Kohta olen yksin klo 8-15.

  • Viestiketjun aloittaja ..aha......
  • Ensimmäinen viesti
Miten
Eipä jaksa eikä huvita.

Sun keskustelutyyli on tosi outo. Vittuilet vaan kaikille ja tylytät. Teet pelkkiä aloituksia, muttet koskaan osallistu kenenkään muun juttuihin. Egosentrinen mitättömyys. Selvität päivästä toiseen ihan samoja juttuja monta kertaa, mutta sitten kun sulta kysyy jotain, niin toteat: "Olen sen asian jo täällä selvittänyt enää en ala selvittelemään". Ristiriitaista.

Debiili.
 
..aha......
Eipä jaksa eikä huvita.

Sun keskustelutyyli on tosi outo. Vittuilet vaan kaikille ja tylytät. Teet pelkkiä aloituksia, muttet koskaan osallistu kenenkään muun juttuihin. Egosentrinen mitättömyys. Selvität päivästä toiseen ihan samoja juttuja monta kertaa, mutta sitten kun sulta kysyy jotain, niin toteat: "Olen sen asian jo täällä selvittänyt enää en ala selvittelemään". Ristiriitaista.

Debiili.
Ihan miten vaan mutta mä olen tuon asian selvitellyt jo niin monta kertaa etten sitä jaksa enää selvitellä. Sorry jos se on sulle pettymys etten kuolekkaan.
 
Dddsssaa
Ihme että tähänkin viitsii joku vielä vastata.
Jos jatkat samalla tavalla/tyylillä niin tulet vaan huomaamaan kuinka kukaan ei viitsi kohta kommentoida mitään. Suosittelisin hieman tyylinmuutosta niin olisi varmasti sinullekin mukavampaa. Voisit saada muilta jotain sekä antaa heille jotain.
 

Yhteistyössä