***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 4****



Tervehdys! Tässä olisi ketju kaikille meille, jotka haluamme olla hoikempia ja terveempiä ensi kesänä ja tehdä yhdessä hommia sen eteen tässä talven ja kevään aikana. Tyyli on vapaa ja toivottavasti saadaan yhdessä tuloksia aikaan. Tervetuloa mukaan kaikki halukkaat!

Avaan joka viikko uuden ketjun (perjantaisin), johon päivitetään alla oleva lista:

Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä

*****************************************************************

Minky
Pituus: 167cm
Aloituspaino: 77kg
Tavoitepaino: 70kg (aluksi)
Paino nyt: 75,9 kg
Pudotettu: 1,1 kg
Viikkopudotus: 1,1 kg
Punnituspäivä: maanantai

*****************************************************************

Annekristiina
Pituus 167
Aloituspaino 77 kg, (94 )
Tavoitepaino 57 kg, välitavoite 64 kg
Paino nyt 71.6
Pudotettu 5.6
Viikkopudotus 1.6
Punnituspäivä sunnuntai

*****************************************************************

Ticky
pituus: 175 cm
aloituspaino: 96,6 kg
tavoitepaino: 85 kg (haave 80 kg tai alle)
paino nyt: 94,2 kg
pudotettu: 2,4 kg
viikkopudotus: -0,4 kg
punnituspäivä: perjantai

*****************************************************************

Tarumaa
Pituus 160 cm
Aloituspaino 73,5kg
Tavoitepaino 65,5kg
Paino nyt 70,2kg
Pudotettu 3,3 kg
Viikkopudotus 0,1 kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

adalmiina06
Pituus 158 cm
Aloituspaino 93
Tavoitepaino - 1 kg / viikko
Paino nyt 90
Pudotettu 3 kg
Viikkopudotus 1 kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

Ellu-80-
pituus: 154
aloituspaino 65kg
tavoitepaino 54kg
paino nyt: 64,7kg
pudotettu: 300g
viikkopudotus: 300g
punnituspäivä: perjantai

*****************************************************************

Rinoa
Pituus 163cm
Aloituspaino 82kg
Paino nyt 80.9kg
Pudotettu 1.1kg
Viikkopudotus -700g
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

häkkyrä
Pituus : 162cm
Aloituspaino : 58,7kg (61,2kg todellinen lähtöpaino)
Tavoitepaino :55-57kg
Paino nyt :58,6kg
Pudotettu :-100g
Viikkopudotus : +300g
Punnituspäivä: perjantai

*****************************************************************

Emma99
Pituus 159cm
Aloituspaino 88,5kg
Tavoitepaino 75kg(välitavoite)
Paino nyt 86,3 Kg
Pudotettu yhteensä 2,2 kg
Viikkopudotus 0,8 kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

tyyppien äippä
Pituus 165cm
Aloituspaino 96,6kg
Tavoitepaino 75kg (välitavoite)
Paino nyt 91,1kg
Pudotettu yhteensä 5,5kg
Viikkopudotus 1,4kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

Jutt
Pituus 168cm
Aloituspaino 88kg
Tavoitepaino 65kg
Paino nyt 82.3kg
Pudotettu 5.7kg
Viikkopudotus 1.3kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

joojoo22
Pituus 170 cm
Aloituspaino 88,3 kg
Tavoitepaino 73,3 kg (välitavoite)
Paino nyt 84,2 kg
Pudotettu yhteensä 4,1 kg
Viikkopudotus 0,4 kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

************Pudotettu yhteensä 34,4 kg************



 
Hei, vauhti hidastuu, mutta pääasia on, että laskee:

Pituus 170 cm
Aloituspaino 88,3 kg
Tavoitepaino 73,3 kg (välitavoite)
Paino nyt 84,2 kg
Pudotettu yhteensä 4,1 kg
Viikkopudotus 0,4 kg
Punnituspäivä perjantai

Jutt, hieno pudotus!

