***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 5****



Tervehdys! Tässä olisi ketju kaikille meille, jotka haluamme olla hoikempia ja terveempiä ensi kesänä ja tehdä yhdessä hommia sen eteen tässä talven ja kevään aikana. Tyyli on vapaa ja toivottavasti saadaan yhdessä tuloksia aikaan. Tervetuloa mukaan kaikki halukkaat!

Avaan joka viikko uuden ketjun (perjantaisin), johon päivitetään alla oleva lista:

Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä

*****************************************************************

MinttuPinja
Pituus 170 cm
Aloituspaino 89 kg
Tavoitepaino normaalipaino
Paino nyt 84,2 kg
Pudotettu yhteensä 4,8 kg
Viikkopudotus 1 kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

tyyppien äippä
Pituus 165cm
Aloituspaino 96,6kg
Tavoitepaino 75kg (välitavoite)
Paino nyt 90,7kg
Pudotettu yhteensä 5,9kg
Viikkopudotus 400g
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

Minky
Pituus: 167cm
Aloituspaino: 77kg
Tavoitepaino: 70kg (aluksi)
Paino nyt: 75,5 kg
Pudotettu: 1,5 kg
Viikkopudotus: 400 g
Punnituspäivä: perjantai

*****************************************************************

Emma
Pituus 159 cm
Aloituspaino 88,5 Kg
Tavoitepaino 75 kg
Paino nyt 86,4 kg
Pudotettu 2, 1 kg
Viikkopudotu +100 g
Punnituspäivä Perjantai

*****************************************************************

Ticky
pituus: 175 cm
aloituspaino: 96,6 kg
tavoitepaino: 85 kg (haave 80 kg tai alle)
paino nyt: 94,0 kg
pudotettu: 2,6 kg
viikkopudotus: -0,2 kg
punnituspäivä: perjantai

*****************************************************************

Tarumaa
Pituus 160 cm
Aloituspaino 73,5kg
Tavoitepaino 65,5kg
Paino nyt 71,3kg
Pudotettu - 2,2 kg
Viikkopudotus +1,1 kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

Rinoa
Pituus 163cm
Aloituspaino 82kg
Paino nyt 80.6kg
Pudotettu 1.4kg
Viikkopudotus -300g
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************

jutt
Pituus: 168cm
Alotuspaino: 88kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 82.0 kg
Pudotettu yhteensä: 6kg
Viikkopudotus: 0.3 kg
Punnituspäivä: perjantai

*****************************************************************

joojoo22
Pituus 170 cm
Aloituspaino 88,3 kg
Tavoitepaino 73,3 kg (välitavoite)
Paino nyt 83,9 kg
Pudotettu yhteensä 4,4 kg
Viikkopudotus 0,3 kg
Punnituspäivä perjantai

*****************************************************************



 
Nonni, tänne sitten taas uusia rimpsuja. Mun on tässä:

Pituus 170 cm
Aloituspaino 88,3 kg
Tavoitepaino 73,3 kg (välitavoite)
Paino nyt 83,9 kg
Pudotettu yhteensä 4,4 kg
Viikkopudotus 0,3 kg
Punnituspäivä perjantai

Hip hei, oon toi iloinen, kun vastoin odotustani paino ei noussutkaan, vaan jopa putos vähän! :D Tavoite oli saada ekan kuukauden aikana 5 kg pois, mutta eipä tuo 600 gramman vaje harmita yhtään, kun en oo ollut aina ihan täysillä mukana hommassa.

Mitäs muiden puntarit näyttävät tammikuun vikalla punnituksella? Ja jälleen tsemppiä uuteen viikkoon. =)
 
Heipsis!

Mulla sama homma kuin sulla joojoo, olin aivan varma että paino noussut mutta ton 300g se oli myös täällä tippunu ! Oon tosi tyytyväinen :) Mulla siis tammikuun aikana tippunu tasan 6kg. Hyvä minä!

