***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 4****

iltasuöpöttelyn lopettaminen on just se vaikein.. mulla kanssa kaatuu aina siihen.. mutta, koitan keksitä jotain tekemistä että syöminen unohtuu, jos katson vaan telkkaa niin silloin kaipaa pureskeltavaa.. eli aktiviteettia, ompelua, neulomista, netissä pyörimistä.. ja sit pakkasen jäiset marjat joita voi hakea.. mutta vaikeeta se on, mulla se on ainakin ihan henkistä, tekee vaan mieli kaikkee vaikka nälkä ei vaivaa :/
 
Moi!
Mä ostin kuntopyörän viikonloppuna :D Ja nyt oon treenannu joka päivä noin 30min.. tuo oli oikeastaan pakko ostaa koska mun liikkuminen olisi muuten niin vähäistä, mies on aamusta iltaan töissä ja remontissa ja ei ole edes sukulaisia täällä jotka voisi kattoa lasten perään jos menis lenkille.. kyllähän siihen rahaa paloi, mutta mä ajattelen niin että en sit käytä rahaa puoleen vuoteen herkkuihin paljoakaan..
toivottasti perjantaina on meillä kaikilla hyvät pudotukset! Tsemppiä kaikille! :wave:
 
Ihanaa Ellu-80-, että oot noin reipas, toi on just oikea asenne! :D

Kuten edellisestä viestistäni voi päätellä, niin en odota kovinkaan paljoa huomisaamun puntaroinnilta. :ashamed: Eilen mulla oli itsetutkiskelun paikka, koskien siis laihdutusta/tapaa elää/syödä, ja nyt on paljon reippaampi ja motivoituneempi olo. Eli mun täytyy aina välillä "päivittää" itseni, jotta muistan miksi toimin kuten toimin. Ja miten täytyis toimia, jotta mulla olis hyvä olla. Olikohan tarpeeks sekavaa tekstiä? :p

Mutta pointti on se, että oon taas saanut langan päästä kiinni, joten eiköhän tämä tästä! =)
 
Hei!

Kuntopyörä on hyvä hankinta! Mä hain punttisalikortin eilen, saatiin työn puolesta. Menen äippälomilta helmikuun puolessa välissä takaisin töihin.. Tarkoitus on olla alle 70 kiloinen, pakko! Loput lähtee sitten ennen kevät aurinkoa..

Tänään meni aamukahvi ruisleivällä ja pari karjalanpiirakkaa lounaaksi. Kiitos pakkasten, en lähtenyt vauvan kanssa ulos kun mittari näytti -16 ja haettiin eilen rokotus, nosti kuumetta ja kiukkua- tilasin pizzat ! No, harvoin itse pizzaa syön, nyt meni nälkään. Luulen ettei kiloa pudonnut ole, saa nähdä miten on.

Loppuisi nämä pakkaset niin pääsisi ulkoilemaan !
 
Rinoa
Pituus 163cm
Aloituspaino 82kg
Paino nyt 80.6kg
Pudotettu 1.4kg
Viikkopudotus -300g
Punnituspäivä perjantai

pieni on pudotus, mutta isoa en ootellukkaan, lenkillä en ole käynyt koko viikkona kun on ollut pakkasta.. ens viikolla paremmin, toivottavasti!
 

Yhteistyössä