Nyt aamupuuron tekoon, kirjoittelen sitten lisää paremmalla ajalla. Tsemppiä neljänteen viikkoon itse kullekin. :)
 
Emma99
Pituus 159cm
Aloituspaino 88,5kg
Tavoitepaino 75kg(välitavoite)
Paino nyt 86,3 Kg
Pudotettu yhteensä 2,2 kg
Viikkopudotus 0,8 kg
Punnituspäivä perjantai

Ihana joojoo, kun aina olet niin ajoissa avaamassa tätä ketjua
:)
Tasaisen varmasti menen alaspäin onneksi. Tuntuu kyllä, etten varmaan nopeempaan tahtiin pystyisikään menemään, nyttenkin välillä heikottaa...
Ja sitten onkin alkamassa haasteellinen viikko eli viikko ennen menkkoja, silloin kyllä tekis mieli koko ajan olla syömässä, muutenkin paino saattaa nousta ihan turvotuksen vuoksi 1-2 kg |O Mitenköhän sitä pitäisi itsensä kurissa... saattaa olla, että kierto menee tän laihdutuksen vuoksikin sekaisin ja menkkoja saa sitten odotella
Oikein hyvää viikonloppua kaikille!
 
häkkyrä
Pituus : 162cm
Aloituspaino : 58,7kg (61,2kg todellinen lähtöpaino)
Tavoitepaino :55-57kg
Paino nyt :58,6kg
Pudotettu :-100g
Viikkopudotus : +300g
Punnituspäivä: perjantai

Juu ja taas plussaa.. Pääsenköhän mä ikinä tavoitteeseeni...? En..
Maha on taas ollut toimimatta jo neljättä päivää, joten siinä kai suurin syy ettei painokaan alene. Mutta nyt ruuanlaittoon ennen iltavuoroon lähtöä.
 
Vau, upeita pudotuksia! :flower: Kiva että ootte tosimielellä mukana. =)

Herättiin koko perhe jo ennen kuutta ja ulkona on parikymmentä astetta pakkasta, joten tästä päivästä ei varmaan kovin aktiivinen tuu. Leivottiin esikoisen kanssa äsken keksejä (pakkaspäivän viihdykettä ), mutta mun ei onneksi tee niitä yhtään mieli. Mulla on meinaan paha tapa väsyneenä sortua makeaa-rasvaista-makeaa...jne -kierteeseen.

Sain eilen koekatseluun Zumban (jos se tuntuu omalta, niin tilaan sen itselleni) ja aika vauhdikkaalta vaikutti. ;) Katsoin eka sen alottelijoiden dvd:n ja aattelin, että ei musta oo ikinä tohon (ei rytmitajua, eikä minkäänmoista tanssitaustaa). Mutta kunnon zumbaaminen näytti olevan paljon helpompaa, kun askelten opettelu. Ainakin mies ja lapset pysyivät suht hyvin perässä. :D Eli meillä kävi niin, että minä ihmettelin ja muu perhe zumbasi. :LOL: No, tänään kun mies tulee töistä lapsia kaitsemaan, niin päsen tosi toimiin. Meillä kun on lattiapintaa olohuoneessa niin vähän, ettei koko perhe mahdu yhdessä harrastamaan. ;)

Mistä muuten te muut zumbaajat ootte ostaneet dvd:t? Katselin, että huuto.netissäkin on levyjä myynnissä. Onko joku ostanut sieltä, vai ootteko tilanneet ostosteeveestä?
 
Häkkyrä, eihän sulla ole montaa kiloa tavoitteeseen, eikä varsinaista "ylipainoa" taida olla yhtään. Eli kroppa varmaan pitää kynsin ja hampain kiinni noista viimeisistä kiloista. Eli ei kannata lannistua. :hug:
 
Ellu-80-
pituus: 154
aloituspaino 65kg
tavoitepaino 54kg
paino nyt: 64,7kg
pudotettu: 300g
viikkopudotus: 300g
punnituspäivä: perjantai
Moi!
Täällähän on porukalla hienoja pudotuksia! :D Mä en käsitä miten te pystytte nuihin yli kilon pudotuksiin?? =) varsinkin jos on usemman kerran peräkkäin.. :whistle: =)
mulla paino putosi vain 300g, mutta on sekin parempi kuin ei mitään.. :)

joojoo22: nyt en oikein ymmärrä, siis voiko siitä zumpasta tilata jonkun koekatselu dvd, eli sitä ei oo pakko tilata kokonaan??
 
Argh... en muistanu aamulla käyä vaa'alla, ja tää vikko menny perseelleen. Tiistaina käytii kaverin kaa syömässä, ja sillonki tilasin jälkkärinki (ei mitää kevyttä ees :whistle: ) ja äskön menin hakee mun zumba-levyn postista, mutta mä eksyin... kiertelin ja kaartelin tuolla pakkasessa yli tunnin väsyneenä ja nälkäsenä ja kylmissäni... ja eksyin sitte pizzeriaan että olo vähä "kohenisi" :ashamed: noh, lopulta löysin ko. siwalle, ja saa nähä jaksanko tänää enäää zumbata ku vatsa aika täys siit pizzasta, ja huomen en ainakaa voi ku ukko on kotona,ja sen läsnäollessa en ala zumbaamaan ^^.

