KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

Happihyppy paljon voimia sinulle asian kanssa :hug:

Mulla kesti Hcg:n lasku tosi kauan, 4.6 -5 cytotecia eikä tapahtunut mitään, viikon päästä 10.6 ultra ja kohtu ei ollut tyhjentynyt, no uudet lääkkeet eli 3kpl suoraan emättimeen. Siitä vasta 2pv päästä alkoi vuoto (olis ollut rv 8+2) seuraavan viikon maanantaina verikokeeseen ja arvo oli vieläkin yli 3000...kävin kaiken kaikkiaan 5 viikkoa verikokeissa ja viimeiselläkin kerralla Hcg oli vielä n.300. Nyt sitten elokuussa kävin tarkastuttamassa kun testi oli haamu positiivinen ja seuraavana päivänä ei näyttänyt enää mitään. Niin oli laskenut ihan reilusti eli oli alle 10.

Ei ne asiat aina mene niin kuin ajattelee.

Nyt tänään aloitin taas clomifenit eli kp 3/28-31, toivottavasti nyt olis parempi onni matkassa.

Onko kellään tietoa olisko hyötyä jos saisin vielä keltarauhashormonit samaan kiertoon? Clomeilla kyllä ovuloin ja menkat tulee lähes normaalisti, mutta jos keltsiä on liian vähän.

Palaan taas

Tsuba
 
Tsuba ennen määrättiin keltarauhashormonia vissiin aika rutiinisti mutta nykyään jos ovis kerran tulee niin ei tarvitse sitä lainkaan, tai siis näin mulle kertoi lääkäri. Itse siis olen syönyt clomeja "ennen ja nyt" keltsit on siis sitä varten jos ei raskaudu tai ovuloi niin sitte ei kuitenkaan kierto veny.

Mutta tämä on taas vain yhden gynen suusta kuultua ja näitä mielipide ja käytäntöeroja on varmaan paljon...
 
Happihyppy :'( :'( Paljon voimahaleja!!!! Ja viel noinkin pitkällä kun olit... 11. rv !!!

Itse olen nyt sulatellut tuon keskenmenoni, ja kun viiiiiiiiimein on lähes kaikki materiaali tullut kohdusta ulos. eilen kävin Kättärillä tarkastuksessa, soitin sinne siis eilen aamulla ja kerroin että ei ole tyhjennyslääke vaikuttanut, ja mun mielestä aika törkeesti sano se hoitsu (tai kuka sit olikaan) että sitten vaan kaavintaan mentävä!!!! Ja mulle tuli niin kauheen paha olo! Miehenikin sanoi että ei niitten pitäis siinä puhelimessa mitään tommosia alkaa puhumaan, että vastaanotolla sit lääkärin asia on kertoa mikä on toimenpide! ja mä menin sinne niin itkuisena ja hermorauniona ja vaan porasin ne 4 h jotka Kättärin päivystyksessä vietin. Selvisi että en ollu saanu tarpeeks ohjeita tyjennyslääkkeiden ottoon. Mut sit ku viimein pääsin ultraan niin siel todettiinki ettei kohdus ny sit ookaan paljoo mitään... että tulevat sitten seuraavien menkkojen myötä ulos. että kuulemma vaan yksi pieni ylimääräinen kudospalanen siellä on. Voi miten olin helpottunut!!! Eli yhdet menkat odotettava ja sit saa alkaa yrittämään... Olin niin pitkään toivonut että saatais kevät/kesävauva, mutta pitää olla tyytyväinen että jos me saatais vaikka syysvauva, tai ylipäätään edes joskus se toinen lapsi!!
 
Minky,Kuulostaa jännittävältä... toivotaan nyt et kaveri pysyy matkassa =) Varovaiset onnittelut.
Mites sulla olikaan tää km tarina...kauan vuodit kaikenkaikkiaan ja oliko sulla ekaks lääkkeellinen ja sit kaavinta?


Mulla on ollut huono päivä... väsyttää ja vihtuttaa... tekis mieli paeta jonnekkin todella kauas... |O
 
Tsuba Pahoittelut kokemastasi! :hug: Tervetuloa tänne purkamaan tuntoja :wave:

Miukkari Onnea haastatteluun! :wave:

Unicco Voi kurjuus, uskomatonta! :hug: onneks ite oot ollu skarppina asian suhteen!

minky Wautsi!! Onnea!! :flower: Nyt vain kovasti vauvaliimaa matkaan, ihanaa, kun joku onnistuu :hug:

Annmari Kyllä ne hoitajat osaa joskus olla tökeröitä :kieh: Mutta onneks nyt on kaikki hyvin :hug:

On: eilen iltapäivällä mun naamalle ilmesty ihan järkky näppyrykelmä. Niitä ei kunnolla peilistä erota, muta sormilla ne tuntee :/ Posket ja leuka on pahimmat.. Taitaa mennä stressin piikkiin.. Viiltelyt/nippailut vähentyneet.. Nyt on usko koetuksella. Tänään pp 9
 
