***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 2****

Moikka, hienoa että me oikein puhkumme intoa näin maanantaina. :D Mulla on ollut tänään tosi hyvä olo ja se johtuu siitä, että piiiiiitkästä aikaa pääsin vetäisemaan "kunnon" lenkin (vain 45 min ja senkin kävellen, mutta sekin on 45 min enemmän kuin pitkään aikaan). :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rinoa:
onko se kanakeitto hyvää? sitä tekis mieli kokeilla mut en oo raskinu vielä ostaa..
Tänään oo vetänyt kaks kanakeittopussia ja mausta voin sanoa, että riippuu mihin vertaa. Eihän tuo mikään gourmet ateria oo, mutta kyllä se alas menee. :D Kun pari päivää vetelee pusseja, niin makuun tottuu ja pöperöitä syö ihan mieluusti. Varsinkin tomaattipasta on musta hyvää :p (siis kun on ensin päässyt pussien keinotekoiseen makuun). Mulla kun on noita pusseja ja patukoita aika läjä, niin oon syönyt niitä vähän miten sattuu. Eli mikä nyt sillä hetkellä sattuu maistumaan. Oon vaan katsonut ettei kaloreita tuu liikaa, eli n. 800 kcal koitan syödä päivässä.

 
Mä haluan kans tähän ryhmään mukaan!! :wave:
eli raskauskilot ja vauvan syntymänjälkeen tulleet kilot pitäis saada pois kesään mennessä..
eli tässä mun tiedot:

Ellu-80-
pituus: 154
aloituspaino: 64,8kg
tavoitepaino: 54
punnituspäivä: Perjantai

ja vaa'alla kävin perjantaina ja sen jälkeen on tullut herkuteltua eli varmaankin saattaa tän viikon perjantaina paino olla enemmän kuin tuo aloituspaino :ashamed:

Ja nyt on pakko onnistua laihdutuksen koska jo helmikuussa on häihin meno ja kesäkuussa on myös yhet häät ja haluan todellakin viimestään niissä kesähäissä olla hoikemmassa kunnossa että sais kunnon vaatteet sinne =) mutta nyt pitää mennä tekemään vauvalle sosetta moi moi!! :wave:
 
Kävinpä mäki ostaa nutreja, alotuspakkaus mul oliki ennnestään..mut nyt ostin lisäks sen kanakeittopaketin, toivottavasti on hyvää (tai ees parempaa ku alotuspakkaus).

Mul ei taia tälläkää viikolla tulla hyvä punnitussaldo, menin sitte ratkeemaan juopotteluun viikonloppuna:(. Ja krapulaan piti pizzaaki tilata..mut katellaa:D.
 
Edelleenkin ahdistaa tuo liikunnan vähäisyys, ei vaan lasten kanssa onnistu enää hikilenkille lähtö ja yksinkään niitä ei voi jättää. . ja kun tiedän että se olisi ainoa asia millä tuo paino lähtisi tippumaan!
 
Itse odottelen jo innolla huomista iltaa, kun pääsen tunnin reeneihin. Mies jää lapsosen kanssa kotiin, jotta äippä pääsee liikkumaan. Tälle päivälle olisi suunnitteilla vaunulenkki, kun ulkona on niin hieno ilma.

Eilinen päivä tuntui kamalan takkuiselta taas. Koko ajan teki mieli syödä jotain ja siihen se sitten illasta taas ajautuikin. Tunnistan itsestäni pahemmankin tunnesyöpön. Olin väsynyt ja kettuuntunut ja likkakin oli känkkäränkkäpäällä...ja lopputulos oli, että mässytin pahaan oloon varmaan 6 leipää ja nelisen riviä tummaa suklaata?! Ei hyvä.

Tiedän jo nyt, ettei paino ole varmaan tällä viikolla tippunut yhtään, tullut ehkä jopa kiloja takaisin. Pitäisköhän ripustaa jääkaapin oveen vanha lempipaita, johon en ole enää vuosiin mahtunut? :D Sovittaisi sitä päälle ja miettisi sitten peilin edessä tahtooko tosiaan tehdä vielä lisää leipää, vaikka just söi.
 
Heippa Ellu-80- ja tervetuloa mukaan! :wave:

Kiva pata-ässä, että saan susta "nutrikaverin". :D Mulla on nyt 3. päivä menossa, mutta kuten aikaisemmin kirjoitin, syön noita vähän miten sattuu. Tilasin lisää patukoita (ei nutrilett, mutta vastaavia (kun kerran halvalla sai ;))), kun ne on niin helppo ottaa mukaan esim. kyläily- ja kahvilareissuille. Eli jos on omat eväät mukana, niin ei tuu houkutusta napsia kahvipöydästä. Tällä kuurilla saa kyllä syödä tarpeeksi makeaa, ja toivottavasti tulee yliannostus, eikä tavalliset sokeriherkut (eli mulla suklaa) tämän jälkeen hetkiin maistu.
 
voivoivoi nyt jo jännittää huominen puntarilla käynti. tuntuu että paino ei olis tippunu (melkeen jopa päinvastoin) mutta silti elättelen toiveita. Oon syöny kuitenki suht kunnolla, en yhtä hyvin ku viime viikolla mutta kuitenkin noin miljoona kertaa paremmin kuin ennen uutta vuotta :D mun ei oo ees tehny yhtään mieli mitään herkkuja, hyvä minä!

kuinkas muilla on mennyt? onko kukaan muuten mittaillu esim vyötärön ympärystä tai vst.? ajattelin että se pitäis tehä mutta en oo saanu aikaseks. näkis sitte että mistä sitä läskiä on lähteny, jos lähtee :) ja käyn salillaki melko aktiivisesti niin mittanauha vois ehkä olla parempikin mittari kuin tuo puntari.
 
