***KOHTI HOIKEMPAA HELMIKUUTA vko 11****



Moi! Idea tälläiselle lähti vanhasta ****KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA**** -ryhmästä, joka oli hengissä tammikuun alusta toukokuun loppuun. Itse sain sinä aikana pudotettua painoa 11,8 kg, joista kesän aikana on kolmisen kiloa tullut takaisin. Siispä nyt olis korkea aika ryhdistäytyä, ja ottaa tällä päivämäärällä ensiaskeleet kohti hoikempaa helmikuuta 2010, ja siitä sitten jatkaa matkaa kohti hoikkaa loppuelämää.

Elikkäs tervetuloa mukaan kaikki liikakilojen kanssa kamppailevat. Avaan joka viikko uuden ketjun (maanantaisin ), johon päivitetään alla oleva lista:

Nimi
Pituus
Aloituspaino
Tavoitepaino
Paino nyt
Pudotettu
Viikkopudotus
Punnituspäivä

*****************************************************************

Tilsu
Pituus 172cm
Aloituspaino 76.2kg
Tavoitepaino 65kg
Paino nyt 75.2kg
Pudotettu -1kg
Viikkopudotus +/-0
Punnituspäivä maanantai

*****************************************************************

glaudia
pituus: 169cm
aloituspaino: 89,1kg
tavoitepaino: 65kg
paino nyt 85,8kg
pudotusta yhteensä: -3,3kg
viikkopudotus:-0,3kg
punnituspäivä: maanantai

*****************************************************************

rouses
Paino nyt 75.5 kg
Pudotettu -kg
Viikkopudotus - kg
Punnituspäivä maanantai

*****************************************************************

joojoo22
Pituus 170 cm
Aloituspaino 87,3 kg
Tavoitepaino 75 kg (välitavoite)
Paino nyt 83,4 kg
Pudotettu 3,9 kg
Viikkopudotus +300g kg
Punnituspäivä lauantai

*****************************************************************
Toivottavasti saadaan motivoitunut ryhmä kasaan! Ja porukkaan voi toki liittyä mukaan koska tahansa.
 
Pituus 170 cm
Aloituspaino 87,3 kg
Tavoitepaino 75 kg (välitavoite)
Paino nyt 83,4 kg
Pudotettu 3,9 kg
Viikkopudotus +300g kg
Punnituspäivä lauantai

:ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Kenellä olis antaa ylimääräistä laihdutusmotivaatiota? Oma kun on tyystin tiessään. Iltapäivään asti menee ruokatouhut ok, mutta sitten homma lähtee käsistä. En ymmärrä mikä riivaa, vaikka tekisi mieli laittaa koko touhu jäihin, niin silti periksi ei anneta. Eli tässä odotellaan sitä, että sais taas hommasta kiinni ja painoa alemmas.

Nyt en lupaa ens viikolle pudotuksia, kun näköjään tämä ahne possu ei pysy lupauksiaan lunastamaan. |O

Toivottavasti muilla on mennyt paremmin! =)
 
no mä nyt alotan vaikka tältä päivältä, aiemmin olen siis saanut painoa pois pikkuhiljaa ja kivuliaasti sen pari kg.

Pituus 164 cm
Aloituspaino 75.5 kg (lähtö 77-78kg)
Tavoitepaino 60 kg (toivon vakaasti pääseväni siihen vielä joskus!!)
Paino nyt 75.5 kg
Pudotettu -kg
Viikkopudotus - kg
Punnituspäivä maanantai (maanantai viikonlopun jälkeen.. öö :D no nyt kun aloitan niin nyt punnitsen siis maanantaisin! :))

minäkin ajattelin tehdä mustikkapiirakkaa kun niiiiin tekis mieli :p pitäisi itsekin yrittää olla enimpiä mässyttämättä.. illalla ois jumppa! :)
 