Mulle onneksi kaikki kättärillä olivat tosi ihania, niin puhelimen päässä kuin paikanpäälläkin. Viikko sitten perjantaina oli aika rankkaa istua siellä ensimmäisen kerroksen päivystyksessä ensin pari tuntia paniikissa ja sitten musertuneena tiedon jälkeen, kun piti odotella papereita kuntoon jne. Maanantaina en sitten ollut niin itkuinen siellä enää, kun oli jo viikonlopun saanut kotona itkeä, ja siltikin hoitivat meidät sieltä seitsemänteen kerrokseen aika ripeästi ettei tarttenut siellä päivystystiloissa enää odotella. Maanantaina siellä oli vaan sellainen toinen nuoripari, jotka ilmeisesti saivat saman uutisen. Mun teki niin pahaa katsoa sitä nuorta naista, kun se näytti varmasti tasan samalta, kun minä siellä edellisenä perjantaina... Olisi tehnyt mieli mennä halaamaan. Onneksi silläkin oli mies siellä mukana. Mietin, että varmaankin näitä keskenmenoja siellä joudutaan päivittäin toteamaan... :'(

Huokaus... Kaavinnasta neljä päivää aikaa ja mieli on todella maassa. Ehkä se tästä ensimmäisten kuukautisien jälkeen paranee, jos voi alkaa toivomaan uutta raskautta... :heart:
 
täällä ei muuta kuin että peitot heiluneet :saint: ja toive uudesta raskaudesta vaan pahenee :heart:

toivotaan että pääsisi edes vähän helpolla, ettei kauaa tarvisi odotella

:hug: niitä tarvitseville ja Minky? onnea varovasti, ja toivotaan että joku tän plussaamisen aloittaisi,,,

ja nyt tekemään kanasalaattia :saint:


paljon ++++++++++++++++++ - onnea kaikille :heart:
 
Oon viettänyt vähän hiljaiseloa tän kuumeilun suhteen. Hirveä epäusko pääsi valtaamaan mielen ja on täytynyt tässä painiskella itsensä kanssa onko koko kuumeilussa edes tässä vaiheessa mitään järkeä. Mutta mutta...Eipä siitä eroon pääse. Nyt olisi aika lailla tärppipäivät, jos se ovulaatio tulisi tällä kertaa. Niin joo, eihän sekään vielä mitään lupaa, jotenkin vain odottanut sitä ja unohtanut tuon toisen puolen. Mitään oireita sen suhteen ei kyllä ole, tosin edellisestä on puoli vuotta, joten en nyt edes muista mitä ne mahtaa olla. :kieh:

Happihypylle :hug: on se niin väärin. Ja :hug: myös kaikille muille tänne joutuneille tai sitä muuten tarvitseville.

Ja Alisalle täällä pidellään yhä peukkuja pystyssä. Samoin kuin Minkylle :)
 
Alisa Milloin meinasit testaa? Mä pidän d =) b teille!
Toivottavasti tulee plussa++++++ :whistle:

Minky Vau, ihanaa, paljon onnea :flower: On se hienoa kuulla noin hyviä uutisia.Tulee itselle olo et kyllä me myös joskus :D mielellään jo nyt.

).( Mietin tänään et voiko raskaudesta tulla nuha-kuume?Kun nyt mulla on ollu aina flunssaa ennen plussaa...Nytkin illalla taas aloin pärskii, posket punottaa ja lämmöt 37,2.Niin tuli väkisinkin mieleen et mitä jos...?Ois se aika ihanaa :D Ens viikolla se sitten selviää...Et onko tää vauvaflunssaa :LOL:
 
12.9. LAUANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Jeju81........................KM 06/09..............................KP 4/33
Miukkari.....................KM 02/09..............................KP 5/26
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 7/29-32
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 9/28
zanz..........................KM 07/09..............................KP 13/27-32
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 15/26
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 19/
Murmelin....................KM 1/09...............................KP 23/28-38
Alisa84......................TM 05/09..............................KP 34/26-32
Orion.........................KM 02/09.............................KP 70/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
viirukissa...................KM, TM 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
n11na........................KM 09/09
Nasuli82....................KM 08/09




HAAVEISSA TOINEN



Sinimarja....................TM 02/09.............................KP 17/25-34
Zalmiakki....................KM 03/09.............................KP 22/
tillukas........................KM 05/09............................KP 24/31-35
Nappula......................KU 10/08, KM 02/09............KP 31/
Unnukka75.................KM 07/09.............................KP 32/29-30
marsa22.....................KM 06/09
Huisi...........................KM 08/09
Repa...........................KM 02/07, TM 08/09
Minky..........................KM 09/06, 10/08, TM 03/09, KM 08/09
Annemari-76...............KM 11/06, 09/09
Millenia.......................KM 08/09




HAAVEISSA KOLMAS



Tsuba........................KM 06/09..............................KP 4/28-31
Piijuska-78................KM 05/09..............................KP 12/29
pinpella.....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09..KP 13/



HAAVEISSA NELJÄS



Valkovuokko-72............KM 05/09...........................KP 39/26-32
Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 24/27-34



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Unicco, Annemaarit, omenaruusu, Liilia




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:



2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, happihyppy, papana77, Eelis, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade



 
Tervetuloa Tsuba ja :hug: kokemastasi!