Mun lukemat tulee näyttään huomenna surkeilta. Olen ollut tän viikon nutrileteilla. Viikko on ottanut koville ja paino ei ole tippunut :'( . Ottaa päähän, kun olen ostanut pussiruuat ja kärvistellyt koko viikon ja tulosta ei tule. Ens viikolla palaan omaan ohjelmaani, eli karppiruuan pariin.
 
Iltaa!

Eilisellä neuvola käynnillä kävin puntarilla ja paino oli pysynyt samassa! Jee! Tää herkuton toimii siis juuri niinkuin pitää! Lupa tuli varovasti liikkua, supistelee kyllä, mutta kohdunsuulla ei ollut tapahtunut mitään muutoksia. Kävin sitten tänään kokeilemassa varovasti vesijuoksua ja oli kyllä huippu ihanaa! Aijon nyt käydä pari kertaa viikossa varovasti vesijuoksemassa, mutta ei kuulemma saa kovasti rehkiä ettei tule kipeitä suppareita.

Herkuton jatkuu toistaiseksi, mutta meillä on yhdet synttäribileet ensi viikonloppuna ja tiedän jo nyt että herkuton katkeaa siksi päiväksi. Mutta aijon kuitenkin jatkaa vielä sen jälkeen tammikuun loppuun ilman herkkuja ja sen jälkeenkin rajoittaa niitä tosissaan. Mitä kauemmin paino pysyy alle 90 kg niin sen parempi.

Tällaista galluppia tähän meidän ketjuun haluaisin laittaa, eli te joilla lapsia niin kuinka paljon kiloja raskaus toi ja kuinka paljon jäi synnärille? Kuinka pian maha palautui siihen pisteeseen kun se on ylipäätään palautuakseen? Veikö imetys yhtään kiloja?

Tällaiset itselläni pyörii mielessä näin ensimmäistä odottaessa...
 
voisin tässä aikani kuluks vastailla noihin sun Haave kyssäreihis..

Elikkäs siis mulla on yks lapsi ja sen raskauden aikana lihosin 88kilosta 99-100 kiloon, tarkkaa lukua en tiedä kun en enää synnärillä käyny puntarilla. Mutta siis 11-12kg tuli. synnärille niistä jäi 6kg ja loput 6-7kg lähti melko nopeesti parissa kuukaudessa. Mutta siis mullahan tota elopainoa olikin jonku verran niin helposti sitte lähtikin. Nyt kamppailen näiden kymmmenen kilon kanssa jotka lihosin ENNNEN raskautta. :ashamed: Imetän vieläkin mutta en oikeen osaa sanoa onko itse imetys vienyt kiloja vaiko eikö.. Niin ja totsa mahan palautumisesta..sanotaanko että ei ole vielä palautunut :whistle:
 
Joojoo Alotan kyl nutraamisen vast huomenna, kunhan tää keskeneräinen viikko on ohi, ja huomennahan on jo punnituspäivä :eek:.
Syötkö tota kanakeittoo sellasenaan, vai laitatko sinne jotai kasviksia/vihanneksia?vai onks toi samantyylistä ku starttipaketin liemet?

Ja mulla tullu plussaa,ku tullu syötyy muutaki ku ois pitäny:/. Mut huomennahan sen näkee^^.
 
Se olisi sitten perjantai, puntaripäivä. Minulla on kyllä ollut tällä viikolla joka päivä ja monta kertaa.Tiedän että ei ole mitään järkeä hyppiä koko ajan puntarille mut kun se on tossa tyrkyllä koko ajan.. ;) Toisaalta nyt olikin iloinen yllätys kun menin puntarille niin sehän näytti viikon alhaisimmat luvut joten tästäpä on hyvä jatkaa vaikkei se mitkään huippulukemat ollutkaan mutta jospa tällä uusimmalla kokeilemallani metodilla ne sit pysyisi poissakin. Siis uusi metodi on ihan vaan tervellisemmät,herkuttomammat, ja säännöllisemmät ruokailutottumukset.
Ja nyt mitat:
Pituus 158cm
Aloituspaino 68kg (1.1.2010)
tavoitepaino 55kg
Paino nyt 67.9kg (viikko sitten oli 68,5kg)
Pudotus 100g B)
 
jes kauan odotettu perjantai vihdoin täällä. Jännitti kyllä kovaa mennä puntarille mutta kyllä se viikko sitte kuitenki oli ihan hyvin mennyt. Vaikka olishan se ollu kiva ku olis toi ekan viikon kolmen kilon tahti pysynyt mutta se taitaa olla melko mahdotonta :D

elikkäs siis mitat on tällä hetkellä:
pituus: 168
aloituspaino: 88kg
tavoitepaino: 65kg
paino nyt: 83.6kg
viikkopudotus: 1.1kg

Nesteitä taitaa vieläkin olla mutta silti olen tyytyväinen :) kuinkas muilla on mennyt?

 

Yhteistyössä