Moi.
Mikä ihme siinä ettei maanantaisin kerkiä ilmoittelemaan painoani.
Ja tietty muutenkin olis hyvä viikolla kirjoitella miten on menny. Viikko meni jotenkin, ei kyllä kehumista mut parempaan pyrin! Söin suklaata ja sipsejä yms. mitä ei olis tarvinnu.. mut nyt kyllä huomaa puntarilla |O

pituus: 169cm
aloituspaino: 89,1kg
tavoitepaino: 65kg
paino nyt 85,8kg
pudotusta yhteensä: -3,3kg
viikkopudotus:-0,3kg
punnituspäivä: maanantai

pikkuhiljaa kuitenkin alaspäin

Tsemppiä tulevaan viikkoon
:wave: :wave:
 
Tilsu
Pituus 172cm
Aloituspaino 76.2kg
Tavoitepaino 65kg
Paino nyt 75.2kg
Pudotettu -1kg
Viikkopudotus +/-0
Punnituspäivä maanantai

Ei toimi ei mun taktiikka laihdutuksessa. Paino on pysynyt ennallaan jo pidemmän aikaa niin en oo jaksanut kirjoittaa... Ennen joulua koitan kuitenkin saada puristettua jokusen kilon pois, ettei kauheasti ahdistais. Siitä ois sit hyvä jatkaa uuden vuoden jälkeen!

Satuja Ootko vielä cambridge-kuurilla? Sulla on tippunut niin hyvin! Paljonko on lähtenyt kokonaisuudessa ja mitä se maksaa?
 
Kiva kun oon tullut mukaan rouses!

Täällä menee vieläkin metsikköön laihdutustouhut. :headwall: Joka aamu päätän, että tänään alkaa skarppaaminen ruuan suhteen, mutta iltasin mätän pöperöä naamaan kaksin käsin. Meidän vanhempi tyttö on korvatulehduskierteessä ja lisäksi epäillään astmaa, joten ulkoilut ovat olleet jäässä ja kait sitä tylsyyttään yrittää upottaa herkutteluun.
Tavoitteena olis myös tiputtaa muutama kilo jouluksi, kunhan vaan sais itseä niskasta kiinni.
 
joojoo22 Kiitos! =)
meinaa vaan itselläkin olla nyt ihan totaalisesti hakusessa motivaatio tähän hommaan. herkuteltua on tullut tälläkin viikolla varmaan joka päivä.. :ashamed: täytyy yrittää alkaa panostaa enemmän taas tähän hommaan! :D tänään oiski jumppa ja eilen kävin pientä lenkkiä koiran kanssa illalla ulkona. ei pitäis yhtään antaa lipsua välissä kun muuten jää taas jumimaan ennenku pääsee vauhtiin.. tsemppiä siis kaikille motivaatiota etsiville! :)
 
Tervetuloa uusille!
Täällä ollaan taas kipeinä. Juuri kun flussa tuntui olevan ohi, niin nyt iski sitten joku pahemmanlaatuinen yskä. Henki ei meinaa kulkea välillä kun yskittää niin kovasti ja hengitys rähisee. Lääkärillä kävin ja hengitysteissä on jotain häikkää, nyt sitten pitää ottaa rauhallisesti ainakin viikon verran. Sen taidon kun osaisi...

Kumma syksy kyllä näitten tautien kanssa. Yleensä olen kerran vuodessa jossain pikkuflussassa tai mahataudissa, nyt koko ajan nenä vuotaa ja tuntuu kuin ei oikein terve olisi missään välissä ollutkaan..tylsää :(

Mutta yritän nyt ainakin keskittyä parantumiseen, nälkä ei ole, eikä herkkuja tee mieli, mutta sen tiedän että kun liikkumiset jäävät, niin ei se painokaan laske.
Tsemppiä teille muille pudotukseen!
 
pituus 160cm
aloituspaino 62.8
tavoitepaino 53
paino nyt 61.8
viikkopudotus 0.4


olin viimeviikon reissussa, joten syöty on taas hyvin... ehkä seuraava viikko skarpimmin B)

täälä ollaan kanssa sairasteltu vuoron perään koko sakki. ensin mies, sitten minä ja lapsi, ja nyt tanään miehellä näyttäs taas kuume nousevan. :/
 

Yhteistyössä