Kohta 2,5v neidin kamalat kiukut

  • Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti
auttakaa
Mitens teillä muilla joilla on saman ikäisiä, onko tässä vaiheessa uhma vielä enemmän voimistunut kuin aikaisemmin?

Onko ollut huomattavaa kasvupyrähdystä?

Meillä on useamman kerran päivässä kiukku kohtauksia ja tuntuis olevan jonkin asteista kasvupyrähdystä kun nukkuu niin kamalan levottomasti....

Vai voiko tämän ikäinen jo nähdä pahaa unta?
 
mamma
Meillä neiti 2v3kk ja tutulta kuulostaa. Tosin unet vielä on maistunut suht hyvin, mutta tuon kiukuttelun kanssa ollaan ihmeissämme! Ja vielä tammikuussa koittaa hoitoon lähtö kun äippä lähtee töihin, joten mitenhän siihen reagoi -pelottaa jo valmiiksi!
Uskon, että tämänikäiset näkevät jo unia, pahojakin!
Meidän likalla on lisäksi ihan ihme juttuja välillä, esim. "isin ei oo pakko repiä minun sukkahousuja" tms.vastaavaa, vaikkka MITÄÄN TUOHON VIITTAAVAA EI OIS TAPAHTUNUKKAA!!
 
Meillä ei tunnu ihmeempää uhmaa vielä olevan, mutta tuohon uniasiaan sen verran, että meidän poika ainakin on alkanut jo jokin aika sitten nähdä selvästi painajaisia. Herää itkemään yöllä ja saattaa jutellakin jotain semmoista, että selvästi huomaa näkevän pahaa unta. Painajaisiin on auttanut tosi paljon se, että on tarkka telkkarin kattomisen kanssa. Ei liian myöhään telkkaa ja muutenkin ei yhtään mitään mikä voi vähänkin pelottaa.
 
pilkku
Meillä oli pahimmat just tossa 2,5v iässä. Monta kertaa päivässä huus tunninki putkeen. =(
Nyt ikää 2v 10kk eikä pariin kk:een ole raivareita ollu ku yks tai kaks. Eli ne jatkuvat pahat itkupotkuraivarikohtaukset kesti onneksi vaan kuukauden toista jakson.
 
Meillä kans menny yöt yhttäkkiä tosi levottomiksi. Tyttö aikas tasan 2,5v. Ja ihan hirveirtä raivareita saa. Tuntuu et ei mikään kelpaa. Viimeyönä esim halus mun viereen, no yleensä tulee siihen itse ja jatkaa unia. Nyt alko asetteleen omaa tyynyä mun tyynyn viereen ja ku mun tyyny oli sit varmaa sentin hänen tyynyn päällä niin nosti kamalan huudon siitä keskellä yötä! Huoh!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Meillä neiti 2v3kk ja tutulta kuulostaa. Tosin unet vielä on maistunut suht hyvin, mutta tuon kiukuttelun kanssa ollaan ihmeissämme! Ja vielä tammikuussa koittaa hoitoon lähtö kun äippä lähtee töihin, joten mitenhän siihen reagoi -pelottaa jo valmiiksi!
Uskon, että tämänikäiset näkevät jo unia, pahojakin!
Meidän likalla on lisäksi ihan ihme juttuja välillä, esim. "isin ei oo pakko repiä minun sukkahousuja" tms.vastaavaa, vaikkka MITÄÄN TUOHON VIITTAAVAA EI OIS TAPAHTUNUKKAA!!
Joo meidänkin pojalla on ihan tommosia keksittyjä juttuja... Niinkun vaikka tyyliin "minä eilen kaaduin ja sitten äiti suuttui kamalasti" :eek:
 
ap
Kiitos vastauksista!

Meillä on välillä niin että isä ei kelpaa ollenkaan vaan ainoastaan äiti.

Juu ja jos kaikki ei ole tietyllä tapaa sängyssä niin riemu repeää...

Mutta ilmeisesti tää sit kuuluu tähän ikään ja toivotaan vaan että menee pian ohi, vaikka rankkaa onkin...
 
Täällä kanssa yks kiukkupylly-neiti :wave: Meillä ton uhmaamisen lisänä minä itse-kausi...Suuttuu kun ei saa itse tehdä kaikkea, sit raivoaa ja parkuu. Loukkaanutaanko teillä muilla jo verisesti? Meillä tämä draamaqueen laittaa kädet kasvoille ja juoksee omaan huoneeseen sängyn päälle nyyhkyttämään!! Mistä noi kaiken oppiikin!!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja miirikki:
Täällä kanssa yks kiukkupylly-neiti :wave: Meillä ton uhmaamisen lisänä minä itse-kausi...Suuttuu kun ei saa itse tehdä kaikkea, sit raivoaa ja parkuu. Loukkaanutaanko teillä muilla jo verisesti? Meillä tämä draamaqueen laittaa kädet kasvoille ja juoksee omaan huoneeseen sängyn päälle nyyhkyttämään!! Mistä noi kaiken oppiikin!!
Voi tää on kun meidän neiti... Sillä erotuksella että hokee olevansa suunu(=surullinen) kun ei onnistukkaan tekeminen.....
 

Yhteistyössä