-38
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 9/28
aMansikka.........................KM 11/08.........................KP 10/26-28
Piki80.............................. KM 10/08..........................KP 12/27-28
Julietta............................KM 09/07, 03/08...............KP 12/29
Empuuu...........................KM 09/08..........................KP 13/36
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 24/35
Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 27/26-27
Diodium.............................KM 11/07,03/08................KP 36/30
tyttö onnellinen...............KM 12/07..........................KP 40/28-32
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
Nasu-85............................KU 11/08
tiitu87...............................KM 11/08
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
Barbapörrö........................KM 12/08
kuumetta...........................KM 12/08




HAAVEISSA TOINEN



nöttiäinen........................RK 10/08...........................KP 11/28
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 16/24-28
Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 19/26
Filuuri...............................KM 08/08..........................KP 28/28-
marijasu..........................KM 06/08..........................KP 55/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08(pt)
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Elwi..................................KM 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08



HAAVEISSA KOLMAS



Jellona84..........................TM 10/08...........................KP 11/25-38
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 12/28-30
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 20/23-28
rouva-77...........................KM 10/08.......................... KP 20/26-28
Amira................................KM 06/07...........................KP 31/
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 40/
Tikruliini............................TM 05/08 (pt)
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08



HAAVEISSA NELJÄS



Ristiinkulkija



HAAVEISSA VIIDES



Millukka..........................KM 05/08..........................KP 25/29






TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Kanella, woodoo



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, mother4, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, mymmyryy, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, MeaMimosa, Sintsu78



 
Minäkin täällä jo uuden vuoden tunnelmissa siis :D Vaikka vuoden vaihtuminen jääkin varmasti vähälle juhlimiselle, kun tuota muuttoa meilläkin.

Heinämassulla sekavia oireita :eek: Mullahan oli eka vuoto km:n jälkeen viiden viikon päästä tyhjennyksestä, ja oli juurikin vain pari päivää sellaista ruskeeta töhnää. Nippailuja ja vaikka mitä toivoa antavaa. Menin jopa pari kertaa testaamaan, vaikka muka olen niin cool että testaan vasta, kun on selkeesti menkat myöhässä ja kaikkee :ashamed: Tajusin, että tää nyt vaan on tätä km:n jälkeistä kropan palautumista. Tässähän kierrossa ei tärppää, joten helmikuussako vasta siis pääsen jännäämään?

Sipuli ihana että kävit kertomassa :heart: Näitä on aina kiva kuulla =)

Tänne ei kummempia, tänään palataan takaisin kotiin. Joulu meni ohi nopeesti, onneksi on vielä lomaa Loppiaiseen saakka, saa rauhassa muutella.
 
Terve taas :D

Nyt on verinäyte käyty antamassa, tosiaan tulokset saa jo huomenna.

En tiedä onko mun kroppa loppupeleissä kovinkaan sekasin, mähän tein niitä negoja raskaustestejä jo tossa välissä, aamupissasta vielä kaikki--ei haamun haamua..ovistesteissä oli sit pitkään haamua tai lähes tasavahvaa viivaa, kunnes perjantaina pamahti se tumma testiviiva, ja sillon ne nippailutkin oli päällä..Noissa Aconeissa ainakin lukee, että vaikka olis selkee viiva T-kohdassa se on nega jos ei oo vahvempi kuin kontrolliviiva. Alkuun sain (n.viikko keskenmenon jälkeen) niitä todella vahvoja viivoja johtuen varmaan sillon vielä hcg:stä, mutta ne lähti tosi nopee haalistumaan.

Huomennahan toi hormonijuttu sit selviää että onko sitä vai ei..Veikkaan että realistisinta olis se, että mulla oli ovis pe-la, ja tää saattoi olla siitäkin johtuvaa vuotoa..sekin vähä mitä tuli loppui jo(eikä siis tullu kirkasta verta ollenkaan).Tää odottelevan aika on vaan liian pitkä :D
 
Heinämassu, pitelen peukkuja b =) d, jännät paikat...

Sitä vain tulin ilmoittelemaan, että mullahan katkee nettiyhteys tietenkin tuon muuton takia, kun meillä ei ole uutta hankittu seuraavaan kämppään valmiiksi :/ Eli joudun täydelliseen nettipimentoon, ellen käy välillä kirjastossa, mutta niin ahkera en yleensä ole...
Digi-tv:kin sammuu, kun uusi talo ei olekaan kaapelitalo, ja digiboxi on kaapeliin sopiva... Paniikki!!! Mitä teen iltaisin? Täytyykö mun oikeasti opiskellakin välillä? Tai tehdä käsitöitä... Mun kaveri elää ilman kumpaakaan, ja oon ollut hieman kateellinen sille siitä, mutta nyt pelottaa. Eniten tää nettipimento :xmas:

Eli, päivittäjää haetaan taas! Haluaako woodoo takaisin? :saint:

Harmillista, olen kyllä tykännyt tästä hommasta, mutta näin se elämä heittelee ;) Ehkäpäs päivittelen seuraavaksi odotuspuolella, hehe...
 