Joojoo,sitte ku oot testannu sitä zumbaa ni tuutko kertoo miten sujui? :D

Koitan tulla päivittää huomenna aamulla mun painot sun muut... joka varmaa taas noussu :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ellu-80-:
joojoo22: nyt en oikein ymmärrä, siis voiko siitä zumpasta tilata jonkun koekatselu dvd, eli sitä ei oo pakko tilata kokonaan??
Sain dvd:t tutulta lainaksi. Eli näin ei tarvitse ostaa sikaa säkissä, vaan voin ensin testata sopiiko zumba mulle. Tänään tein n. 15 min pätkän ja olin sen jälkeen ihan katki. Vaikuttaa eka ihan iisiltä, mutta jossain vaiheessa alkaa tuntumaan olemattomissa vatsa- ja reisilihaksissa. Tuon perusteella voin sanoa, että tehokkaalta ja mukavalta vaikuttaa (vaikka en aina mukana pysykään, vaan sooloilen omiani ;)). Paljon kivempaa kuin perinteinen "jumppa". Eli mitä luultavammin tilaan ihan oman zumban. Ja oon niin pihi, että aattelen, kun jostain maksaa, niin on pakko sitä myös käyttää. :D
 
Heippa kaikille

Viikko mennyt taas, punnitsen aamulla. Luulen ettei ole lähtenyt grammaakaan, ei ehkä lisääkään onneksi tullut. Menkat ja turvonnut olo:(..
Huomenna synttäreille, en syö mitään herkkuja! Mieskin kävi just kysymässä, haluanko jotain hyvää jos kävisi koiralenkin yhteydessä kaupassa.. Hyvähän se on syödä, kun paino ei nouse. Ei mullakaan silloin kun treenaan normaalisti.

Mikä mielenhäiriö etten huomannut miten kamalasti tuli ylipainoa raskausaikana.. No, on tullut kahdesta aiemmasta samanverran, joten kyllä nämäkin lähtee!

Hyvistä tuloksista onnittelut, tsemppiä ja jaksuja , ollaan kaikki keveitä kesällä!!!
 
adalmiina06
Nimi adalmiina06
Pituus 158 cm
Aloituspaino 93
Tavoitepaino - 1 kg / viikko
Paino nyt 90
Pudotettu 3 kg
Viikkopudotus 1 kg
Punnituspäivä perjantai


Poista viestiMuokkaaLainaaIlmoita asiaton viesti
 
Nimi Tarumaa
Pituus 160 cm
Aloituspaino 73,5kg
Tavoitepaino 65,5kg
Paino nyt 70,2kg
Pudotettu 3,3 kg
Viikkopudotus 0,1 kg
Punnituspäivä perjantai

Moikka!
Jo viime viikolla uumoilin; miten tällä viikolla ton painonpudotuksen kanssa käy kun istuu vaan koulunpenkillä eikä ehti kuntoilemaan. Ei sentään paino noussut, vaan putosi 100g. :)
Toivottavasti ensi viikolla ehtisi edes käymään kuntosalilla ja ulkoilemaan.
Todella hienoja pudotuksia teillä monella. Tsemppiä kaikille!
 
Ticky
pituus: 175 cm
aloituspaino: 96,6 kg
tavoitepaino: 85 kg (haave 80 kg tai alle)
paino nyt: 94,2 kg
pudotettu: 2,4 kg
viikkopudotus: -0,4 kg
punnituspäivä: perjantai

Että sellainen viikko takana.. No, pudotusta joo, täytyy olla tyytyväinen vaikka enemmänkin näillä kiloilla voisi viikossa tippua.. Ens viikko taas tiukemmin, kova tsemppi päälle !!
Kyllä mä osasin aavistellakin ettei kovin mainittavaa pudotusta tule, maistui nimittäin sen verran hyvin herkulliset sapuskat.. Nimittäin isäntä teki yhtenä iltana tosi tosi herkkuaterian meidän 8-vuotispäivän kunniaksi, siinä sit herkuteltiin koko ilta/yö ja vielä rääppiäiset seuraavana päivänä.
Liikuntaa tuli kyllä harrastettua ihan mukavasti ja nyt noi jumpat ym. alkaa maistua paremmalta kun kunto alkaa pikkuhiljaa kohentua ja jaksaakin sit paremmin tehdä kaikkia liikkeitä. Lenkille en viikolla päässyt ja se olis kyllä tosi tärkeetä että sille löytyisi vielä aikaa. Mutta eiköhän tämä tästä.

