Kohdun limakalvon paksuus

Selailin yhtä lapsettomuus ketjua, jossa lääkärit oli sanonu toisille, että sopiva paksuus olisi 8-12mm ja toisille 9-13mm.

Itelläni ei siis todellakaan mitään hajua aiheesta.

Kokemuksia kuitenkin näyttää löytyvän myös ohuemmastakin, joka ois tuottanu tulosta... Joten sulla 4mm saattaa aivan hyvin olla just riittävä :saint:
 
No mulla on ollut kp 9 4,6mm limis kahteen otteeseen ja silloin lääkäri oli sitä mieltä että ohuehko on. Mutta mulla oli kyllä noissa ovis vielä edessäpäin (ovis+ kp 14 ja kp 12). Kerran ultrattu ovis+ jälkeisenä päivänä kp 14 ja silloin oli limis 8mm. (Muoks. Tämä oli taas eri kierto)
Että sanoisin tuon sinun 4mm limiksen olevan todella ohut. Mutta muistelen lukeneeni, että johonkin vastaavaan paksuuteen olisi joskus alkio kiinnittynyt.
 
Viimeksi muokattu:
Aikanaan pitkään lapsettomuushoidoissa käyneenä sanoisin, että kuulostaa tosi ohuelta, mutta tärkeintä limakalvossa on rakenne eli pitää olla kolmikaikuinen?! En muista tarkalleen, mutta aikoinaan kun ex-miehen kanssa juostiin naisten klinikalla hoidoissa, niin kaikki oli aina muuten ok eli ovuloin, luteaalivaihe tarpeeksi pitkä ym, mutta limakalvo aina tuon 4-5mm enkä raskaaksi tullut. Myöhemmin kun uuden miehen kanssa aloimme yrittämään vauvaa, pyysin paperini naistenklinikalta niin löysin sieltä lauseen mitä lääkäri ei sitten ollut ikinä vaivautunut sanomaan minulle ääneen: " potilas erittäin hoikka ja urheilullinen, keho taistelee säilyttääkseen normaalit elintoiminnot, ei tue raskautumista". Olin tuolloin hoikka, mutta en todellakaan anorektinen. Tarkkailin omaa syömistä ja söin todella tarkkaan terveellisesti, kun kerta siihen pystyin vaikuttamaan ja luulin että se auttaisi raskaaksi tuloon. Juoksin melkein päivittäin pahaa oloani lapsettomuudesta pois. En osannut kuvitellakaan, että tämä kaikki vaikeuttaisi raskaaksi tuloa. Myöhemmin uuden miehen kanssa, kun olin relannut syömisessä ja urheilussa, ultrassa limakalvo on aina ollut 8-9mm ennen ovulaatiota ja 7 krt olen raskaaksi tullutkin...En nyt tarkoita, että sinulla olisi mitään tälläistä, mutta näin minun kohdallani. Tsemppiä yritykseen ja onnea!
 
Kiitos kaikille vastauksista ja ihanaa kun jaoitte omat kokemuksenne! :)

Ite lopetin pillerit 8/2011 ja sen jälkeen menkat on tullut kahta poikkeusta lukuunottamatta vain primojen avustuksella. Mulla todettu pco, mutta muita oireita ei ole ja olen normaalipainoinen. Miehen simpat on priimaa. Eilen ensikäynnillä lapsettomuusklinikalla meille suositeltiin seuraavaksi clomeja + inssiä.
 

Yhteistyössä