Eli:
Pituus: 168cm
Alotuspaino: 88kg
Tavoitepaino: 65kg
Paino nyt: 82.0 kg
Pudotettu yhteensä: 6kg
Viikkopudotus: 0.3 kg
Punnituspäivä: perjantai
 
Moikka!

Paino on nousssut viime viikosta +1,1kg. Mulla nousee aina kuukautisten aikaan paino n. 1kg. En ole ehtinyt yhtään urheilemaan tällä viikolla, kun on pitänyt tehdä paljon etäläksyjä.
joojoo ja jutt teillä on paino pudonnut todella hienosti. Lämpimät onnittelut hienoista suorituksistanne! =)

Nimi Tarumaa
Pituus 160 cm
Aloituspaino 73,5kg
Tavoitepaino 65,5kg
Paino nyt 71,3kg
Pudotettu - 2,2 kg
Viikkopudotus +1,1 kg
Punnituspäivä perjantai
 
Ticky
pituus: 175 cm
aloituspaino: 96,6 kg
tavoitepaino: 85 kg (haave 80 kg tai alle)
paino nyt: 94,0 kg
pudotettu: 2,6 kg
viikkopudotus: -0,2 kg
punnituspäivä: perjantai

No just ! Mielestäni ihan hyvä viikko takana niin sit puntari näyttää vaan 200 g miinusta.. Ei hääviä. Nyt en kyllä ymmärrä mistä kiikastaa nää pari heikohkoa viikkoa. *pohdiskelun paikka*
Mutta jotain hyvää; 4 viikossa on senttejä hävinnyt rinta 6 cm, vyötärö 9 cm ja lantio 3 cm. Noihin olen kyllä tyytyväinen ja olen sen kyllä jostain vaatteista huomannutkin että paremmin istuvat päälle.

Mun pitäis saada itseni lähtemään lenkille, lauhtuisi noi pakkaset niin josko sitä sitten saisi itsestään sen verran irti.

Joojoo ja Jutt Onnea hyvistä pudotuksista!! :flower:

Tsemppiä poppoolle!!
 
Tasaista on tällä porukalla ollut pudotus, kolmella 300 grammaa ja tickyllä 200 grammaa. :D Katsotaan mikä on ens viikon saldo. Oon jälleen palannut "kotiin", eli syön vähähiilarisesti tovin haihattelun jälkeen ja ainakin olo on tosi hyvä. Kun seuraan hiilareita, niin kasviksiakin menee puolet enemmän kuin ennen (mikä on aika nurinkurista). Huomenna olis tiedossa pippalot, joten heti saa olla tarkkana ettei lipsu. :p

Hei, huomasin että mulla on vatsalihakset! Tosin jossain piilossa, mutta pakko jonkinlaiset on olla. Tein eilen zumban vatsalihasohjelman (tai niin paljon kun jaksoin :saint: ) ja nyt on absit kipeinä. Enpä muista milloin viimeksi olisin voinut sanoa, että vatsan lihaksiin koskee. :LOL:
 
moikka!
Mullakin on paino noussut 100 grammaa!!! :kieh:
Ajattelinkin etten edes tällä viikolla viittis merkitä mitään, vaan ensi viikolla sitten taas, toivottavasti menis alaspäin!! Mut tää onkin se mun vaikein viikko kuukaudessa. Laskin myös et jos saan tätä vauhtia 2-2,5 kg kk pois, niin kesään mennessä olen 10-12 kg laihempi (vautsi mikä laskupää mulla :D ) Eli sekin olis jo ihan mahtava saavutus...
Onnea kaikille pudottaneille :flower:

Emma
Pituus 159 cm
Aloituspaino 88,5 Kg
Tavoitepaino 75 kg
Paino nyt 86,4 kg
Pudotettu 2, 1 kg
Viikkopudotu +100 g
Punnituspäivä Perjantai
 
Minky
Pituus: 167cm
Aloituspaino: 77kg
Tavoitepaino: 70kg (aluksi)
Paino nyt: 75,5 kg
Pudotettu: 1,5 kg
Viikkopudotus: 400 g
Punnituspäivä: perjantai