Hienoja pudotuksia taas tosi monella! Jaksamisia ja välillä myös sitä hampaiden kiristystä!!
Yhdessä "alaspäin" !!
 
Kotikone telakalla, joten täytyy ilmoitella painoa vasta nyt - töistä! Plusmiinus vko - plaah. Ihmeellistä kolmas vko vasta menossa, joten luulis painon tippuvan. Mutta ei niin ei! Ei lannistuta, pääasia, ettei ole tullu plussaa =) Paino siis 85,4.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joojoo22:


Tervehdys! Tässä olisi ketju kaikille meille, jotka haluamme olla hoikempia ja terveempiä ensi kesänä ja tehdä yhdessä hommia sen eteen tässä talven ja kevään aikana. Tyyli on vapaa ja toivottavasti saadaan yhdessä tuloksia aikaan. Tervetuloa mukaan kaikki halukkaat!

Avaan joka viikko uuden ketjun (perjantaisin), johon päivitetään alla oleva lista:

Nimi Annekristiina
Pituus 167
Aloituspaino 77 kg, (94 )
Tavoitepaino 57 kg, välitavoite 64 kg
Paino nyt 71.4
Pudotettu 5.6
Viikkopudotus 1.6
Punnituspäivä sunnuntai

*****************************************************************

Ellu-80-
pituus: 154
aloituspaino 65kg
tavoitepaino 54kg
paino nyt: 64,7kg
pudotettu: 300g
viikkopudotus: 300g
punnituspäivä: perjantai

*****************************************************************

Rinoa
Pituus 163cm
Aloituspaino 82kg
Paino nyt 80.9kg
Pudotettu 1.1kg
Viikkopudotus -700g
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

häkkyrä
Pituus : 162cm
Aloituspaino : 58,7kg (61,2kg todellinen lähtöpaino)
Tavoitepaino :55-57kg
Paino nyt :58,6kg
Pudotettu :-100g
Viikkopudotus : +300g
Punnituspäivä: perjantai

*****************************************************************

Emma99
Pituus 159cm
Aloituspaino 88,5kg
Tavoitepaino 75kg(välitavoite)
Paino nyt 86,3 Kg
Pudotettu yhteensä 2,2 kg
Viikkopudotus 0,8 kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

tyyppien äippä
Pituus 165cm
Aloituspaino 96,6kg
Tavoitepaino 75kg (välitavoite)
Paino nyt 91,1kg
Pudotettu yhteensä 5,5kg
Viikkopudotus 1,4kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

Jutt
Pituus 168cm
Aloituspaino 88kg
Tavoitepaino 65kg
Paino nyt 82.3kg
Pudotettu 5.7kg
Viikkopudotus 1.3kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

joojoo22
Pituus 170 cm
Aloituspaino 88,3 kg
Tavoitepaino 73,3 kg (välitavoite)
Paino nyt 84,2 kg
Pudotettu yhteensä 4,1 kg
Viikkopudotus 0,4 kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************
 
Hei!

En ymmärrä miten mun tiedot menivät tuonne ylös, ei ollut tarkoitus sotkea listaa...sori!!

Piti kysymän, että pitääkö itse kirjoittaa tuo litanja vai kirjoittaako joojoo22?
Mulla siis pudotusta 1.6 kg vaikka olin ihan varma ettei lähde yhtään...eilen punnitsin syötyäni, tänään heti aamusta ja tarkoitus on puntaroida aina sunnuntaisin..
Mukavia pudotuksia muillakin, tsemppiä meille kaikille!! :wave:
 
moikka kaikille!

Meillä on tänään synttärit, joten syötyä tulee varmasti :p pidin muutenkin eilen karkkipäivän, mutta onneks on sit koko arkiviikko aikaa tasailla ja liikkua..
pata-ässän kohellus oli loistava :D nälkäisenä ei pitäs koskaan lähtee yhtään mihinkään, mutta eihän sitä koskana muista, sit sitä jossain vaiheessa havahtuu pizza tai hamppari aterian äärestä :snotty: mut sä sait sentään liikuntaa kun ympyrä pyörit :D
toi zumba kuulostaa kivalle, mut mä en tiedä millon sitä kerkeis harrastaa.. kun jos lapset nukkuu niin ei viitti, ja sit jos ne pyörii jaloissa niin ei oo kiva.. joten taidan passata.. tosin löysin linkin mistä voi ladata ne levyt, jos vaikka ihan huvivuoksi kattelis miltä näyttää :)
 