Minky - voi kun ihanaa että raskaus alkanut heti km:n jälkeen :) Onnea maanataille! Laitanko sinut plussanneisiin vasta sen jälkeen?

MayBeibi - haleja sinnekin :hug: haluatko mukaan listoille? Monennestako kuumeilette?
 
zanz Kiitos peukutuksista! :) Niitä tarvitaan.

Sintsu Virallisesti gyne sano, että vois testailla ens viikon keskiviikkona, mut oon kuumeisesti miettiny jo maanantaita :p Jotenkin vaan pelkään sitä negaa niin hirveesti, että en tiedä uskallanko vielä sillon. Wau, sulla itelläkin jännät ajat menossa :) Mullakin lämmöt ollu nyt eilen ja tänään 37,2°:tta. Millos sää meinaat testailla? :p Toivotaan ja rukoillaan, etät kyytiläinen matkassa :heart:

Onko kukaan täällä testaillut One Step liuskatestillä, herkkyys 10mIU/ml?? Minkälaisia kokemuksia? Millon uskaltais testailla? Ma ois pp12... Ja olen valmis kemialliseen raskauteen, haluaisin nekin saada tietoon, sillä haluan siihen ehdottomasti jonkun tukilääkkeen, jos niitä tulisi useampi.
 
Terveisiä sairaalasta. Eihän ne lääkkeet taaskaan saanu mua tyhjentymään. Laitettiin kaks kertaa lisääki, vaan ei tullu niin ei tullu. erta kyllä tuli ja tuli sieltä jotain riekalettakin ja hyytymää. Sikiötä en onneksi nähny. Ehkä se tuli siihen lääkärin astiaan, kun se tutki ja sanoi, että nyt ponnista... Mut otettiin osastolle, kun huippas jo niin kovasti. Tänään sitte aamupäivällä kaavittiin ja nyt odotan, että tuo toinen pussillinen verta menee suoneen, niin pääsen sitte kotiin. Hemppa meni alle 80 (oli pari viikkoa sitten 138). Siksi tuota verta annetaan. Kyllä taas tästä... Kiitos kaikille myötäelämisestä :heart:

T. Happis
 
Alisa Mä olen testannu nyt paripäivää ihan huvikseen ovis testeillä ja niihin piirtyy koko ajan vahvempi viiva :eek: ? En tiiä sitten onko mulle tulossa uudestaan ovis vai oisko merkki siitä et mun masussa ainakin joku yrittää tarttua matkaan mukaan...
Mä varmaan huomenna aamulla testaan eka vielä vikalla ovis testillä jos siinä on taas tummempi viiva niin sitten testaan Viljan sillä herkällä kans...
En oikein uskalla innostuu.Vatsassa kihelmöi jännityksestä mut niin usein joutuu pettymään kuitenki :ashamed: Mut onhan se kiva tietää jos jotain tapahtuu.On sitten vaan yritystä tai sitten ei.Pakko sen on joskus onnistuu! :headwall:

*muoks* ja jos näyttää negaa siis se vilja
niin sitten on miehen kaato edessä :p :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silent whisper:
MayBeibi - haleja sinnekin :hug: haluatko mukaan listoille? Monennestako kuumeilette?
Kiitos. Kai mut voisi lisätä listoille, kolmas on siis toiveissa täällä ja km oli 9/2009. Ihan rauhassa otetaan nyt ja haluan toipua ensin, mutta syys / talvivauva ensivuodelle olisi kyllä ihana juttu. :heart:
 
Uteliaana testasin.Nega.Tuosta testailusta on tullut jo ihan harrastus :snotty: ja kyllä luulis vuodessa jo edistyvän. Muissa lajeissa kehittyy mut mun itsehillintä on ihan samaa luokkaa kuin ennen ellei jopa huonompi :LOL:

Äh, mut odotellaan.Ei ole odes päivii nii et välttämättä näkyy mut noi kyllä lupailee et dpo6-7...varmaan viel pe testaan uudestaa ellen sitte jo sitä ennen :ashamed:
 
Pakko tulla kertomaan... Uskomatonta mutta totta: mä plussasin tänään aamulla!!!
On ihan epätodellinen olo ja ristiriitaiset tuntemukset. Oon samalla maailman onnellisin ihminen ja samalla pelkään että taas menee kesken, mitään oireita ei tunnu. Mutta selkeä plussa siis testiin pamahti... huh, ajatukset pyörii nyt vaan tässä.
 

Yhteistyössä