Mäki vaihdoin punnituspäivän perjantaiksi ku kaikilla muillankin on silloin. :) Hieno kuukausi kaikilla takana. Itsekin olen ihan tyytyväinen tähän vajaaseen pariin viikkoon vaikka ei ookkaan tippunu ku 1,5, mut enpä oo edes ollut kauheen tiukilla ja silti menny alaspäin! :)

Hyvää viikonloppua kaikille! :)
 
tyyppien äippä
Pituus 165cm
Aloituspaino 96,6kg
Tavoitepaino 75kg (välitavoite)
Paino nyt 90,7kg
Pudotettu yhteensä 5,9kg
Viikkopudotus 400g
Punnituspäivä perjantai

ihan tyytyväinen oon!nyt ei pudonnu niin paljon ku viimeks mut kyl täytyy ol tähän tyytyväinen!

 
Ilmoittelen perjantain puntaritulostani vasta nyt - kiirettä pukkaa! Eli edellisen viikon plusmiinusnollaa on kiritty viikon aikana ihan mukavasti. Viikkotiputus on tällä viikolla kokonainen kilo, ihan tyytyväinen oon =) .

Pituus 170 cm
Aloituspaino 89 kg
Tavoitepaino normaalipaino
Paino nyt 84,2 kg
Pudotettu yhteensä 4,8 kg
Viikkopudotus 1 kg
Punnituspäivä perjantai
 
Heipä hei ja mukavaa helmikuuta! Ulkona olis ihana ilma, mutta molemmat lapset ovat kipeinä, joten sisällä joudutaan kököttämään. Oma olo on kans tukkoinen, mutta se taitaa johtua viikonlopun syöpöttelystä (yllätys, yllätys...) :headwall: Tein kahtena päivänä pitsaa vähähiilarisella vyötärön metsästäjän -ohjeella (http://karppaus.info/resepti/resepti.php?id=83 ) mutta epäilen, ettei sitä vyötäröä löydy, jos joka päivä pitsaa syö. Ja lauantaina tuli lisäksi juotuakin jonkin verran. No, tästä voi (jälleen kerran ) vaan petrata, joten herkuton helmikuu starttas nyt! :D
 
adalmiina06
Nimi adalmiina06
Pituus 158
Aloituspaino 93
Tavoitepaino - 1 kg / viikko
Paino nyt 89
Pudotettu 4kg
Viikkopudotus - 1kg
Punnituspäivä perjantai

tämä viikko oli tiukka, ensi viikoksi en kyl saa - 1kg, lapsi oksennustaudissa
-> minä kotona -> jääkaappi liian lähellä...
 
Moi!
Siis, mä muistelin että olisin käynyt täällä perjantaina ilmoittamassa tulokseni.. mutta, en sitten näköjään olekaan.. :whistle:

Ellu-80-
pituus: 154
aloituspaino: 65
tavoitepaino: 54
paino nyt: 64,3
pudotettu: 700g
viikkopudotus: -400g
punnituspaivä: perjantai
 
Huomenta, minä oon aikasessa taas. Huonosti on viime viikko mennyt. :( Lauantaina olin ulkona ja tiistaina piti vielä mättää omenahyvettä naamaan kun appiukko oli kylässä. 700g plussaa siitä saldona :ashamed: Masentaa!

Itteähän tästä vaan saa syyttää mutta en olis arvannu että noin paljo paino noussu ku muuten oon kyllä syöny omasta mielestä vähän. Ei oikeen tekis mieli enää vähentääkkään..

Luin jostain että diettejä pitäis vaihdella aika ajoin. Kun keho "tottuu" ruokavalioon. Mäki oon nyt vähähiilarisesti syönyt vuoden alusta niin pitäisköhän sitä koittaa jotain muuta tapaa..? Tää on kyllä mulle vaan sopinut hyvin.
 

Yhteistyössä