Heissan, on nämä viikonloput itsekurittomalle laihduttajalle tuskaisia. Ja MIKSI kyläpaikoissa on aina niin ihania herkkuja tarjolla. Varsinkin silloin, kun oon kertonut olevani laihiksella. "Ota nyt edes yks, kun teitä varten tein" tai "maista ihan vähän, ei se maailmaa kaada". Äh, ja minähän otan ja maistan... :headwall:

Rinoa, mulla on just tuo ongelma Zumban kanssa. Lapset pyörii jaloissa, varsinkin pienempi (reilun vuoden ikäinen) haluaa koko ajan syliin ja vanhempi hyppii mukana ja kun olohuone on pieni, niin yhteentörmäyksiä tulee. Sovittiin miehen kanssa, että saan joka päivä vähintään puoli tuntia sellaista aikaa, että kämppä on tyhjä. Eli silloin saan zumbata rauhassa. Nyt mulla olis sitä aikaa, kun mies vei lapset pihalle, ja konella vaan istun. :ashamed: Eli nyt zumbaamaan! :D

Ai niin, annekristiina, sähän voit käydä kopsaamassa vanhasta ketjusta oman rimpsusi, mitä sitten päivität. Ja minä kopioin sen sitten tohon ekaan viestiin muiden tietojen jatkoksi. :)
 
Voi voi, nyt on kyllä tullut viikonloppuna syötyä ihan liikaa, perjantaina pidettiin lasten kanssa elokuvailta, jolloin tuli naposteltua popparia, sipsiä ja karkkia :ashamed: ei nyt mitään hirveitä määriä, mutta kuitenkin
Eilen taas oli pakko juoda pari saunakaljaa, kun olin muka niin stressaantunut...
Ja tänään tehtiin vielä itse pizzaa, jota sitäkin meni ihan kohtalaisesti, eli siinä mun viikonlopun saldo :saint:
Mutta mutta nyt en aio luovuttaa, vaan huomenna hirvee tsemppi taas!
Ja muillekin samaa toivottaen!
 
Heips ..
Mun paino on 71.6...listassa on jostakin syystä enemmän :eek:..Oltiin kanssa eilen synttäreille mutta jätin aamiaisen väliin, siellä söin kolme pientä karjalanpiirakkaa munavoilla, palaneena kinuskikakkua ja palan dajmkakkua.. Kotona meni purkki tonnikalaa ( perheelle tein lasagnettea mutta jätin syömättä ) ja illalla meni jogurtti. Aika epäterveellistä mutta tänään aloitin kaurapuurolla ja ruisleivällä, lounaaksi pari pientä perunaa , porkkanaa ja lihakastiketta sekä salaattia ja illalla pari ruisleipää. Leivoin tiikerikakkua ja palanen sitä kaffen kera . Oon päättänyt että paino on alle 70, mieluiten reippaasti alle, ennen helmikuun puolta väliä! Ei kyllä ole oikeastaan ihme että alkoi putoamaan , tyttö syö useita kertoja yössä!!

Tsemii!!!
 
mä retkahdin eileen. :( ollaan appiukon luana kylässä ja se teki pannareita niin oli pakko ottaa yks. ja sitte ku oli sitä mansikkahilloakin niin oli PAKKO ottaa toinen.. :ashamed:

Toivotaan että paino pysyis silti laskusuhdanteisena tänki viikon. motivaation kanssa muutenki ongelmia ku tuntuu että maha kasvanu taas..
 
Moikka! Mites teillä sujuu? Oliskos kellään antaa ylimääräistä motivaatiota ja itsekuria? :wave:

Eli kehnosti menee täällä. Päivät sujuvat hyvin, mutta iltaisin retkahdan. :headwall: :headwall: En tajua mikä isoa ihmistä vaivaa, kun täytyy näin kiusata itseä, syöpöttelystä kun tulee huono omatunto. Aina aamuisin päätän, että tämä päivä sujuu hyvin, mutta kun ilta koittaa, niin sama meno jatkuu. Taitaa vika olla enemmän henkinen, kuin fyysinen.

Nyt alan pitämään ruokapäiväkirjaa, jotta oon koko ajan tietoinen, mitä ruokaa napaan menee. Kirjauduin myös Kiloklubiin, joskohan siitä olis jotain hyötyä. Kertokaapa omia kikkojanne, miten toimitte silloin kun motivaatio on hukassa?
 

Yhteistyössä