Voi räkä räkä räkä,mulla siis KP1 tänään. Että harmittaa,meni koko päivä ihan pipariks tädin tulon myötä. Tuli jo sellainen olo et oon liian vanha ämmä vauvan tekoon ja siks ei onnistu. No juu tää oli vasta toinen yrityskerta, mut kuitenkin tuli sellainen olo, et mikäs nyt mättää, viimeks tulin "vahingossa" ja nyt kun yritetään niin ei onnistu,äh sentään, No ehkä huomenna on taas parempi fiilis.

Onnea kaikille plussanneille :flower:

Miettisin tossa et jos tilais nyt niitä ovis testejä, mitäs merkkii suosittelisitte, mulla ei niistä mitään kokemusta.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille
ja
tietenkin Ihanaa ja mahtavaa ja plussarikasta UUTTA VUOTTA 2009 kaikille
 
SusSoo
:wave: Käyn täällä vähän häiriköimässä :D

Toivottelen vaan kaikille paljon onnea tulevalle vuodelle ja hyvää uutta vuotta 2009!

t. Sussoo ja Suloinen 11+3

PS. Mulla on keskiviikkona ultra + lääkäri äitiyspolilla tämän mun riskiraskauden vuoksi (3 km tänä vuonna). Eli tällä hetkellä ei mitään tietoa miten meidän odotus sujuu :/ Oireita on kyllä enemmän kuin laki sallii, joten positiivisella mielellä yritän olla :)
 
Täysin omaa napaa: Kävin tänään polilla verikokeessa ja ultrassa. Hcg oli taas noussut, oli n.1100 (edellinen n.990), joten sain metoreksaattipiikin pyllyyn =( Miten tää voiki olla näin takkusta ja vaikeeta?!?! Mutta ei siinä vielä kaikki. MOLEMMISTA munasarjoista löytyi 3 cm kokoiset kystat; vasemmassa se oli kaksiosainen. Siispä menin uusiin verikokeisiin, jossa otettiin munasarjasyövän varalta markkerit. En tiedä vielä tulosta :x . Viikon päästä kuitenkin uudelleen otattaan hcg arvot ja kuukauden päästä kystakontrolli. Ei meille taida enää vauvaa tulla :ashamed:

t. Happis surkeena
 
voi ei happihyppy :hug: :hug:
mä ostin miehelle joululahjaks iskelmä tietokilpailu pelin.. se ei enää suostu pelaa sitä mun kanssa kun voitan sen aina. ja mä en oo ikinä kuunnellu/seurannu iskelmää :D

hui kun menee noi kp:t nopee kohta pitäs ovis olla. suunnilleen n. joka 3.pvä pidetty höyläysbileitä :D toivottavast tärppäis..
G: miten aiotte uudenvuoden viettää?

myö mennään taas mun vanhemmille siel on pikkusisko ja pikkuvelikin paikalla mukava perhe uusvuos vietetään ja kännätään niin perkeleesti käytiin tänään ostaa tina kauha ja tinat kaikille kahteen vuoteen ei olla tinoja saatu kun on kaupasta ollut loppu niin nyt vihdoin sit saatiin
 
voi hitso happis..mitä voisin sanoo.. halauksia paljon ja jaksamista :hug:

ON: ei kuulu ihmeellisiä, mutta kauheesti tekis mieli kirjottaa. iiihan kamala pv tänään töissä ja valkkari tekisi mieli avata..
kauankohan se säilyy jos sen avaa?
Ihanaa, mies tekee ruokaa vielä tähän aikaan ihan vain mun takia :heart: :heart:
päivät taas siintää, tänään oli kp9 (? )..
Eli viikon päästä noin suunnilleen olisi oviksen aika. :heart:
Mut jos pupuiliskin varastoon :LOL:

mitäs muille??
 
-että ankan toinen jalka on jompikumpi.

-et tietänyt että me tiesimme että sinä tiesit että me emme tietäneet?

-että lapsuus on kuolemaan johtava sairaus, joka tarttuu sukupuoliyhteydessä?

-pimeyden nopeus on valoa nopeampaa?

-karhutkaan ei riehu koko aikaa, ne syö välillä puolukoita?

-Tuuli johtuu puiden heilumisesta?

-jokainen kerta kun räpytät silmiäsi asennetaan jonkun koneelle yksi Windows?

-jalkasi kasvavat perseestäsi?

-nykyinen vuosiluku miinus oma ikäsi ja 9kk oli se hetki, jolloin vanhempasi tekivät virheen?

-pii on osapuilleen 3 ja rönät.

-Yksijalkainen ankka(oletettavasti) ui ympyrää?

-nenäkaivaukset voivat tuoda päivänvaloon uutta tietoa itse kunkin omasta menneisyydestä.




:LOL:
 

Yhteistyössä